Vart tog det söta lilla SuSa vägen? (Ingen som vet. Ingen som vet... ;-) )

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
Känner att jag måste lämna en liten signatur här.

Tackar onc för ett bra krig. Gick inte hela vägen. Kanske om det hade varit lite mer rent spel så hade det gått men men thats life :) som man brukar säga. I krig och kärlek så är allt tillåtet.

Ett litet extra tack till mentalmidget för våra samtal på nätterna medans vi anföll varandra. :) Bra press du hade uppe på mig.


// kajsa :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Känner att jag måste lämna en liten signatur här.

Tackar onc för ett bra krig. Gick inte hela vägen. Kanske om det hade varit lite mer rent spel så hade det gått men men thats life :) som man brukar säga. I krig och kärlek så är allt tillåtet.

Ett litet extra tack till mentalmidget för våra samtal på nätterna medans vi anföll varandra. :) Bra press du hade uppe på mig.


// kajsa :)

ni kan verkligen inte hålla er utan och anklaga oss för fulspel när det är ni som spelat fult. riktigt tråkigt måste jag säga när det kommer anklagelser gång på gång.

tror inte det hade gått så mkt bättre för dig heller då du var inaktiv på nätterna samt missade och tagga incs alldeles för ofta, speciellt under tiden offensiven gick mot dig från vissa oncare där incs skickades på vardagsnätterna. kan tänka mig det blev för mkt när man sj inte kan sitta vissa tider på kontot. vet inte hur många byar metmasken adlade av dig med fejkadels.

efter att du fick kö på nätterna lugnade vi ner oss och satsade på nytt mål och fortsatte nöta.

så det beror inte på ditt argument om att onc fulspelar utan att du inte var tillräckligt aktiv för en stund samt var riktigt slarvig med och ducka.

f.ö bra krigat och lycka till irl och på övriga världar!

Mvh
Start
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
ni kan verkligen inte hålla er utan och anklaga oss för fulspel när det är ni som spelat fult. riktigt tråkigt måste jag säga när det kommer anklagelser gång på gång.

tror inte det hade gått så mkt bättre för dig heller då du var inaktiv på nätterna samt missade och tagga incs alldeles för ofta, speciellt under tiden offensiven gick mot dig från vissa oncare där incs skickades på vardagsnätterna. kan tänka mig det blev för mkt när man sj inte kan sitta vissa tider på kontot. vet inte hur många byar metmasken adlade av dig med fejkadels.

efter att du fick kö på nätterna lugnade vi ner oss och satsade på nytt mål och fortsatte nöta.

så det beror inte på ditt argument om att onc fulspelar utan att du inte var tillräckligt aktiv för en stund samt var riktigt slarvig med och ducka.

f.ö bra krigat och lycka till irl och på övriga världar!

Mvh
Start



nu snackar jag inte i slutet av kriget. Metmasken gjorde ett bra jobb och jag var inte så aktiv på nätterna. Smart drag. Det klandrar jag inte på. Att ni tog byar av mig brydde jag mig inte om. Men i början av kriget med Fulspel med allt..... Sen kan ni inte ta kritik på att susa sa från början att ni fulspelade. Några fuska också... Men admin är mer rädda för att förlora pengar än rent spel. Men ni vann det skall jag inte klandra er för. Ni spelade bäst. Vi i susa gav upp. thats it grattis:)

men sött när ni säger vi fulspela. Vi höll de vi sa och lovade. vi gick t.o.m in för och rädda er emot obey, så mergar ni med dem haha fulspel direkt.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Akta så din tunga inte blir svart av alla osanna ord som hoppar ur din mun angående rent spel i Susa.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ett litet extra tack till mentalmidget för våra samtal på nätterna medans vi anföll varandra. :) Bra press du hade uppe på mig.

MM har aldrig spelat hos oss.

Tycker det är lite irriterad och dålig attityd här inne, vi kan väl vara lite mer hövliga mot varandra...
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Hahah fruktansvärt kul o se folk skriva som inte har en jävla aning om vad de skriver om! :awsm:
Hahahahah SuSa fulspelat? gahahahahaha enda stammen som rullat på som egen maskin, hållit alla sina avtal sedan starten, hur ni nu kan få det till fulspel jadu... det är en förbannat bra fråga. :awsm:

Upplys mig gärna! :awsm:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hahah fruktansvärt kul o se folk skriva som inte har en jävla aning om vad de skriver om! :awsm:
Hahahahah SuSa fulspelat? gahahahahaha enda stammen som rullat på som egen maskin, hållit alla sina avtal sedan starten, hur ni nu kan få det till fulspel jadu... det är en förbannat bra fråga. :awsm:

Upplys mig gärna! :awsm:

varför har ni blivit bannade flertalet gånger då? för att ni har följt reglerna?
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
varför har ni blivit bannade flertalet gånger då? för att ni har följt reglerna?

upplys mig gärna om vilka som blivit bannade och varför! :awsm:

Om du tänker på Rapii skandalen som ledde till upplopp.. ja de visade ju sig senare att det inte var en korrekt bann så är det något utöver detta? :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
upplys mig gärna om vilka som blivit bannade och varför! :awsm:

Om du tänker på Rapii skandalen som ledde till upplopp.. ja de visade ju sig senare att det inte var en korrekt bann så är det något utöver detta? :)

= fulspel med tanke på vad de gjorde/försökte göra. det enda var väl att det inte fanns tillräckligt med bevis för att bannan skulle hålla kvar?

vill även minnas att ngt konto hos er blev bannat i ca 3-5h för något och därav kunde våra adlar/incs inte landa korrekt utan skickades hem igen. när de landade. efter de hade landat blev kontot unbannat igen.

Alltså är det lika absurt för er i susa att kasta anklagelser mot oss i OnC som det är för oss och kasta anklagelser mot er..

om det jag inte skriver stämmer så har du ivilketfall visat en priceless reaktion som flertalet här inne har fått genom och blivit anklagade för samma sak som jag anklagade dig/susa för nu.

sen skiter jag fullständigt i faktiskt om någon fuskat eller inte, det är inget som påverkar mitt tw spelande. hoppas du förtår poängen :)

mvh
start
 

DeletedUser

Guest
nu snackar jag inte i slutet av kriget. Metmasken gjorde ett bra jobb och jag var inte så aktiv på nätterna. Smart drag. Det klandrar jag inte på. Att ni tog byar av mig brydde jag mig inte om. Men i början av kriget med Fulspel med allt..... Sen kan ni inte ta kritik på att susa sa från början att ni fulspelade. Några fuska också... Men admin är mer rädda för att förlora pengar än rent spel. Men ni vann det skall jag inte klandra er för. Ni spelade bäst. Vi i susa gav upp. thats it grattis:)

men sött när ni säger vi fulspela. Vi höll de vi sa och lovade. vi gick t.o.m in för och rädda er emot obey, så mergar ni med dem haha fulspel direkt.

Hahah vi hade en del roliga samtal:)

Jag kom på en strategi som funkade bra på dig :) Du var ett utav mina favorit mål, förlåt för alla incs :D
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag ni kan ta och lugna ner er ett par hekton här med pajkastningen. Det sitter faktiskt, hör och häpna - riktiga levande människor bakom kontona. Det är helt okej att ha synpunkter och åsikter, men att en hel tråd ska gå ut på att göra ner specifika spelare är inte okej. Ta den sortens diskussioner i pm, tack.

Dessutom räcker det med spekulationer om fusk, avstängningar, straff, bevis och liknande. Har ni frågor så ta dem i supporten, att sitta här och spekulera leder bara till rena påhopp.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
ONC SUGER, SÄRSKILT PUPPIES.

Bra jobbat SuSa, ångrar att jag inte hoppade in på er sida istället för fetgås <3
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer låsa den här tråden om ni inte kan hålla er till reglerna för forumet. Det är inget som gynnar någon. Men kan ni inte hålla diskussionerna inom ramarna för vad som är tillåtet finns det inget skäl att låta tråden leva.

Saxat ur forumsreglerna;

Det är också strängt förbjudet att anklaga en särskild spelare eller stam för fusk, även om det enbart är påståenden eller antydningar. Den sortens frågor ska rapporteras och tas med supporten istället, med en utförlig redogörelse för vari fusket ligger.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Det måtte väl för fan gå o diskutera "fusk" eller "påstått fusk" rent generellt OM man inte anklagar nån särskild stam eller spelare?

Måste du va så förbannat tvär o bara se en sida av det hela?

Ge folk tips på alternativen som de kan använda sig av här på det externa så det livas upp lite, inte bara hänvisa till regelverket. Är fan pisstradigt och glo här då det är dött som fan emellanåt.
 

DeletedUser

Guest
Det måtte väl för fan gå o diskutera "fusk" eller "påstått fusk" rent generellt OM man inte anklagar nån särskild stam eller spelare?

Måste du va så förbannat tvär o bara se en sida av det hela?

Ge folk tips på alternativen som de kan använda sig av här på det externa så det livas upp lite, inte bara hänvisa till regelverket. Är fan pisstradigt och glo här då det är dött som fan emellanåt.

Tycker du själv denna diskussion varit "rent generell utan att anklaga någon särskild stam eller spelare"?

Det handlar inte om att vara tvär, det handlar om att stämningen piskas upp av spelarna på båda sidorna till en nivå som inte går att hantera utan att det blir specifikt stam/spelar baserat. Det är precis lika tråkigt att bli falskt anklagad som det är är att sitta och tro det förekommer fusk som inte hanteras. Men det går inte att bemöta, klara ut, förklara eller ens diskutera i forumet eftersom teamet är juridiskt bundna av sekretessavtal för att skydda alla spelares integritet. Därför hanteras den sortens ärenden i supporten, där det dokumenteras och lagras på rätt sätt för att ingen ska kunna begå ett lagbrott som är betydligt värre än att man får ett par straffpoäng på forumet.

Jag håller med om att forumet kan behöva livas upp. Men anklagelser, bevis gällande fusk, diskussioner om vem eller vilka som fuskat eller inte, och hur är helt enkelt inte hanterbara här. DU som spelare riskerar på sin höjd en avstängning i spelet. Jag riskerar rättsliga åtgärder IRL, och det är inget jag tänker ens komma i närheten av för ett obetalt arbete som volontär.

Med det sagt, så är alla som har frågor, funderingar eller tankar om detta mer än välkomna att ställa frågor i supporten. Men här hör det som sagt var inte hemma.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Äntligen trillade poletten ner o du gav en vettig förklaring. På tiden!

Då kan man festa vidare utan att reta sig till förbannelse.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag tycker även det är OERHÖRT underhållande att se Start sitta här och skriva. En spelare som kommit och gått på sitt konto.
Nä men visst Start, du har kämpat oerhört mycket. Tycker nästan alla borde ge dig sina byar och ja varför inte dra in 5kpp var till dig för din oerhörda insats?

Håll käften istället och låt de "riktiga" spelarna snacka.

mvh
 
Topp