Varde kött - tillrättavisning på gång

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Xenus lärjungar, systrarna och bröderna i Tempelherreordern och Anonyma TW Missbrukare har under en tid inte bara åsett hur två stammar med illa dold stolthet pucklat på en familjestam, vars färdighet i strid på intet sätt står i korrelation med det motstånd de råkat ut för. Vi har också bevittnat hur företrädare för dessa två stammar, vars namn inte förtjänar att nämnas detta sammanhang, med högmod och pompöst skryt på det externa forumet hånat sina motståndare. Dessa företrädare har glömt en av de viktigaste reglerna i TW. Den som är stor och stark skall vara ödmjuk, ty förr eller senare finns det alltid en motståndare som är mer motiverad och äger större skicklighet.

Allt detta hade vi kunnat ha överseende med, men dessa två stammar har gjort sig skyldiga till det störtsa brottet av de alla. De har frossat i barbarbyar.

Att adla barbarbyar är en styggelse, ty det länder en ingen heder, för det är stöld. Att stjäla andras utkomst genom att skövla våra gemensamma naturresurser.


Därför har vi, androm till varnagel, bestämt oss för att göra en markering och manifestera vårt missnöje genom att göra några få besök i dessa frossares byar.

Det vi genomför nu är blott och enbart ett enkelt taxeringsuppdrag som kommer att avslutas när vårt budskap nått fram till mottagaren. Beroende på den framtida händelseutvecklingen finns möjlighet att vi förklarar krig mot dessa två stammar.
Xenu sade kötta, och vi köttar

Med ödmjuka och fromma hälsningar




Xenus fromme lärjunge Xray
på uppdrag av Ninjas in Church Tempelherreordern och Anonyma TW Missbrukare
 

DeletedUser

Guest
damn, tuff luck guys;) önskar KFH & SUN lycka till, de kmr mer äbn behöva det, fast hejar såklart på NiC, vill bara in ha nåt för tråkigt slag;)

kriget är mer än berättigat!!!

Heder till XENU!!!!!!! (men vi är ändå snyggare:eek:)
 

DeletedUser

Guest
kommer do försöka sluta fred med JA?

Vad jag förstår av detta så är det inte kriget med =J-A= som är problemet.

Problemen ligger i att
1. Spelare är dryga i forumet, skriver onödiga saker för att håna istället för att försöka visa det på krigsfältet
och 2. Spelare visar inte sin värdighet som krigare utan adlar upp alla världens babar byar istället för att ge sig på mer hedersamma mål som andra spelare.

Om NiC, THO och ATWM lägger sig i detta för att få oss att sluta fred med =J-A= är dom varmt välkomna att kontakta mig. Detta gäller även =J-A= själva såklart.. Men jag har än så länge inte hört ett ord om detta.

Men å andra sidan kanske jag är korkad eller naiv, men oftast är en naiv människa en god människa. Då får gärna någon förklara närmare för mig personligen.
 

DeletedUser

Guest
Va alla tror. Tro gör man i krykan här vet man.

Frågan är sitter vi och skiter knäck eller gör vi inte det?
 

Setzer gambler

New Member
Reaktionspoäng
0
växande barbar byar och bonus byar gör att tw inte är lika kul längre, va mycke roligare innan då de va kamp om byarna direkt från början, nu tar ju många en bonus by lr barbar by direkt istället.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag förstår av detta så är det inte kriget med =J-A= som är problemet.

Problemen ligger i att
1. Spelare är dryga i forumet, skriver onödiga saker för att håna istället för att försöka visa det på krigsfältet
och 2. Spelare visar inte sin värdighet som krigare utan adlar upp alla världens babar byar istället för att ge sig på mer hedersamma mål som andra spelare.

Om NiC, THO och ATWM lägger sig i detta för att få oss att sluta fred med =J-A= är dom varmt välkomna att kontakta mig. Detta gäller även =J-A= själva såklart.. Men jag har än så länge inte hört ett ord om detta.

Men å andra sidan kanske jag är korkad eller naiv, men oftast är en naiv människa en god människa. Då får gärna någon förklara närmare för mig personligen.

Det var ju inte =J-A= som började kriget ...
 

DeletedUser

Guest
Let there be KÖTT !!!
Xenus skyddslingar får äntligen sprida ljus över de skogstrollen.
Må ni gå med yxa och Xenus välsignelse och frigöra dessa byar som hamnat under barbarernas förtryck och vansinnes administration.

;)
 

DeletedUser

Guest
växande barbar byar och bonus byar gör att tw inte är lika kul längre, va mycke roligare innan då de va kamp om byarna direkt från början, nu tar ju många en bonus by lr barbar by direkt istället.

...Och bygger upp dem till de spelare som kan kriga sig till byar.. :p
 

Elroy

Member
Reaktionspoäng
0
The Orden är på framryckning nu. Påven själv i sin nattmössa har utlyst korståg. Dags att befria de små grå skattebetalarna från andras inflytande :D
 

DeletedUser

Guest
Skönt med lite aktion faktiskt synd att jag bara får fejksen :(
Funderar på att attackera tillbaka men det är för kul med cimcityspelandet i den här världen :p
 

DeletedUser

Guest
Verkar som dante också gillar att adla barbarbyar...
dante-213.JPG

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/dante-213.JPG
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Xenus lärjungar, systrarna och bröderna i Tempelherreordern och Anonyma TW Missbrukare har under en tid inte bara åsett hur två stammar med illa dold stolthet pucklat på en familjestam, vars färdighet i strid på intet sätt står i korrelation med det motstånd de råkat ut för. Vi har också bevittnat hur företrädare för dessa två stammar, vars namn inte förtjänar att nämnas detta sammanhang, med högmod och pompöst skryt på det externa forumet hånat sina motståndare. Dessa företrädare har glömt en av de viktigaste reglerna i TW. Den som är stor och stark skall vara ödmjuk, ty förr eller senare finns det alltid en motståndare som är mer motiverad och äger större skicklighet.

Allt detta hade vi kunnat ha överseende med, men dessa två stammar har gjort sig skyldiga till det störtsa brottet av de alla. De har frossat i barbarbyar.

Att adla barbarbyar är en styggelse, ty det länder en ingen heder, för det är stöld. Att stjäla andras utkomst genom att skövla våra gemensamma naturresurser.


Därför har vi, androm till varnagel, bestämt oss för att göra en markering och manifestera vårt missnöje genom att göra några få besök i dessa frossares byar.

Det vi genomför nu är blott och enbart ett enkelt taxeringsuppdrag som kommer att avslutas när vårt budskap nått fram till mottagaren. Beroende på den framtida händelseutvecklingen finns möjlighet att vi förklarar krig mot dessa två stammar.
Xenu sade kötta, och vi köttar

Med ödmjuka och fromma hälsningar




Xenus fromme lärjunge Xray
på uppdrag av Ninjas in Church Tempelherreordern och Anonyma TW Missbrukare

Eran "krigsförklaring" om man nu skall kalla de är ju inte prec den klaraste så tänkte bara fråga vilken anledning ni siktar in er på?

Ni klagar på att vi anfaller en familjestam (=J-A= och =JA-A=) och att vi plockat barbarbyar.

Men vad gör inte ni då? Även ni anfaller familjestammar (SPQR familjen + några andra stammar i den "alliansen") och plockar barbarbyar, visst ni siktar på bonusbyarna, är inte de oxå barbarbyar från början, bara att dom fått en extra bonus...

Enligt www.twstats.se/sv7/plockade barbarer av NiC så har ni tagit 151 barbarer/bonusbyar som varit helt obemannade sedan v7 startade... Så varför äns driva på att de är en styggelse i att plocka barbarer/bonusbyar när ni själva gör de?

Så ni kanske skall fundera på vem som är "ren" i Xenus ögon när de gäller barbarer, visst vi är inte de, med de är inte ni heller så tycker ni skall vara tysta om den saken, ville ni hoppa på oss för att vi anfaller era IAP's (=J-A= och =JA-A=) så varför inte bara skriva de? Men att blanda in barbarerna känns bara dummt...

// Dead Knight...
Diplomat i KFH
 
Topp