Varde kött - tillrättavisning på gång

DeletedUser

Guest
Här var det då tyst...

Har merparten lagt yxorna på hyllan inför sommaren, eller är det ingen som vill munhuggas längre ?!?
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr så verkar det som om KFH / SUN har " vunnit " striden genom att ha värvat våra spelare till dem ...

Men men , det är bara att fortsätta kämpa ...
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr så verkar det som om KFH / SUN har " vunnit " striden genom att ha värvat våra spelare till dem ...
Jag vet inte om jag kan skriva under på detta direkt... Min uppfattning är att mupparna (sammanslagning av KFH och SUN) ligger under i detta kriget.

Bara det faktum att de gick samman till en stam, men lämnade kvar några spelare utanför, är ju ett gott tecken.
 

DeletedUser

Guest
Ja man får ju inte direkt nått motstånd från J-A längre dom verkar ju ha gett upp. Eller man fick ju nästan aldrig nått motstånd från dom:p
 

DeletedUser

Guest
Ja man får ju inte direkt nått motstånd från J-A längre dom verkar ju ha gett upp. Eller man fick ju nästan aldrig nått motstånd från dom:p

snälla sluta skriv en massa skit och fundera på att mogna lite, vad jag har hört så har vare sig KFH elr SUN gjort så värst mycket motstånd förut heller och det var just detta beteende, skrivande som kostade er en jäkla massa byar:p
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Att skapa en ny stam mitt i brinnande krig känns underligt som bäst, nog att man kan förlora men gäller det inte då att hålla fanan högt och ta det som en man?

@KlasDeGlas. Hur vågar du kritisera fienden när ni själva inte har gjort ett enda motdrag i kriget som ens var värt att notera? Visst, ni har slagit tillbaka i mindre offensiver för att återerövra byar....BUT THATS IT!

Ett gott råd är att radera gammal profilinfo om din kärlek och högmod för din gamla stam när det skapas en ny. Eller ska värderingar så som att man aldrig ska ge upp sin stam, alltid kämpa tappert, strida tills sista blodsdroppen etc gälla tills...allt verkar gå åt pipsvängen - då vips återupprättas hedern genom att skapa en ny stam?!?!
 

DeletedUser

Guest
Att skapa en ny stam mitt i brinnande krig känns underligt som bäst, nog att man kan förlora men gäller det inte då att hålla fanan högt och ta det som en man?

@KlasDeGlas. Hur vågar du kritisera fienden när ni själva inte har gjort ett enda motdrag i kriget som ens var värt att notera? Visst, ni har slagit tillbaka i mindre offensiver för att återerövra byar....BUT THATS IT!

Ett gott råd är att radera gammal profilinfo om din kärlek och högmod för din gamla stam när det skapas en ny. Eller ska värderingar så som att man aldrig ska ge upp sin stam, alltid kämpa tappert, strida tills sista blodsdroppen etc gälla tills...allt verkar gå åt pipsvängen - då vips återupprättas hedern genom att skapa en ny stam?!?!

jag tror inte det var en helt ny stam,det var väll en merg
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, om stammen inte fanns tidigare kallar jag det en ny stam. Sedan att den inte består av 100p-spelare bryr jag mig inte om.

Tur att vi har GPS på alla spelare, inget räddar er från skärselden!
 

DeletedUser

Guest

Båda orden betyder merge/sammanslagning, det viktiga kan vara skillnaden på frivillighetsgraden, om jag säger så :D

Amalgamation = frivillig merge
(Amerikansk engelska, så där var jag lite ute på hal is vad det avsåg svenskan men ej mot forumets regler)

Annexation = Annektering, merge mot deras vilja
 

DeletedUser

Guest
Båda orden betyder merge/sammanslagning, det viktiga kan vara skillnaden på frivillighetsgraden, om jag säger så :D

Amalgamation = frivillig merge
(Amerikansk engelska, så där var jag lite ute på hal is vad det avsåg svenskan men ej mot forumets regler)

Annexation = Annektering, merge mot deras vilja

tack för förklaringen:)

jo kör en annexation på de, låter ju trevligt^^:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
På tal om förklaring när vi ändå håller på.

Annektering är det mest använda ordet.

Sedan kan man i det Svenska språket även använda annexion och annektion.
 

DeletedUser

Guest
Vad händer med NiC ??
är det en repris från V3 på gång med folk som slutar och stammen läggs ned pga inaktivitet ?

Eller kommer NiC resa sig snart igen och ge alla på käften igen ???
 
Topp