Vad tycker ni om nya reglerna om spam????

Tycker ni om dom hårdare reglerna????

  • Ja självklart vi gillar ej spam!!!

    Röster: 30 62,5%
  • Nej kul med IAF en tråd där man kan spama!!!

    Röster: 18 37,5%

  • Totalt antal röstare
    48
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som ni kanske sett har reglerna mot spam blivit mkt hårdare. Admins har stängt nästan alla spam trådar i off topic *detta är inget påhopp bara saningen det vet ni;)* Och undrar vad ni tycker om detta!!! Skriv här om ni gillar dom hårdare reglerna elr inte!!!!



edit: denna tråd är godkänd av Alex!!!!
 

DeletedUser

Guest
tycker det är dåligt att de ska låsa alla spam trådar men ändå inte de gav verning 10 gånger att de inte fick skriva jag leder och sånt
själv sa jag ochså till minst 10 gånger att de skulle sluta


så igentligen är det vårat fel att de låste trådarna:mad:
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar inte reglerna och därför har jag nu blivit mycket mer inaktiv på detta forum..
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Finns olika typer av godkännda spam. Sådana som har en mening och sådant som kan ge någon vettig info eller en trevlig diskussion. De du postat under dagen har vare sig något av det. Posta massa länkar och grejer är inget vi vill. De blir helt enkelt en post tävling och de har vi nog av.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Reglerna har inte blivit hårdare utan då vissa spelare enbart jagade antal poster och postade smörja så började vi tillämpa de regler vi har. När dessutom det kommer påhopp på admin när man påtalar det och admin blir kallad en massa saker när vi upprätthåller reglerna så blir effekten att vi sätter hänglås oftare.

Kan dessutom säga att antalet rapporter om regelbrott har minskat kraftigt efter att vi började upprätthålla reglerna mer. Det var dessutom nåt som flertalet spelare efftersökte.
 

DeletedUser

Guest
Men men alla spamare har blivit inkativa. Ser ingen aktivitet på forumet nåmer. Tycker det är etremt tråkigt pga jag gillar forum med mkt aktivitet. Sen att vi postar onödiga inlägg spela roll. Vi gör bara våran egna roliga grej. Om man ska tycka om forumet nu så måste man vara över 18år minst.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Spam är väl ändå inget roligt. När folk försöker hitta svar på seriösa frågor så är de ända de ser spam. De är inget vi tänker ha här. De förstår du väl ändå själv.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Kan säga att det är enormt skönt och att jag kör på en total nolltolerans på irrelevant spam.
 

DeletedUser

Guest
En form av spam är att i en tråd gå från ämnet - kallas att gå off topic.
Gäller även när den ligger i Off Topic-sektionen då det är trådens ämne som ska diskuteras/skrivas om.

Jag har haft internetdebatter/diskussioner med flertal folk under 18 år genom åren som gått - generellt sett behvös ingen ålder för att uppskatta ett forum utan ett intresse för att utveckla communityn och få den att växa.

Denna tråden påvisas från start att den är, imho, oseriös och frågan borde egentligen behandlats efter det.
 

DeletedUser

Guest
vill man spamma kan man väl gå till nåt annat forum, finns ju ett hav att välja på så ser ingen anledning till att man behöver skräpa ner här.
 

DeletedUser

Guest
f

Detta är ju nästan en löjlig disskution.

Varför ska man förstöra ett seriöst,viktigt och roligt forum med massa spam och löjliga inlägg?

Tråden "sista inlägget vinner" eller vad det nu heter är ju ett exakt bevis på vilket sorts spam ni spammare gillar.

Att läsa tillkännagivanden från stammr osv är bara roligt,

Men att läsa massa spam är väl ändå inte kul?

Jag tror ingen seriös spelare tycker det iaf...
 

DeletedUser

Guest
sista post vinner tycker jag ska låsas upp igen men lite jobbigt när alla skriver jag leder,godmorgon och sånt
man kan ju skriva om intresse och vad man gör osv...

iaf 1 chans till borde vi få sen då bryr jag mig inte mera
 

DeletedUser

Guest
sista post vinner tycker jag ska låsas upp igen men lite jobbigt när alla skriver jag leder,godmorgon och sånt
man kan ju skriva om intresse och vad man gör osv...

iaf 1 chans till borde vi få sen då bryr jag mig inte mera


Håller med där sen är det ju så får vi spamare som gillar spam en egen tråd att vara i så blir ju alla glada. För nu har nästan inga av oss spamare skrivit i tråden än men vi får see.

Men tillbaka där jag var. Om man typ skappa en tråd där man får spama fritt och skriva hur knasiga inläg man vill skulle ju bara göra alla gladare. Vi spamare är där och vi seriösa är där ni är. Och sen varnar man alla som spamar där det ska vara seriöst snack och skiter i vad folk skriver i den oseriösa delen.
 

DeletedUser

Guest
Tkr att "sista posten vinner" ska öppnas igen... ni seriösa spelare behöver inte bry er ett skit om den tråden... man måste inte läsa alla trådar, har slutat läsa om vad som händer på V2 och V3 för länge sedan... Bara bry er inte och låt oss roa oss på vårt sätt.
 

DeletedUser

Guest
Visst, jag skrev i den där "Posta sist"-tråden men jag tycker ändå att den borde tas bort helt... Det blev ju bara typ att man skrev; Hallå alla!

Eller något sådant...
 

DeletedUser

Guest
Visst, jag skrev i den där "Posta sist"-tråden men jag tycker ändå att den borde tas bort helt... Det blev ju bara typ att man skrev; Hallå alla!

Eller något sådant...


Ja men som swan säger varför måste dom seriösa spam hatande forum medlemarna kolla spam delen om dom hatar den så mkt. Som om jag hade ett spam forum och om nån fråga efter en seriös tråd vart alla sura och klaga.
 

DeletedUser

Guest
d

Spamma på ni,

Men jag fattar fortfarande inte meningen med att skriva inlägg som:jaha,kul:D:D och massa annat liknande.

Det kanske finns spammare som kan sköta sig till en lite lugnare spam,och dom kan man ju acceptera men inte sånna som spammar för att skriva massa korta meningar...
 

DeletedUser

Guest
Det håller jag med om.... Men om nån frågar typ: Vad är 1+1:D


Då svarar man: 2:D Gör ni då???


Typ nått sånt. Tycker man borde ha IAF en spam tråd pga dom seriösa spelarna tar inte skada för det.... Elr jo om dom inte tål ikonen med att nån skirvit i ämnet.

Kommer försöka diskutera vidare om det här tills det ger resultat av nått slag.

Ber moddsen ej stänga denna tråd tills allt är fixat.
 

DeletedUser

Guest
j

Spammarna äslkar dig!

De seriösa ochm moddsen..nja inte det samma;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp