v6 bästa spelare :)

DeletedUser

Guest
hehe de e klart att soet e duktig när hon har en pojkvän som e skillad ;)

btw så heter hon clone039 in game :eek:

haha mjo . minns när jag precis började spela V5 , vi var i samma stam ett tag då . riktigt duktig är hon, var ju inget fel på de andra ledarna där men de är ju itne kvar på V6.
 

DeletedUser

Guest
Sagt om Benetus(absolut inte mina ord. Har haft absolut ingen som helst kontakt med honom. Tänkte bara ge er lite perspektiv):

"Benetus är fan sjuk i huvudet. Har haft med det här bananhuvudet att göra i V3.
finns två regler som gäller med denna spelare..

1. 90% av allt han säger är lögn och rent jävla dravel.
2. resterande 10% är enbart för att gagna han & hans stam.

Dvs, man har ingenting för att förhandla eller ingå nåt vettigt med denna killen."

och (samma person vid annat tillfälle):

"han lismar och försöker manipulera bara... Vet exakt hur jävla hal den här jäveln är. han ställde till med en sån jävla oreda i NW i V3 att alla stammar slutligen beslöt sig för att anfalla honom..
Detta var inte nåt ST stammarna gillade utan avsatte killen som ledare och sparkade ut honom ur V3.

Det bör väl säga en del om honom..."

mvh:)
 

DeletedUser

Guest
Sagt om Benetus(absolut inte mina ord. Har haft absolut ingen som helst kontakt med honom. Tänkte bara ge er lite perspektiv):

"Benetus är fan sjuk i huvudet. Har haft med det här bananhuvudet att göra i V3.
finns två regler som gäller med denna spelare..

1. 90% av allt han säger är lögn och rent jävla dravel.
2. resterande 10% är enbart för att gagna han & hans stam.

Dvs, man har ingenting för att förhandla eller ingå nåt vettigt med denna killen."

och (samma person vid annat tillfälle):

"han lismar och försöker manipulera bara... Vet exakt hur jävla hal den här jäveln är. han ställde till med en sån jävla oreda i NW i V3 att alla stammar slutligen beslöt sig för att anfalla honom..
Detta var inte nåt ST stammarna gillade utan avsatte killen som ledare och sparkade ut honom ur V3.

Det bör väl säga en del om honom..."

mvh:)

Om jag förstår dina citationstecken rätt så är det där inte dina ord utan något du fått höra?
Annars kan jag bara säga att ditt slag träffade lågt, för lågt....
 

DeletedUser

Guest
för att använda citationstecken ännu lite mer och för att få ett tillfälle att citera mig själv:

"Sagt om Benetus(absolut inte mina ord"
-baltzarb

slutsats: nej, inte mina ord.


Tråkigt att höra om var slaget landade.
Perspektiv kan dock vara mycket nyttigt. Kan göra ont ibland, men ofta nyttigt. För som dom brukar säga "varje berättelse har 2 sidor". Räknar man med alla tusentals tw-spelare skulle jag gissa att det finns en stor mångfald av olika viklar på händelser och personer. Om någon har någon sådan om mig så är jag väldigt nyfiken. Tvekar dock på att jag har växt så många starka känslor under min tid.

Nog om mig
 

DeletedUser

Guest
Jag läste om ditt inlägg och nu förstod jag dig bättre.
Dock är jag tveksam till om ditt pungslag som du svär dig fri från kan ge något nyttigt perspektiv. Om det varit dina ord och du stod för dem så kanske det hade tillfört något. Som det är nu så framstår det som ren smutskastning.
 

DeletedUser

Guest
nja.. tycker jag inte att man kan kalla smutskastning.

Anser att personen i fråga har uttryck sig rätt så bra. Framfört sin åsikt som är rena rama motsatsen till något som kan uppfattas som tvetydligt.
Han stärker sin personliga uppfattning med personliga erfarenheter.

En debatt hade kanske gett ytterligare insikt i frågan för både utom och inom-stående. detta är tyvärr inte möjligt i fallet.

jaja. Anser iallfall att smutskastning är ett opassande ord
 

DeletedUser

Guest
det är mycket underligt att de -ST- ledarna som spelar i V6 väljer att samarbeta med honom igen.. och att det är oförskämt att säga att han sparkades ut då han blev tvungen av mycket personliga skäl snabbt sluta.

OCH, det var väl ändå så att ST3 blev så stora att de tillslut anföll nästan allting runt omkring sig.


Krugerthea
 

DeletedUser

Guest
tool ska lätt vara med där någon vart, trevlig kille och han har grymt flyt i spelet!


________________________________________________________________
V.6 - LAW
 

dragonsl@yer

New Member
Reaktionspoäng
0
Clone003 röstar jag på:D





.
whatcolor_red.jpg
Red
You value freedom, impulse, emotion and fire. You love instant gratification and acting on your gut feeling. At your best, you are passionate and decisive. At your worst, you are shortsighted and destructive. Your symbol is a fireball. Your enemies are white and blue
 

DeletedUser

Guest
Dags att dra igång den här tråden igen ? Fast med lite nya alternativ, och motiveringar ?

Vem är V6 bästa spelare, och varför ?
 

DeletedUser

Guest
thread-necro Mudnor!

Som försvarare: Canza
Som anfallare: Clone043

min åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att en bra spelare ska uppfylla följande krav:
  1. Ha många poäng, ju fler desto bättre
  2. Vara engagerad i ledarskapet på en stam, ju högre upp i ledningen desto bättre
  3. Agera osjälviskt gentemot andra medlemmar i stammen, exempelvis genom att skicka rens mot byar som stamfränder behöver rensade.

Utifrån ovanstående lista kan jag inte komma på någon bättre kandidat än Clone023. Han får höga poäng på #1, och högsta möjliga på #2 och #3.
 

DeletedUser

Guest
  • Diplomatiska / Politiska egenskaper
    En sak som jag inte ser hos speciellt många, men som är
    otroligt viktigt, är att kunna snacka bort både motståndare och
    "vänner" för att styra dem precis dit man vill , en som klara av detta,
    behöver knappt slösa på sina trupper. För han kan indirekt tala om för
    sin motståndare vart det ska deffas, och anfallen kommer på de
    tomma byarna en kvart senare.
  • Glimten i ögat
    Man måste kunna ta med sig glädjen till det här spelet, har
    man inte kul , låter man inte de andra ha kul .. vad fan gör man då
    här ? Glimten i ögat, glädjen när man tar en ynka by , skratten när man
    krossar en offby. Vad vore TW utan detta ?
  • Hängivenhet
    Man måste vara hängiven TW och sin stam, att gå upp kl 05.13
    en morgon bara för att tajma in ett rens åt sin stambroder är värt så
    mycket här.



Vet inte vem som passar in på detta, men den dagen jag hittar någon , då säger jag till =)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att en bra spelare ska uppfylla följande krav:
  1. Ha många poäng, ju fler desto bättre
  2. Vara engagerad i ledarskapet på en stam, ju högre upp i ledningen desto bättre
  3. Agera osjälviskt gentemot andra medlemmar i stammen, exempelvis genom att skicka rens mot byar som stamfränder behöver rensade.

Utifrån ovanstående lista kan jag inte komma på någon bättre kandidat än Clone023. Han får höga poäng på #1, och högsta möjliga på #2 och #3.

Kan inte annat än hålla med, tar man med alla faktorer i detta så är 023 nummer ett.
 

DeletedUser

Guest
  • Diplomatiska / Politiska egenskaper
    En sak som jag inte ser hos speciellt många, men som är
    otroligt viktigt, är att kunna snacka bort både motståndare och
    "vänner" för att styra dem precis dit man vill , en som klara av detta,
    behöver knappt slösa på sina trupper. För han kan indirekt tala om för
    sin motståndare vart det ska deffas, och anfallen kommer på de
    tomma byarna en kvart senare.
  • Glimten i ögat
    Man måste kunna ta med sig glädjen till det här spelet, har
    man inte kul , låter man inte de andra ha kul .. vad fan gör man då
    här ? Glimten i ögat, glädjen när man tar en ynka by , skratten när man
    krossar en offby. Vad vore TW utan detta ?
  • Hängivenhet
    Man måste vara hängiven TW och sin stam, att gå upp kl 05.13
    en morgon bara för att tajma in ett rens åt sin stambroder är värt så
    mycket här.



Vet inte vem som passar in på detta, men den dagen jag hittar någon , då säger jag till =)



Hockeysteffe när han var ledare för LAW =)
 

DeletedUser

Guest
Har alltid tyckt att sådana här listor är svårbesvarade. Mestadels för att man har så dålig insikt i andra stammars business, men samtidigt också för att man har så lite annat att gå på (se ob. rank samt poäng).

Punkterna som Ojar och Mudnor radar upp är väl dock bästa utgångspunkterna, om än svårbedömda. :)
 
Topp