Varde kött - tillrättavisning på gång

DeletedUser

Guest
Vår informatör i sun är offline under några dagar. Därför undrar vi lite ödmjukt om det finns någon annan medlem som vill tjäna Xenus syften och fortsätta förse han, den allseendes läjungar, med viktig information.

Är du intresserad?
Hör av dig ingame till mig så gör vi en deal.

Med ödmjuka hälsningar


Xray


Nej gud vet du vad.. ja trodde Xenu bara arbetade med dem som hört hans röst.. och då borde väl han förmedla kontakten åt er? .. eller varför ens ha en informatör när man nu har en gud vid sin sida? :confused:

Och för övrigt kan du få all information från mig personligen om du bara frågar. Finns ju varken mycket nytt eller intressant att informera om :p
 

DeletedUser

Guest
jo sati Xenu kanske inte känner för att kolla upp det.Och det finns väll aldrig för många som kan känna Xenu
 

DeletedUser

Guest
snälla, xenu är en allien ingen gud?:eek:

sen så tycker jag att det är sjukt kul att posta det så här oöppet, fasst ganksa effektivt antar jag, om jag skulle va SUNare skulle jag ställa upp direkt, om jag inte läste xrays kommentarer i v3 delen och om jag inte hade nåt som heder;) antar altså att de allra flesta i SUN skriver:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NiC THO ATWM
Players:

Side 2:
Tribes: SUN KFH
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 184
Sida 2: 7
Skillnad: 177

image.php
 

DeletedUser

Guest
AAK står fast, om ni vill se mig som flykting gör gärna det.
Jag spöar gärna de som ligger nära mig tills ni håller käften.
Det bästa vore kanske att låta kaninen ligga i ide ifred!
Nästa attack mot mig fejk eller inte ses som en krigsförklaring mot AAK och jag plockar en by från en av era allierade stammar direkt :D
 

DeletedUser

Guest
AAK står fast, om ni vill se mig som flykting gör gärna det.
Jag spöar gärna de som ligger nära mig tills ni håller käften.
Det bästa vore kanske att låta kaninen ligga i ide ifred!
Nästa attack mot mig fejk eller inte ses som en krigsförklaring mot AAK och jag plockar en by från en av era allierade stammar direkt :D

Bring it on bitch! :D
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
svar på tal!

Ja rätt gissat, vi se dig som en flykting!

Jag ger dig 4 dygn kvar allt leva i värld 7...Njut av dem :D
 

DeletedUser

Guest
Det här är kul :D
Ikväll börjar jag plocka byar av er och era allierade ;)
 

DeletedUser

Guest
haha det gick åt helvete, jag söp mig full istället och förlorade en by men men sånt som händer.
Tror kanineran på V7 kanske sett sitt slut men jag ska inte bli billig i varjefall, (antagligen blir jag det då jag prioriterar annat jusst nu):p
 

Elroy

Member
Reaktionspoäng
0
Vem vill ha en billig kanin? Alla vet ju att billigt är motsatsen till kvalitet:D
 

DeletedUser

Guest
MrRisling... Hoppas vi ses i någon annan värld framöver och då kanske kan spela på samma sida :)
 
Topp