v6 bästa spelare :)

DeletedUser

Guest
Vad snackar du om? Serverns inställningar är helt värdelösa, det som står om dom stämmer inte överens med hur dom funkar ute i världen, därför är det helt värdelöst och man orkar inte spela kvar.
Ingen ide du börjar dilla om olika världar och shizzle, jag börjar en värld om jag tycker världen verkar intressant, det var v6 tills jag råkade ut för en "bugg" som tydligen inte var en bugg enligt admin, eftersom det motsäger det som står i server inställningarna så orkar jag inte spela kvar då inställningarna inte va dom jag trodde och att jag inte tycker dom är nå roliga överhuvudtaget längre.

Vilken bugg?

För övrigt anser jag självklart att clone023 e bäst!
 

DeletedUser

Guest
Röstar med hjärtat dvs på min co-player och nu nya ägare av mitt gamla konto:
Clone021
 

DeletedUser

Guest
och här vill jag påpeka att jock fick kontot när de enbart hade ca 1k, detta kontot hade aldrig haft den obn den har idag eller poängen utan jocke bakom kontot..

Konstigt att jag fixade in premium till det runt nyår om det inte var CO-kört under längre tid.
Att Jocken tar kontot till de höjderna från 1k till dagens pts + ob på en månad måste verkligen betyda att han verkligen ÄR v6´s bästa spelare.

Så slutsatser dragna av någon utan koll om detta Clone-kontot kanske passar sig bäst bland svammelavdelningen och papperskorgen.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
bara ett exempel här:

Inkommande Assistans (505|434) K45 4,546 Cealoxia [SKIT] Clone021 [CLONES] 29th December 2008 - 09:11:21


denna byn va jag med och hjälpte clone021 med och hade vetat redan några veckor innan att han fått det kontot..

jag vet att de va osäkert om han skulle ha kontot eller ej men de va fortfarande han som spelade på ditt konto så de va ditt ansvar att fylla på med prem på ditt konto som en annan spelade på.. så jag e inte helt ute och cyklar ;) och ja, han har skrapat ihop de mesta av obn nu de senaste 2 månaderna de vet jag.. då jag har sammarbetat med han ett bra tag nu..

men men nu handlar inte denna tråden om det..
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Clone023

Side 2:
Tribes: Epic
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 16
Sida 2: 58
Skillnad: 42

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 0
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 106,371
Sida 2: 342,188
Skillnad: 235,817

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,678
Sida 2: 0
Skillnad: 86,678

image.php
 

DeletedUser

Guest
Orcish Warlord lätt :)
Synd bara att han gått o blivit inaktiv :O
Skulle dock inte vilja ha ett kordinerat anfall på mig av han :O
 

DeletedUser

Guest
kexfabriken utan tvekan, rätt inställning till spelet, tråkigt att han la ner sin enmans stam nu bara :/
 

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
v6´s bästa spelare... hmm jaa vem.. Jag tycker nog min lilla söta clone003 är det... Då han klarar sig mycket imponerande mot Horden :) Du bevisar att du är en Elite spelare :) bra kämpat ic3 :D
 

DeletedUser

Guest
fast29 grymt överskattad.. hörde att han fick stryk av en tjej bland annat =)
 

DeletedUser

Guest
fast29 grymt överskattad.. hörde att han fick stryk av en tjej bland annat =)

Stämmer verkligen uppgifterna? :p Fast29 har iaf HÖGST OB-rank av alla på V6 med stor marginal ner till 2:an så det måste ju betyda att han köttar på! :)
 

DeletedUser

Guest
fast29 grymt överskattad.. hörde att han fick stryk av en tjej bland annat =)

och varför skulle det vara extra speciellt om han fick stryk av en tjej?? fast29 är en duktig lirare men inte spelat med han så mycket så jag kan säga om han håller i längden, men så värst överskattad är han väl inte ändå?
 

DeletedUser

Guest
det är det fina med TW, det spelar ingen roll om du är tjej eller kille . det är oväsentligt, det handlar om taktiskt tänkande osv osv för att klara sig här. inte vilket kön du har!
 

DeletedUser

Guest
Nominera gärna en toppspelare på V6 som tillhör det kvinnliga könet då! ;)
 

DeletedUser

Guest
Harstyle tror bara för att man är kille kan man spela med 11 "fingrar", men jag lovar dig, det blir bara svårare :eek: :p
 

DeletedUser

Guest
soet är en tjej som vad jag vet har en skvätt skills . dock vet jag inte vad hon nickar på V6, tror hon är en av The Clones men är inte säker .
 
Topp