v6 bästa spelare :)

DeletedUser

Guest
Bara för att jag har tråkigt så tänkte jag att vi skulle ha en lite tävling om v6 bästa spelare .


Jag har 6 st förslag som man kan rösta på ( kom gärna med egna ) . Jag lägger upp info om varför dom finns med på listan samt lite info om dom i toppen som inte hamnade med på listan :

1. Benetus - Förmodligen den bästa spelaren på hela .se :) Utan honom hade inte -Sth- klarat sig 5 min . Han sköter allt i den stammen så vitt jag vet .

2 . Clone021 - Lilla söta jockDeRock köttar på som vanligt. Han har en bra OB och adlar fina byar som vanligt .

3 . Clone003 - Ic3princ3 i egen hög person . "ÅRETS TW spelare 08" säger en hel del och han visar att han kan spela "vanliga" servrar också

4 . TorOfAsa - Inte sett denna killen innan men under tiden i zulu , och även innan, så visade han prov på stor skicklighet och är helt klart värd en plats på top 10.

5 . fast29 - Som vanligt uppe i spetsen på alla världar och köttar mer än någonsinn :) Stort + på v6 för denna spelare !

6 . a002bee - Grymt skillad spelare med goda ledaregenskaper och är trevlig som person . Mkt cred till han för LAW's framgångar !



Spelare som jag inte anser platsar :

Ojar - Kan verkligen inte adla annat än gratisbyar ? har försökt adla mig och de säger jag , denna spelaren kan inte fejka för 5 öre . Dessutom kan han vell försöka attackera på dagen någon gång bara för att se hur de känns ? :rolleyes:

Päronsoda - Nejtack . För lite OB för den höga poängen och vad jag vet inte ett ord sagt om den spelaren what so ever i forum ?

Sprain - Den största lögnaren som gått i ett par skor ( ska vell kanske vara jag som slår honom ? :rolleyes: ) Gilalr verkligen inte Backstabbers om man inte gör de snyggt vill säga :rolleyes:


Övriga på top 40 är mest randoms jag inte vet så mkt om :/

Rösta gära på någon av dom 6 här uppe eller skriv in någon kommentar som jag kan ha missat .


MvH
Carlbanan920
 

DeletedUser

Guest
Conny & Arhtas, erhm.... Finns det fler spelare än dem? :p

Får medge att Päronsoda är en utav mina favoriter också =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
a002bee e inte den riktiga a002bee utan kontot har tagits över av en annan :) dock e denna spelare oxå bra men de e inte den "rätta" ;)

skulle vilja rösta men dock så känner jag lr har jag inte spelat med/mot så många i v6 så jag kan inte säga så mycket men spelare som ic3princ3, jockderock och fast29 e alltid bra och är farliga hot för stammar..

tycker även tool borde få stå med då denna spelare har mina stora beundran..
 

DeletedUser

Guest
Clone023 :)

Och min mount Clone021 såklart ;D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
clone023 kan sin sak:p

clone001, ingen leder en stam som denna gud!

clone021 jockderock <333
 

DeletedUser

Guest
får väl säga clone001,respekt till honom som satte ihop clones från början ;)
 

DeletedUser

Guest
Min röst faller på Lillsmurfen!
En skicklig spelare som alltid stäler upp i rens och attacker, har alltid trupper och är go och glad i stam forumet.

De flesta här är redan väl etablerade spelare som alla vet vilka det är men även de mindre kända kan behöva lite uppmärksamhet. :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker Ulla var grymt bra och hade lite insyn där. Klart roligaste spelare på v6 för tredje person.

Orcish Warlord har jag aldrig varit i närheten av på kartan i v6 och vet inte desto mer av men jag har en känsla av att han borde platsa i nån form av topranking.

Sen är det kul att vara omnämnd som en av dem CB inte anser platsar. Eftersom du CB ödslar tid på att nämna mig måste jag ju vara nog bra för att en förklaring till varför du inte valde mig är på sin plats - vilket du givit. ;)
 

DeletedUser

Guest
Clone023, päronsoda och fast29 är de som jag har haft mest kontakt med, clonen är nog den jag hoppas på mest :)


sedan vet jag några spelare som kommer upp på listan om ett tag, de är bra :)
 

DeletedUser

Guest
Bara för att jag har tråkigt så tänkte jag att vi skulle ha en lite tävling om v6 bästa spelare .

...
4 . TorOfAsa - Inte sett denna killen innan men under tiden i zulu , och även innan, så visade han prov på stor skicklighet och är helt klart värd en plats på top 10.

...

Jag tänker definitivt inte lägga rösten på mig själv.:)
Men jag blir alldeles överväldigad över att ha hamnat i detta sällskap. Jag är bara en noob som spelar i min 3:e värld. Jag lär mig nya aspekter av spelet hela tiden :p
 

DeletedUser

Guest
jag måste ju då nämna min stamkompis MickeLarsson , kämpar och sliter som ett djur, och ni ska se hans assistanslistor när folk blir attackerade .
En av de spelare jag imponeras av. Alltid där om man behöver hjälp med ngt, och slutar inte för en sekund att kämpa mot fienden.
Som sagt, riktigt duktig spelare. men ingen som snackar en massa, man märker inte mkt om man inte har honom ganska nära sidan eller mot sig . :)
 
Topp