Vad tycker ni om nya reglerna om spam????

Tycker ni om dom hårdare reglerna????

  • Ja självklart vi gillar ej spam!!!

    Röster: 30 62,5%
  • Nej kul med IAF en tråd där man kan spama!!!

    Röster: 18 37,5%

  • Totalt antal röstare
    48
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
sista post vinner tycker jag ska låsas upp igen men lite jobbigt när alla skriver jag leder,godmorgon och sånt
man kan ju skriva om intresse och vad man gör osv...

iaf 1 chans till borde vi få sen då bryr jag mig inte mera

Den tråden hade redan fått ett stort antal chanser, när det inte funkade så stängde jag den för att låta den vila några dagar. Dock så kom ett flertal personliga påhopp på mig efter det vilket gjorde att jag tog beslutet att den inte ska öppnas igen. Genom dessa påhopp bevisades det att den typen av trådar inte ska finnas igen.


Men tillbaka där jag var. Om man typ skappa en tråd där man får spama fritt och skriva hur knasiga inläg man vill skulle ju bara göra alla gladare. Vi spamare är där och vi seriösa är där ni är. Och sen varnar man alla som spamar där det ska vara seriöst snack och skiter i vad folk skriver i den oseriösa delen.

Kommer inte att hända att vi lämnar vissa trådar åt sina egna öden då detta forum ska vara öppet för mindeåriga samt att vi står ansvariga för det som skrivs på forumet.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
h

Helt rätt sagt Alex!

Det finns egentligen ingen grupp som heter spammare utan trådförstörare!
 

DeletedUser

Guest
Ja men vi tänkte ej posta nått som ej var för mineråriga elr nått bara hederlig kul spam som vi tycker om!!!!! Och sry för påhoppen jag tar på mig skulden för att tråden aldrig kommer öppnas. Var trött arg och ledsen helt enkelt.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Dessutom har vi ingen del på forumet som heter "Spam" eller "Fritt fram för spam" de finns en del som heter Off-topic. De betyder att de inte har något med TW att göra överhuvudet taget. Utan kanske nån sport eller liknande. Alltså, de är fortfarande en seriös del, fast om något helt annat. Inte spamdel.
 

DeletedUser

Guest
Men vaför kan ni inte skapa en del elr IAF en tråd där vi får spamma fritt. Vid untantag av att man inte får posta porr elr rasistiska/nasistiska saker MM
 

DeletedUser

Guest
Troligen pga att vi inte tycker om spam och inte anser att det hör hemma i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att ni tycker det men det finns faktiskt andra än ni... Vad skulle det störa om man gjorde en spam tråd/del???? Ni behöver ju inte kolla den. Elr jo moddarna måste ju kolla så inget dumt pågår men annars.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att ni tycker det men det finns faktiskt andra än ni... Vad skulle det störa om man gjorde en spam tråd/del???? Ni behöver ju inte kolla den. Elr jo moddarna måste ju kolla så inget dumt pågår men annars.

Om du nu så gärna vill spamma så mycket, varför måste du göra det på TW´s forum? finns andra forum som passar bra mycket bättre till det.

Har man inget att säga så ska man hålla tyst.
 

DeletedUser

Guest
Pga just nu är det enda online spelet jag spelar just TW. Ge mig en länk till ett forum med många svenska användare som gillar och spamma så lämnar jag detta forum och spamet.

Just nu spammar jag inte i denna tråd jag argumeterar.

Sen skulle jag bli glad om nån av minna spam kompisar la sig i och hjälpte mig!

Och vad skadar det dig om man hade en spam tråd?????

Och sen ge mig länken så sticker jag!!!


MVH BS95
 

DeletedUser

Guest
1. Varför startar ni "spamare" inte en stam som heter spam stamen eller nåt liknande.

och sen till spam forum en sida som man kan skriva i eller rätare sakt den går utt på att skriva. MAn får poäng av det:). är [*snip*]. (jag är ledsen om det är en reff länk).

[Länk borttagen] - Rutkowski
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag skriver inte för att få massa inlägg, det är bara en bonus... jag spammar för att det är sån jag är... Har du stött på människor som alltid tjatar IRL?

Well, welcome to internet tjat.
 

DeletedUser

Guest
Jag orkar knappt trycka på länken "Forum" så himla mkt skit överallt... jag personligen har tappat bort en massa roliga trådar som var intresanta.. men pga allt spam så hittar jag inget :(
 

DeletedUser

Guest
Jag orkar knappt trycka på länken "Forum" så himla mkt skit överallt... jag personligen har tappat bort en massa roliga trådar som var intresanta.. men pga allt spam så hittar jag inget :(


orka skylla på det uris.....


Och som swan sa såna vi är och så är det....
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Ja men som swan säger varför måste dom seriösa spam hatande forum medlemarna kolla spam delen om dom hatar den så mkt. Som om jag hade ett spam forum och om nån fråga efter en seriös tråd vart alla sura och klaga.
Förutom att vi som modererar stället måste hålla kåll så att reglerna följs och det innebär att vi MÅSTE läsa dessa idiotiska spamtrådar.

Och som swan sa såna vi är och så är det....
Detta är ingen ursäkt. Jag kommer behandla spam lika hårt, om inte hårdare, om någon säger att den bara "måste" spamma för att det är så den är.

IRL så slutar folk umgås med jobbiga och tjatiga personer, här har vi mer effektiva medel.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jaja får väl ta att detta forum aldrig kommer öppna en spam del/tråd:( Ger upp kampen årkar ej bråka mer....


Urris det var inte en onödig post -.- du som skyller bort dig....
 

davidmarby

Member
Reaktionspoäng
0
men allvarligt! Om ni vill spamma så gå till nåt annat forum eller skapa ett eget spam forum! Det är inte särskilt kul när ni håller på och spammar/förstör alla trådar ni kommer åt så att man inte kan se vad det står utan att läsa igenom denna idiotiska spam!
 

DeletedUser

Guest
Just det!

Just det!

Alex har som ni läst tydligen fått känna på hur spammare kan bete sig,

Jag har fått detta meddelande av BS95:"Du är en av dom största spammarna jag sett!!! Du kanske inte spammar off topic men du spammar almäna trådar -.- Bytt sigg till: Älskar att spamma trådar som ej ska spammas!!!"

Tycker ni att detta är roligt?

Jag försvarar mig när folk som är mycket lägre ned än mig håller på och försöker skylla ifrån sig på mig!
 

DeletedUser

Guest
Själv så tycker jag att det är ganska bra att det har blivit lite hårdare regler kring detta då jag ibland inte orkar läsa när folk då går för off topic och spammar i ca 5 sidor för man tappar tråden då och blir smått irriterad MEN ibland så kan det ju vara extremt kul med off topic och spam för det kan stå lite lustiga saker här och där som får en att le... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Just det!

Alex har som ni läst tydligen fått känna på hur spammare kan bete sig,

Jag har fått detta meddelande av BS95:"Du är en av dom största spammarna jag sett!!! Du kanske inte spammar off topic men du spammar almäna trådar -.- Bytt sigg till: Älskar att spamma trådar som ej ska spammas!!!"

Tycker ni att detta är roligt?

Jag försvarar mig när folk som är mycket lägre ned än mig håller på och försöker skylla ifrån sig på mig!



Lol hänger utt mig som tusan också... Vadå hur en spammare beter sig -.- syns redan nu att du inte kan ett skit om spam och inte borde lägga dig i pga jag spammar off topic du spammar allmäna trådar men inläg som: En spammare kan svara på frågor:eek:


Det förstör en hel tråd vet du.... Och sen säger du: Hatar spammare har skickat ett meddelande till bertil om dålig uppförande...... Redan där så hänger du sen utt mig i denna tråd.

Såna som inte kan ett skit om spammare ska bara läga ner om lämna denna tråd och du är en av dom....

edit: vadå lägre ner än dig och vadå skylla ifrån sig. Du låter som om du tror du är gud och att alla skyller på dig -.- väx upp innan du börjar skriva här. Sen tänk innan du skriver och skriv inte bara...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp