V2 kör en Tjekan!

DeletedUser

Guest
Jag vet inte vem du är eller vad du vet, tydligen inte så mycket.
När det gäller KOL så har du noll koll iaf, så blanda inte ihop begreppet och stammar. Ta reda på saker innan du uttalar dig...

Vi i KOL som lämnade fick rätt i vad som kommer hända med v2 framöver, att fler och fler kommer lämna V2, så ni som är kvar kan ju adla barbarer :rolleyes:

Sen vill jag inte förta Bringt att de är duktiga krigare eller att de nitade Traktorerna, men med hela TCO som deffbas så skall det till mycket off för en anfallare att knäcka deras byar. Jag skulle nog säga att det är rätt hopplöst att gå på en stam som Bringt med få spelare och en stor syster :)

Men grattis till Bringt och Er framgång!

Nej nu tillbaks till solstolen :)

Ha det bra alla i värmen...

En stor syster ja men tror inte bring it hade inte i närheten så mycket deff så traktorerna ställde upp i pb's och gumses byar i söder
 

DeletedUser

Guest
Deff fick dom väldigt lite av oss, vi hade egna krig på andra fronter.

Tråkigaste här är ju att ledarna i TKOTRT bestämmer sig för att avsluta kontona, upplösa stammen och lämna medlemmarna kvar, tycker att det borde ha kunnat lösas på ett lite smidigare sätt.
 

DeletedUser

Guest
Att slå sig stolt för bröstet och lämna minst 50 spelare vind för våg tycker jag är ett ruttet ledarskap.
 

Linhus

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan vi inte bara lägga allt tjöt bakom oss snart?
Det är många i TKOTRX som har slutat nu, stammarna existerar inte längre... Kan vi inte bara gå vidare och släppa detta? Det leder ändå ingen vart, för ingen av parterna tänker ändå erkänna att denne gjort något fel.

Peace and love!
 

DeletedUser

Guest
Kan vi inte bara lägga allt tjöt bakom oss snart?
Det är många i TKOTRX som har slutat nu, stammarna existerar inte längre... Kan vi inte bara gå vidare och släppa detta? Det leder ändå ingen vart, för ingen av parterna tänker ändå erkänna att denne gjort något fel.

Peace and love!

Sorry men de fattar inte det :)
 

DeletedUser

Guest
Deff fick dom väldigt lite av oss, vi hade egna krig på andra fronter.

Tråkigaste här är ju att ledarna i TKOTRT bestämmer sig för att avsluta kontona, upplösa stammen och lämna medlemmarna kvar, tycker att det borde ha kunnat lösas på ett lite smidigare sätt.

Får nog hålla med dig lite där, att lämna alla dessa traktorer åt sitt öde är kanske lite taskigt. De flesta som vill fortsätta hamnar väl i andra stammar å så rullar allt vidare tills någon annan stam tröttnat och trycker Grå :rolleyes:

De flesta av oss gamla KOLbitar tror tyvärr att V2 är bye gones ... pga av flera orsaker, men skulle man yppa dessa här så blir det geschlossen direkt och det vore taskigt mot er andra som vill diskutera ...

Mitt stalltips är att TCO-familjen med Bringt står till sist ensamma kvar och får använda alla sina adel till hav av barbarer i alla kvadranter...

Verkar inte bli någon solstol idag, var tog solen vägen :D
 

DeletedUser

Guest
Adla barbarer? Aldrig, blir ju TCO vs Bring it om det scenariot du målar upp skulle bli verklighet, det är redan bestämt ;)
 

DeletedUser

Guest
Adla barbarer? Aldrig, blir ju TCO vs Bring it om det scenariot du målar upp skulle bli verklighet, det är redan bestämt ;)

Ha ha ha TCO vs Bringt :rolleyes:
Skulle bli en syn för ögonen, men knappast sannolik...

Men om det redan är bestämt ... varför inte börja redan nu, det skulle bli uppfriskande ... Hela V2 har ju somnat in, ingen krigar eller gör något, så varför inte ställa till med lite show :)

Ni kan ju byta lite byar med varandra, om inte annat så för syns skull :D
 

DeletedUser

Guest
Ha ha ha TCO vs Bringt :rolleyes:
Skulle bli en syn för ögonen, men knappast sannolik...

Men om det redan är bestämt ... varför inte börja redan nu, det skulle bli uppfriskande ... Hela V2 har ju somnat in, ingen krigar eller gör något, så varför inte ställa till med lite show :)

Ni kan ju byta lite byar med varandra, om inte annat så för syns skull :D

Njea, det blir nog när det är en 3-4 stora stammar kvar och världen blir död pga avstånd, då smäller det, på ett datum, innan utsatt i god tid, med krigsregler som vi båda är med på, sen kör vi all in. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ha ha ha TCO vs Bringt :rolleyes:
Skulle bli en syn för ögonen, men knappast sannolik...

Men om det redan är bestämt ... varför inte börja redan nu, det skulle bli uppfriskande ... Hela V2 har ju somnat in, ingen krigar eller gör något, så varför inte ställa till med lite show :)

Ni kan ju byta lite byar med varandra, om inte annat så för syns skull :D

Hela världen har somnat för att hälften av KOL blev barbarer, vi får ju adla upp det först sen får det diskuteras om krig.
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns en handfull spelare i Tkotrt som jag tycker är bra.. sen att mannen som styrde stammen även styrde den i graven, ingen gillar han för han är så full av skitsnack och lögner och alla vet det!

den mannen är orsaken till det mesta av "det dåliga" som hänt den senaste tiden..


vem kan "mannen" VARA?
 

DeletedUser

Guest
Det finns en handfull spelare i Tkotrt som jag tycker är bra.. sen att mannen som styrde stammen även styrde den i graven, ingen gillar han för han är så full av skitsnack och lögner och alla vet det!

den mannen är orsaken till det mesta av "det dåliga" som hänt den senaste tiden..


vem kan "mannen" VARA?

Nu tar vi och lugna ner oss med alla dessa påhopp, vi får faktiskt respektera varann, finns det nånting man inte är nöjd med varann, försök komma överens med varann genom PM och framförallt:

Behandla andra som ni själva vill bli behandlade.

Vi försöker skapa ett trevligt forum så alla kan trivas och ingen ska behöva känna sig utanför och bli trakasserade så jag hoppas verkligen ni förstår vad jag menar!

Va snälla mot varann för vi är trots allt människor allihopa, jag tycker inte någon förtjänar att bli nedtryckt osv, detta är trots allt ett spel så man får försöka respektera sina medmänniskor! :)

Det var allt från mig, hoppas ni förstår mina valda ord.


Med vänliga hälsningar,

Zonic
 
Senast redigerad av en moderator:

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Nu tar vi och lugna ner med alla dessa påhopp, vi får faktiskt respektera varann, finns det nånting man inte är nöjd med varann, försök komma överens med varann genom PM och framförallt:

Behandla andra som ni själva vill bli behandlade.

Vi försöker skapa ett trevligt forum så alla kan trivas och ingen ska behöva känna sig utanför och bli trakasserade så jag hoppas verkligen ni förstår vad jag menar!

Va snälla mot varann för vi är trots allt människor allihopa, jag tycker inte någon förtjänar att bli nedtryckt osv, detta är trots allt ett spel så man får försöka respektera sina medmänniskor! :)

Det var allt från mig, hoppas ni förstår mina valda ord.


Med vänliga hälsningar,

Zonic

För det första, jag nämnde inga namn. för det andra, personen JAG syftar på har helt enkelt snackat mkt skit och ljugit MASSOR! så det är inget annat en fakta och enligt mej är det inom spelets ramar..
 

DeletedUser

Guest
För det första, jag nämnde inga namn. för det andra, personen JAG syftar på har helt enkelt snackat mkt skit och ljugit MASSOR! så det är inget annat en fakta och enligt mej är det inom spelets ramar..

Jag skriver detta som jag skrivit till dig i PM också:

Jag ställer mig inte på någons sida för jag är neutral och rättvis.

Jag försöker bara göra mitt jobb som forumsmod :) Dvs att följa reglerna som vi forumsmod har fått följa:

- Allt personliga påhopp tillhör INTE forumet, allt från trakasserier till att stöta ut någon.

Det är viktigt med ett trivsamt forum där alla känner sig välkomna så man inte ska behöva känna sig utanför.

Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Det har hänt mycket grejer på V2 på sistone och det har varit riktigt kaos så nu försöker vi komma tillbaka å bygga upp en bättre stämning så vi slipper allt tjafs och bråk som pågått så länge nu på V2.

Det är rena 3:e världskriget och allt är så kaos, vi måste tillsammans bygga upp detta igen, annars förstör vi för oss själva.

Alla förtjänar att bli behandlad med lite respekt iaf och även om man inte gillar varann så behöver man ju inte kasta paj på varann för då kommer bråket att bara förvärras hela tiden, det kommer aldrig att ta slut


/Zonic

PS: nu hoppas jag verkligen vi slipper allt detta som vi fått gå genom, det är verkligen tråkigt för allihopa, jag tror knappast någon vill ha den här tråkiga stämningen, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Det finns en handfull spelare i Tkotrt som jag tycker är bra.. sen att mannen som styrde stammen även styrde den i graven, ingen gillar han för han är så full av skitsnack och lögner och alla vet det!

den mannen är orsaken till det mesta av "det dåliga" som hänt den senaste tiden..


vem kan "mannen" VARA?


För det första, jag nämnde inga namn. för det andra, personen JAG syftar på har helt enkelt snackat mkt skit och ljugit MASSOR! så det är inget annat en fakta och enligt mej är det inom spelets ramar..

Nu hoppar jag in lite lätt, och tar även varning för det då det inte direkt tillhör ämnet, som troligtvis en av dom som rapporterade det citerade inlägget överst som, enligt min och moderators tolkning, enbart är till för att smutkasta och är personpåhopp (det är uppenbart vilken användare/spelare/person/människa du vänder dig emot).
Du ger rak information om vem denna individ är och avslutar med att försöka få andra att fortsätta i samma spår.

Den fakta du säger finns i detta fallet - den finns tråkigt nog ej - jag citerar dig igen, lösryckt, med ett svar för att påvisa varför din fakta inte håller:
ingen gillar han för han är så full av skitsnack och lögner och alla vet det!
Jag och väldigt, väldigt många mer med mig, typ kanske nästan... alla?
tillhör gruppen alla -
jag vet inte vad du pratar om

/Bertil - som ger sig själv 2 varningar för detta inlägg

PS. Resten kan tas i PM, om behovet finns eller i egen tråd DS
 
Topp