Vi glömmer aldrig

DeletedUser

Guest
joffess det är inte så jäkla kristall klart som du vill få det att se ut, KoL gick mot UT ungefär precis när vi var i början på våran merg, var nära att en del styrande i MR fick oss att avbryta mergen men de flesta ville att vi skulle hålla vårat ord mot UT och stå fast vid att genomföra mergen, vilket vi gjorde.

KoL hade planer på att gangbanga UT ja eftersom vi redan låg i krig med dom, men det blev det inget av då mergen ägde rum ungefär samtidigt som KoL anföll.

Tack Nalle, satt precis och leta efter KOL vs UT tråden men nu slapp jag det:)
 

DeletedUser

Guest
Om ni nu krigade mot Urban.. är det inte då så att ni faktiskt har hoppat in i ett krig där ni inte var den förste stammen in i kriget? Har för mig att jag har sett uttalanden från K¤O¤L spelare där de säger att ni aldrig hoppat in i ett krig och alltid velat köra 1 vs 1.

Precis min poäng. Vem som merge'ade med vem spelar mindre roll. Grejen är den att ni (KOL) gick i krig med en stam som var i krig. Vilket betyder att.....?
 

DeletedUser

Guest
damn vad respektlöst det här är egentligen, ni bara fortsätter off topic:p håll denna tråden till kriget KOL v.s vad ni nu vill kalla oss^^
 

DeletedUser

Guest
joffess det är inte så jäkla kristall klart som du vill få det att se ut, KoL gick mot UT ungefär precis när vi var i början på våran merg, var nära att en del styrande i MR fick oss att avbryta mergen men de flesta ville att vi skulle hålla vårat ord mot UT och stå fast vid att genomföra mergen, vilket vi gjorde.

KoL hade planer på att gangbanga UT ja eftersom vi redan låg i krig med dom, men det blev det inget av då mergen ägde rum ungefär samtidigt som KoL anföll.

Ok, då planerade dom de vilket ungefär är samma sak. Men sen attackerade dom väl er i MR och då var de väl gangbang, right?
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag det får bli lite mer topic i denna tråd.
Tack ^^
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag det får bli lite mer topic i denna tråd.
Tack ^^

Vi snackar ju om K¤O¤L?

Förlåt Danney:( Men så som Blixsten sa de lät de iaf som om dom krigt ett bra tag;p

BTW tyckte det var lamt av er i MOB eller vafan ni nu hette att döpa om till "for ic3" eller vad det nu är.
 

DeletedUser

Guest
Vi snackar ju om K¤O¤L?

Förlåt Danney:( Men så som Blixsten sa de lät de iaf som om dom krigt ett bra tag;p

BTW tyckte det var lamt av er i MOB eller vafan ni nu hette att döpa om till "for ic3" eller vad det nu är.

vi får väl heta vad vi vill, varför inte hylla sveriges bästa spelare och en vän till stammen då?^^ vi går ju in i kriget dels för ic3 och dels för det tidigare sovande kriget:)

och ja ni är offtopic när ni diskuterar andra ämnen kring KOL än just det här kriget:p
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ontopic


Side 1:
Tribes: 4-Ic3
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: 06/05/2009 18:48:00till12/05/2009 23:13:14

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 322
Skillnad: 320

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
haha yay vad mycket byar vi tagit^^ mina första nukes landade idag, detta kriget ger nog inget annat än ob, vilket som duger gott åt mig:D

så gåva till alla er andra från mig, rensade KOL byar;)
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Herregud Grizly.... hahaha kan tänka mig att tidigare generationer av din blodslinje har fällt många tårar sedan du kläcktes.
Helt underbar kommentar...fick mig ett gott skratt :)

Var länge sedan man var engagerade i v2, men här trillar man in i forumet och ser det händer lite helt plötsligt :)


Orkar inte kommentera så mkt...mer än kring de gamla minnen som väcktes till liv...och som gör en förbannad än idag:

KoL gick mot UT ungefär precis när vi var i början på våran merg, var nära att en del styrande i MR fick oss att avbryta mergen men de flesta ville att vi skulle hålla vårat ord mot UT och stå fast vid att genomföra mergen, vilket vi gjorde.

KoL hade planer på att gangbanga UT ja eftersom vi redan låg i krig med dom, men det blev det inget av då mergen ägde rum ungefär samtidigt som KoL anföll.
Vem var de flesta Nalle? Våra 2-3 styrande som sa "ni måste lite på oss", detta är det bästa bla bla.! (De en del styrande som nästan lyckades avbryta mergen var vi som hade krigat mest den senaste tiden, köttat på mot Urban)! Några veckor senare var allt skit för MR, och de "styrande" fanns inte längre kvar i toppen av MR...de var knappt ens aktiva!

Ni får inget mer OT från mig...för jag kommer inte skriva ngt mer :p
 
Topp