Vart tog det söta lilla SuSa vägen? (Ingen som vet. Ingen som vet... ;-) )

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Hahah yupp det var den nya spelaren :p

Han skrev att alla i susa hade något emot mig.. inte du va? :crybaby:

Han vet uppenbarligen inte vad han pratar om. som vanligt.. att vissa sagt att du är den jobbigaste menar de inte något illa med. Snarare att du är mest aktiv och använder dig av en rätt speciell men gynsam krigsstil. :)
 

DeletedUser

Guest
Han vet uppenbarligen inte vad han pratar om. som vanligt.. att vissa sagt att du är den jobbigaste menar de inte något illa med. Snarare att du är mest aktiv och använder dig av en rätt speciell men gynsam krigsstil. :)

Komplimanger <3...

hahaha meh! Jag som titulerade mig som den mest hatade:(
 

DeletedUser

Guest
Haha så sant så! Såklart att det var Simon/Charlie Sheen..... Börjar undra varför jag frågade... ;)
Hmm.. det var ett märkligt sätt wadis agerat på om han nu sagt det;)

Tror du missförstått där, har inget alls emot er och har inte heller sagt att susa haft det. Jag var ny på 21 men hade haft jädra trist utan alla attacker. Så om nått får jag väl tacka ONC för en rolig, men akk för kort, tid på 21.

Tror även Sir Hero kan intala att jag inte skriver på sånt här vis, har haft normala konversationer med några av er ifrån ONC utan några tråkigheter.

Om du har missuppfattat mig och trott att jag har någonting emot er eller att vi har det så ber jag om ursäkt, för så är verkligen inte fallet. :)
 

DeletedUser

Guest
Men när vi på senare tid kunnat se ett så tydligt mönster på hur fuskande sucsessivt ägt rum så rann bägaren över.
Näst intill omöjligt att slumpen skulle bäddat för det övertydliga mönstret.

Vi vet också att det är en metod som inte alla spelare i OnC sysslar med utan bara en grupp medlemmar som litar tillräckligt mycket på varandra. Därför ska man naturligtvis inte dra alla över en kant. (som du sa Lawliet).
Tyvärr har det förekommit hos konton som spelat en alldeles för stor roll vilket gjort att vi tillslut inte mäktade med det.


Synd att det inte skedde på lika vilkor bara..




Hälsningar
Nocturne/Jas Gripen


det är vist något om fusk skrivet här
skulle vilja veta vad dom nu har hittat på?
du kan bara inte skriva så utan att beskriva vad dom har gjort som är fusk
tar för givet att ticket är inlämnad till twcrew

ölis
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Relevant fråga, om än lite märklig meningsbyggnad, men antar att du inte är nykter då du har ett fint nick.
Explaine, suckers!!!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
det är vist något om fusk skrivet här
skulle vilja veta vad dom nu har hittat på?
du kan bara inte skriva så utan att beskriva vad dom har gjort som är fusk
tar för givet att ticket är inlämnad till twcrew

ölis

det är ett hittepå från susa. de vill ha en anledning till och lägga ner då de inte kunde stå emot tycket från onc längre.

aktiviteten i susa har länge varit ett problem och alla i susa trivs nog knte riktigt. detta har 7 spelare vars namn inte nämns bekräftat. gick ut ett pm om att alla ska byta sina bynamn för och förvirra OnC.

eran metod att adla barbs i panik så fort ni tappar en ordinär by funkar inte dom strategi i längden. det har stammen F.A.N också bevisat.

det enda fula på v21 är SuSa som flertalet gånger fått konton bannade. det är ni som tar till fusk för och kunna vinna och skyller era misstag på oss.

well, grattis susa.
ni kan inte ens rubba oss hur mkt ni än väljer och fulspela. duktigt.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
eran metod att adla barbs i panik så fort ni tappar en ordinär by funkar inte dom strategi i längden. det har stammen F.A.N också bevisat.

Du vi kan komma överens om att man har mer att spela med om man adlat bb och har 300 byar än om man sitter fast i en liten fålla med 10 byar
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du vi kan komma överens om att man har mer att spela med om man adlat bb och har 300 byar än om man sitter fast i en liten fålla med 10 byar

sen hurvidare smart det är och hur bra det funkar har ni ju bevisat.

jag väljer de 10 fylla byarna fullpumpade med adlar framför dina 300 barbarer.
mvh
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Start, du har inte många hästar hemma, va?

Snacka om sånt du vet mer om än gissa på vad vi skulle ha gjort bättre. Det var lite skillnad i förutsättningarna på världen och vi tvingades göra lite annorlunda saker, mot det vi gjort på andra världar. Om du id´s så kan du ju fundera på hur de flesta av oss har varit med om att vinna 2-3 gånger tidigare, och då kommer du att inse att det var andra förutsättningar som låg bakom. Varje värld är en ny utmaning och spelstarten betyder allt. Redan där så startar vägen mot katastrof eller framgång, antingen så lyckas man eller så inser man att det kommer att gå åt h-vete, men då har du väl redan gett upp och lagt av spelandet för att försöka på någon annan värld.

eran metod att adla barbs i panik så fort ni tappar en ordinär by funkar inte dom strategi i längden. det har stammen F.A.N också bevisat.

Bara genom att påstå detta skit så har du slagit i ditt eget kompetenstak, så innan du nästa gång öppnar brödluckan, försök att tänka före du skriver//Cribba
 
Senast ändrad:

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
A LOT OF DA SHIT IN THIS svengelska tråd, shit is happenin och det vet de som vet, inga namn nämda men så länge bullshit påghår så är sanningen dryg.

Ja va tusan ska jag säga då v21 fick hela TW att skaka.
Ligger här och glor och frustrationern stiger ner till sandlådan, vill ju kasta yxår med två eller det sista fyra armar från ett konto, inte 10st barmar eller mer, tusan förr var det nästan intill omöjligt att kasta så många bräckor och yxor mot samnma mål utan millisec da shit T-Train osv.
¨¨
ja lite tung dag av betraktelser;)

MVH
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Lysande Tobaco, nu känner jag igen dig:) Du har ju kämpat på bra, precis som vanligt, så du skall hålla ditt huvud högt, för det förtjänar du//Cribba
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Start, du har inte många hästar hemma, va?

Snacka om sånt du vet mer om än gissa på vad vi skulle ha gjort bättre. Det var lite skillnad i förutsättningarna på världen och vi tvingades göra lite annorlunda saker, mot det vi gjort på andra världar. Om du id´s så kan du ju fundera på hur de flesta av oss har varit med om att vinna 2-3 gånger tidigare, och då kommer du att inse att det var andra förutsättningar som låg bakom. Varje värld är en ny utmaning och spelstarten betyder allt. Redan där så startar vägen mot katastrof eller framgång, antingen så lyckas man eller så inser man att det kommer att gå åt h-vete, men då har du väl redan gett upp och lagt av spelandet för att försöka på någon annan värld.

eran metod att adla barbs i panik så fort ni tappar en ordinär by funkar inte dom strategi i längden. det har stammen F.A.N också bevisat.

Bara genom att påstå detta skit så har du slagit i ditt eget kompetenstak, så innan du nästa gång öppnar brödluckan, försök att tänka före du skriver//Cribba

bara och acceptera då att din ledarmetod inte fungerar. det har du ju redan bevisat flera gånger om.

sen ska ni ha creds för att ni krigar och inte whinar som susa.

du är ingen spelare som man fruktar eller dylikt. då det enda du kan göra bra är och uttrycka dig i skrift. hade susa, F.A.N jort bättre ifrån sig med diplomatin och samarbetet hafe ni iaf haft en chans.

bara och kolla ranking stamkrig och se vem som har adlat mest fiendebyar.. kolla ranking ob och kolla vem som ligger 1a i både.försvar och anfall. hade ni fokuserat på att köra vanliga bra offensiver mot onc spelare hade ni ställt till med mycket mer problem för onc än vad ni gjort hittils.

allt det beror på att ditt sätt och leda är för gammalmodigt inte på att jag kanske inte har alla hästar hemma som du påstår.

håller du inte med så visar du din egocentriska sida igen och vägrar inse att du gjorde ett misstag med barbadlingarna.

jag är inte den som ger upp och sitter fortfarande på kontot lawliet n start som jag gjort sedan början av världen. och jag kommer att vara med och stänga den. vem är det nu som ska tänka innan han skriver?

ha en bra dag
start
 
Senast ändrad:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju kul för dig att du också får lyckas någon gång, du har ju försökt i flera år, redan.

Det kanske är ledarskapet som du säger, men så enkelt är det nog inte, det borde du ju veta som själv suttit i samma sits. Kanske jag är gammal och trött och inte borde vara i ledning längre, man får väl kriga loss istället, då det blir svårt om man sitter i cockpit och försöker styra. En stam består av alla spelare, inklusive ledning och jag har redan i tidigare flik, sagt att det var nog ett misstag att stödja SuSa, men vi ville ännu mindre stödja er. Vi var tvugna att välja sida och gå in i kriget, och då valde vi våra gamla vänner och inte er. Jag skulle välja på samma sätt, igen, om jag fick chansen.

du är ingen spelare som man fruktar eller dylikt.

Du måste ha missförstått detta spelet, man lirar för att ha roligt, snacka med vänner och få tiden under vintern att passera snabbt. Man spelar inte för att bli "fruktad" eller en som skryter om ODA eller millisek på forumet. Det är ett lagspel med vänner, och jag antar att det är därför ni skaffat er sån fördel nu, då SuSa gråade sig.

När det gäller barbsadlingar så har vi olika uppfattning, och det måste väl vi få ha, eller måste alla tycka lika och spela på samma sätt?

bara och acceptera då att din ledarmetod inte fungerar. det har du ju redan bevisat flera gånger om.

Alla kan ju inte vara en skicklig och felfri ledare som du verkar vara, så detta motsäger jag dig inte på, jag är bara den jag är och ingen som skryter om min kompetens i detta spelet. Du får gärna tycka att du är en lysande ledare i jämnförelse med mig, det är ok , för mig.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Måste erkänna att det är riktigt roligt att läsa din små romaner cribba
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju kul för dig att du också får lyckas någon gång, du har ju försökt i flera år, redan.

Det kanske är ledarskapet som du säger, men så enkelt är det nog inte, det borde du ju veta som själv suttit i samma sits. Kanske jag är gammal och trött och inte borde vara i ledning längre, man får väl kriga loss istället, då det blir svårt om man sitter i cockpit och försöker styra. En stam består av alla spelare, inklusive ledning och jag har redan i tidigare flik, sagt att det var nog ett misstag att stödja SuSa, men vi ville ännu mindre stödja er. Vi var tvugna att välja sida och gå in i kriget, och då valde vi våra gamla vänner och inte er. Jag skulle välja på samma sätt, igen, om jag fick chansen.

nej självklart är det många faktorer som spelar in men jag tror fortfarande att barbadlingen var ett misstag. och där står min åsikt fast :)



Du måste ha missförstått detta spelet, man lirar för att ha roligt, snacka med vänner och få tiden under vintern att passera snabbt. Man spelar inte för att bli "fruktad" eller en som skryter om ODA eller millisek på forumet. Det är ett lagspel med vänner, och jag antar att det är därför ni skaffat er sån fördel nu, då SuSa gråade sig.

har haft riktigt roligt under tiden på v21 och det tilsammans med resterande oncare och det hade inte gått utan varken susa eller fan för att kriga mot er har stärkt oncs gemenskap. så tack ska ni ha gör kriget :)

vad är poängen med detta inlägg annars? att trycka ner mig?

När det gäller barbsadlingar så har vi olika uppfattning, och det måste väl vi få ha, eller måste alla tycka lika och spela på samma sätt?

ja vi har tydligen väldigt olika åsikter om det. fullt lagligt! jag sa bara att det inte funkar i längden och att om ni calt en annan metod hade världen förmodligen set mkt annorlunda ut. bara o acceptera sina misstag o ta me dem till nästa värld och försöka vinna den ist. its just a game så förstår inte varför du hakar upp dig. riktigt.

Alla kan ju inte vara en skicklig och felfri ledare som du verkar vara, så detta motsäger jag dig inte på, jag är bara den jag är och ingen som skryter om min kompetens i detta spelet. Du får gärna tycka att du är en lysande ledare i jämnförelse med mig, det är ok , för mig.

vart har jag påstått att jag tkr jag är en lysande ledare i jämförelse med dig?

du pratar om saker jag inte ens nämnt.

vidare frågor kan du ta via pm.

mvh
start
 
Senast ändrad:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
För min del så är detta utagerat, världen ser annorlunda ut idag än för en månad sen:)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att Tinglo har ett konto i OnC nu men gräset brukar inte vara grönare på andra sidan!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tinglo har ett konto i OnC nu men gräset brukar inte vara grönare på andra sidan!

ett rykte säger att hon vill vara med och vinna ......
kan detta rykte vara sant.......vem vet utom ..dom i OnC:s ledning och så Tinglo
snacka om diplomati
 
Topp