Vad tycker ni om nya reglerna om spam????

Tycker ni om dom hårdare reglerna????

  • Ja självklart vi gillar ej spam!!!

    Röster: 30 62,5%
  • Nej kul med IAF en tråd där man kan spama!!!

    Röster: 18 37,5%

  • Totalt antal röstare
    48
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Det måste ju vara pure bullshit du snackar om här. Klart att Reglerna har blivit hårdare. Jag har blivit varnad och fått poäng för spam(?!) för att jag diskuterat och enligt mig tyckte jag det var bullshit också.

Så jo, hårdare har ni blivit!

Reglerna i sig har inte blivit hårdare, dock så har vi börjat att tillämpat dem mera strikt.

Sedan kan jag inte säga något om dina enskila varningar då det inte varit jag som lagt dem samt att vi inte diskutterar varning öppet på forumet utan bara med berörd person.
 

DeletedUser

Guest
jag kan ta det ena gången så förolämade du annan spelare på forumet och andra gången så pratade engelska i svenska delen och vi har bara följt reglerna mera än vad vi har gjort innan. varje gång jag ialla fall tar bort en post så får spelaren varning eller någon poäng beroede på vad det är.
 

davidmarby

Member
Reaktionspoäng
0
Varför kan ni spammare inte bara gå nån annan stanns? varför måste ni göra detta i just Tribalwars forum? Hur kul tror ni det är för oss andra som försöker läsa nåt i detta forum? Det är inte särskilt kul eftersom det är minst 5+ sidors spam...gör ert eget spam forum eller gå till nåt annat forum och spamma va? Kan ni inte ara sluta spamma här?
 

DeletedUser

Guest
Bertil, jag vet inte riktigt om du förstod vad jag försökte poängtära... Det ligger i min natur att vara irreterande, nej det är ingen bra egenskap, kanske går att träna bort, men det går inte bort på en sekund. För mig hjälper inte en ban mycket, inte som en rak höger... snarare att du stänger en dörr för mig, ska till nästa rum oavsett om du stänger dörren eller inte, kommer bara behöva vänta ett tag extra.

Jag spammar inte för att jag är sjuk i huvudet.... utan för att det är ett sätt att roa sig på, inte att förstöra för andra... men alltid kul att spåra ur lite då och då:)

Sen finns det dryga personer som är totalt anti-spam... allt ska vara deciplinerat och kontrollerat... inget fel med dem personerna, precis som det finns folk som röker och folk som är emot rökning. Eftersom att inte vill vara av den andres åsikt utan av sin egen, så slåss/bråkar man... finns exmepel överallt i sammhället... Att det blir bråk mellan mods och spammare sätter oss inte på stenåldern.

Davidmarby, Varför? det finns spammare på 99% av alla populära forum. Vi håller inte på med någon grov spam... dessutom, de som går offtopic i de intressanta politiska trådarna är offtast inte vi som blir kallade för spammare, utan lite olika varje gång. Det är ok att spåra ur ibland... vissa gör det bara mer än andra, är väl helt naturligt?
 

DeletedUser

Guest
Helt klar så verkar forumet bestå av mindre spam nu än sist jag var online för 2-3 månader sen. Sen om det har tillkommit bättre mods som sköter regelboken bättre, eller om även dom äldre har blivit lite mera sporrade att hålla reglerna mer nu de vet jag inte.

Sen om det är till det bättre eller sämre behöver vi inte diskutera efter som det är en regel.

Man får inte glömma bort att det ska vara roligt att vara på forumet och att det är en mötesplats och ett ställe där man ska känna gemenskap. Och inte enbart försöka hävda sig och sin stam, eller att enbart skriva för skrivandets skull.

För mig hjälper inte en ban mycket, inte som en rak höger...
Kanske ta en "fika" nån dag då för att få dig att förstå ^^
 

DeletedUser

Guest
Helt klar så verkar forumet bestå av mindre spam nu än sist jag var online för 2-3 månader sen. Sen om det har tillkommit bättre mods som sköter regelboken bättre, eller om även dom äldre har blivit lite mera sporrade att hålla reglerna mer nu de vet jag inte.

Sen om det är till det bättre eller sämre behöver vi inte diskutera efter som det är en regel.

Man får inte glömma bort att det ska vara roligt att vara på forumet och att det är en mötesplats och ett ställe där man ska känna gemenskap. Och inte enbart försöka hävda sig och sin stam, eller att enbart skriva för skrivandets skull.


Kanske ta en "fika" nån dag då för att få dig att förstå ^^

Mindre spam = Uotte, gohan och jag har blivit mindre aktiva på forumet, sista posten vinner tråden låstes och newbie spammarna försvann^^

Helt rätt det med forumets syfte, är ju som du sa en mötesplats, där man båda kan snacka politiskt och ha kul ihop =)
Jag kan erkänna att jag (mer förr) spårar ut lite mkt, det är det som betecknar in spammare, det är fel och det vet jag... Men som sagt, sån är jag. Och värre är, imorgon.. eller... om nästan exakt en halvtimme blir jag fjårtis :D

Fika är aldrig negativt... fixar du kaffet så tar jag kakdelen?;)

(btw, för att inte någon ska hugga på att jag var lite oseriös där nere så vet jag att det är så... det är inte meningen att irritera någon, tvärt om tror jag att någon kanske får ett leende på läpparna :p )
 

DeletedUser

Guest
uotte har slutat helt på forumet nu:(

hans senaste inlägg var i den som postar sist vinner
 

DeletedUser

Guest
Swan det var härliga tider... För 1-2 månader sen:p Vart en riktig spammare innan det tog slut. Och Swan räkna med mig FFS blir ju ledsen när du säger: Jag, Gohan och Uotte........ ME ME ME!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Swan det var härliga tider... För 1-2 månader sen:p Vart en riktig spammare innan det tog slut. Och Swan räkna med mig FFS blir ju ledsen när du säger: Jag, Gohan och Uotte........ ME ME ME!!!!!!!!!!!

räknar bara med dem som är med i Teh Spammers... du är inte riktigt en medlem, du har inte riktigt personligheten jag söker :/
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är här ibland fortfarande men jag var aldrig riktigt någon riktigt spammare eftersom jag har så lite inlägg..


Men, men forumet har ju dött helt sen när vi lämna så alla har väl lärt sig vad som beövs för att få ett forum aktivt..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp