Vart tog det söta lilla SuSa vägen? (Ingen som vet. Ingen som vet... ;-) )

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker även det är OERHÖRT underhållande att se Start sitta här och skriva. En spelare som kommit och gått på sitt konto.
Nä men visst Start, du har kämpat oerhört mycket. Tycker nästan alla borde ge dig sina byar och ja varför inte dra in 5kpp var till dig för din oerhörda insats?

Håll käften istället och låt de "riktiga" spelarna snacka.

mvh

har du inte släppt det ännu? trodde bättre om dig helt ärligt.

känner du mig så vet du varför jag var borta i 7veckor.

sedan dess har jag suttit som när jag startade.

att jag är inaktiv på skype betyder inte att jag e inaktiv ingame. men mr obvious nichovichen vet ju allting alltid som vanligt.
bäst att jag lyssnar och håller med om vad du säger.

mvh
start
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag tycker även det är OERHÖRT underhållande att se Start sitta här och skriva. En spelare som kommit och gått på sitt konto.
Nä men visst Start, du har kämpat oerhört mycket. Tycker nästan alla borde ge dig sina byar och ja varför inte dra in 5kpp var till dig för din oerhörda insats?

Håll käften istället och låt de "riktiga" spelarna snacka.

mvh

Bedrövligt att behöva se spelare som dig skämma ut dig på detta sätt. Helt ärligt har du inget bättre att tillföra än löjliga påhopp så stanna kvar i grottan du bor i. Humpf Patetiskt!
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
har du inte släppt det ännu? trodde bättre om dig helt ärligt.

känner du mig så vet du varför jag var borta i 7veckor.

sedan dess har jag suttit som när jag startade.

att jag är inaktiv på skype betyder inte att jag e inaktiv ingame. men mr obvious nichovichen vet ju allting alltid som vanligt.
bäst att jag lyssnar och håller med om vad du säger.

mvh
start

så jävla skönt!
tack!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Så som alla andra i stammen har Start gjort sitt och varit en bidragande faktor till vinsten, varken mer eller mindre. Nu kan vi väl släppa denna lilla sidetrack och återgå till topic om folk har något att säga :).
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Så skittråkigt med ett gråande som sabbar spelet för oss alla, för en sådan här liten värld klarar det inte. Önskar mig en stor värld med stora stammar, så folk kan gråa sig hej vilt och vi som vill spela riktig tw kan få göra det.
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Känner att jag måste lämna en liten signatur här.

Tackar onc för ett bra krig. Gick inte hela vägen. Kanske om det hade varit lite mer rent spel så hade det gått men men thats life :) som man brukar säga. I krig och kärlek så är allt tillåtet.

Ett litet extra tack till mentalmidget för våra samtal på nätterna medans vi anföll varandra. :) Bra press du hade uppe på mig.


// kajsa :)

Näää Missy, inte ens i krig och kärlek är ALLT tillåtet.
 

DeletedUser

Guest
Lägger inte alls många kommentarer på det externa då jag tycker det är mest pajkastning...

Jag har varit tyst och försökt att inte bli påverkad av den smutskampanjen som susa försökte skölja över alla oncspelare..

Det är en skymf mot alla oss som har suttit i så många timmar och snackat på skype och synkat attacker mot våra fiender..

Men nu när det helt plötsligt kommer ett brev som uppenbarligen cirkulerar på andra världar är ju en oerhörd kränkning mot oss då onc återigen pekas ut som fuskare..

Jag personligen tycker att några från fd susa har visat sig vara otroligt fega och uppenbart inte vara rakryggade nog att kunna säga "grattis, bra jobbat"

Jag vill säga till alla oncspelare att ni är utan tvekan det mest aktiva gäng jag någonsin har spelat med och det har/är ett nöje att sitta med er på dagarna/kvällarna på skypen.. Detta nötande som vi har hållt på med i flera månader gav resultat.. OCh jag säger till några i fd susa att det har varit ett nöje att spela mot er och det har varit fantastiskt att se vissa av er nöta på utav bara den.. En elogé till er..
... Resterande spelare som valt att smutskasta onc vill jag bara säga - Dags att växa upp och bara inse att ibland så loosar man fair and square..
 
Senast redigerad av en moderator:

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Finns en i OnC som också borde växa upp och det är Start, jag skuggade igenom allt här inne på externa för första ggn sen jag sluta, och tänkte gratta OnC för segern och att det var kul så länge det vara, mötte många trevliga spelare i OnC som det gick att vara sociala med som vilka som helst o kunde sära på IRL och ett spel....men som många kan se här inne så fanns en som borde träna mer på sin attityd, och ligger till stor grund för det blir pajkastning istället för hålla sig på spåret, så helt rätt av Cribba55 o be han dra igen brödluckan...med det sagt och tur att den andre på kontot är desto trevligare, så vill jag tacka alla för en rolig o krigande värld, den bäste sen v.3.
Grattis OnC till segern o osis Lagrad som bidragit men får inte titulera sig vinnare...nackdelen o vara springpojkar. :D

o grattis Gsenor som fick ta paus o sen bli inkallad igen lagom till segern , en del kan glida på räkmacka o sen komma o prata om skymf.
 

DeletedUser

Guest
Finns en i OnC som också borde växa upp och det är Start, jag skuggade igenom allt här inne på externa för första ggn sen jag sluta, och tänkte gratta OnC för segern och att det var kul så länge det vara, mötte många trevliga spelare i OnC som det gick att vara sociala med som vilka som helst o kunde sära på IRL och ett spel....men som många kan se här inne så fanns en som borde träna mer på sin attityd, och ligger till stor grund för det blir pajkastning istället för hålla sig på spåret, så helt rätt av Cribba55 o be han dra igen brödluckan...med det sagt och tur att den andre på kontot är desto trevligare, så vill jag tacka alla för en rolig o krigande värld, den bäste sen v.3.
Grattis OnC till segern o osis Lagrad som bidragit men får inte titulera sig vinnare...nackdelen o vara springpojkar. :D

o grattis Gsenor som fick ta paus o sen bli inkallad igen lagom till segern , en del kan glida på räkmacka o sen komma o prata om skymf.

Njae du Hogans, Jag försvann aldrig.. Har varit med hela tiden... Så ha fakta innan du du kommer med anklagelser, Hade jag inte varit med hela vägen så hade jag aldrig tagit mig tid att skriva det inlägget jag gjorde...

Men ha det bäst mannen.. så fortsätter jag att glida på en räkmacka?? :confused:
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
vänner gnäller ni fortfarande om lite spill mjölk.

Så blir de någon v21 tw träff, de hade varit trevligare att ta en drink med gänget man krigade emot än att gnälla här :)
 

DeletedUser

Guest
vänner gnäller ni fortfarande om lite spill mjölk.

Så blir de någon v21 tw träff, de hade varit trevligare att ta en drink med gänget man krigade emot än att gnälla här :)

hahah skulle varit roligt att träffas :) Hogans håller med dig.. den där gsenor.. Han borde ha deffat mig lite mer -.-
 
Topp