V2 kör en Tjekan!

DeletedUser

Guest
Det är rent patetiskt hur Tkotrt fortsätter nämna BringT och personangrepp i samma mening om och om igen.

Hade vi vart skyldiga så hade vi vart bannade. Kan ni inte få in det? Sen som addi (eller vad han nu heter) lullar om att mods skulle fuska för oss? Tror ni verkligen vi ligger på pluss sidan när vi startat ett inoficiellt TW forum i protest?


Men som vi sa i en annan tråd (Borttagen, tack alex). Vi har bevis på PB skitsnack och det är ert om ni vill ha det
 

DeletedUser

Guest
Ni har blivit stora på att ta in mindre spelare och internadlat dom, krigat har ni iaf inte ;)


har jag? knappast va /är vid do fronten har krigat där i över 1år,,

har krigat i bland upp till 20 timmar per dygn ,

så snacka inte skit,,

vi går med äran i behåll..
 

DeletedUser

Guest
Så länge traktorerna litar blint på det PB säger och har skygglappar mot allt annat kan ni lika gärna snacka med en vägg, killar (och tjejer).
 

DeletedUser

Guest
Det är rent patetiskt hur Tkotrt fortsätter nämna BringT och personangrepp i samma mening om och om igen.

Hade vi vart skyldiga så hade vi vart bannade. Kan ni inte få in det? Sen som addi (eller vad han nu heter) lullar om att mods skulle fuska för oss? Tror ni verkligen vi ligger på pluss sidan när vi startat ett inoficiellt TW forum i protest?


Men som vi sa i en annan tråd (Borttagen, tack alex). Vi har bevis på PB skitsnack och det är ert om ni vill ha det

konstigt att ni inte anmälde han och fick han bannad då ?
om han nu skulle ha kört med sånna personangrepp som ni påstår.
 

DeletedUser

Guest
kopierat från forumet generelt,,

tyckte den hörde hemma här i stället



Ännu en gång får jag gå in och skriva på detta forum. Antar att det har det positiva med sig att det höjer nivån en aning. För det är det inte svårt att göra.

Kliver rätt in i sandlådan för att föra min stams talan kring det som händer på v2 nu.

Det är inte av minsta intresse vem som ev kan utropas till vinnare i kriget mot TKOTRT-familjen.

Vill någon gotta sig åt läget och känna sig som vinnare så är det upp till den personen.

Allvarligt är att anti-känslor i spelet helt tydligt har vandrat vidare och nu drabbat både enskilda personer och familjer IRL.

Vi i DO har krigat mot TKOTRT i ett år. Vi har haft framgångar och vi har backat. Flera spelare hos oss har inte orkat med den krigsföring som vår fiende har valt att använda sig av. Och vi har svurit, alla har inte spelat så just.

Allt sådant hör till spelet, man får ge och ta.

Nu har en del personer drabbats hårt IRL, väljer att släcka sina konton. Flera i deras stam kommer att följa dom som en sympatihandling.

Det är trist det som händer, mycket trist, och riktig kris för v2 eftersom vi som spelar kvar kommer att sitta där med alla gråbyar att plocka.

Det blir tomt efter er, har mött många mycket skickliga spelare och trevliga personer i era familjer.

Vi respekterar de beslut som ni tagit, vi har fått en bakgrund till varför.

DO tar helt avstånd från alla personangrepp och trakasserier, inom eller utom spelet.

Och måtte det som hänt föra det goda med sig att vi slipper en upprepning!

Marixa, hertiginna i DO-RIM
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Säger det bara en gång, lämna diskussion om personangrepp borta från detta forum.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Adi the wise...
Så fort ett inlägg har med V2 att göra så försöker du komma in och svamla om hur ''stora'' och ''obesegrade'' TKOTRT är men snälla för .se's forums användare sluta...
Det börjar bli mäkta jobbigt.
 

DeletedUser

Guest
Adi the wise...
Så fort ett inlägg har med V2 att göra så försöker du komma in och svamla om hur ''stora'' och ''obesegrade'' TKOTRT är men snälla för .se's forums användare sluta...
Det börjar bli mäkta jobbigt.


sanningen e hård mot dom hårda..

men du slipper se mej mer här då vi blir öde byar inom några dagar

-- vi faktiskt är obesegrade,, å går med äran i behåll,,

så detta blir mitt sista inlägg..

marixa har fattat grejen...all heder till henne



ADI THE WISE
RIDDARE av TKOTRT
Dubbad i krig

men 2 fantastiska år ,,
i en å samma stam,,
 

DeletedUser

Guest
IAP:n med D-O va så vitt jag vet taktiskt, men ni bröt den efter typ 2 timmar?



Shit här har vi killen med koll...

DO har inte bett om en IAP sen kriget börjat utan det har ALLTID varit TKOTRT och det var NI som bröt IAP när vi väl hade en för några månader sen, dock var det 6 timmar som den höll.
 

DeletedUser

Guest
Först vill jag tacka TKOTRT för detta år av krigande, det har varit spännande:)

Dock är det lite löjligt att så många väljer att avsluta sina konton, alla timmar, pengar och offranden man har lagt ner sen bara för att trycka på knappen...
 

DeletedUser

Guest
Först vill jag tacka TKOTRT för detta år av krigande, det har varit spännande:)

Dock är det lite löjligt att så många väljer att avsluta sina konton, alla timmar, pengar och offranden man har lagt ner sen bara för att trycka på knappen...

så jävla kul ju :p haah
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Det är synd att det är många som väljer att sluta. Men jag förstår ändå till en viss del varför.

Det har varit mycket skitsnack och kränkningar på V2 sista året och det ska ändå inte vara acceptabelt. Detta sänker många och får dem att sluta då det ändå är många som spelar för att de tycker det är roligt.

Men blir man kränkt gång på gång så är det inte något roligt nåt längre och varför ska man spela då?
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
do-byarna i k25 full som dominibrickor när vi väl orgniserade oss efter "choken" när "döda"spelare plötsligt gick till våldsamma anfall,,
vargfanz byar hade varit rensade om cirka 2-3 veckor,,


de handlar inte en sekund om att vi inte kan omorganisera oss, de kan vi visst om vi velat,,

men i vår stam är vi lojala,,

vi följer vår kung och drottning in i döden ,,

vi är och kommer alltid att vara obesegrade på server 2

f-n va de måste reta er,,




Fulla byar? jo jag tackar, bäst uppdeffade byar hade väl *** med max 30 k deff och de flesta byar hade max 10 k, så om det är eran syn på deffade byar så... sen att ni är obesegrade säger inte så mycket, DO har aldrig blivit besegrade dom heller eller hur :)


Ni verka retade åtminstone, vaför skryta så högt över det i så fall :rolleyes:



Annars håller jag med Marixa och tycker att det är väldigt tråkigt att ni bara ska sluta och lägga ner.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
tycker den och den förra tråden är riktigt roligt att läsa :)

Är pinsamt att traktorerna skyller lika mkt som kol gjorde när dem la ner om inte värre.

Grattis Bring IT ni lyckades att störta den största familjen på hela Tw typ. bra jobbat :)
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
tycker den och den förra tråden är riktigt roligt att läsa :)

Är pinsamt att traktorerna skyller lika mkt som kol gjorde när dem la ner om inte värre.

Grattis Bring IT ni lyckades att störta den största familjen på hela Tw typ. bra jobbat :)

Hur mycket vet du om varför TKOTRT lade ner?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Dom gnäller som fan att dom blivit orättvist behandlade och kunde inte med att en liten stam som Bengtarna slår dom. TYP ;)
 

DeletedUser

Guest
tycker den och den förra tråden är riktigt roligt att läsa :)

Är pinsamt att traktorerna skyller lika mkt som kol gjorde när dem la ner om inte värre.

Grattis Bring IT ni lyckades att störta den största familjen på hela Tw typ. bra jobbat :)

Jag vet inte vem du är eller vad du vet, tydligen inte så mycket.
När det gäller KOL så har du noll koll iaf, så blanda inte ihop begreppet och stammar. Ta reda på saker innan du uttalar dig...

Vi i KOL som lämnade fick rätt i vad som kommer hända med v2 framöver, att fler och fler kommer lämna V2, så ni som är kvar kan ju adla barbarer :rolleyes:

Sen vill jag inte förta Bringt att de är duktiga krigare eller att de nitade Traktorerna, men med hela TCO som deffbas så skall det till mycket off för en anfallare att knäcka deras byar. Jag skulle nog säga att det är rätt hopplöst att gå på en stam som Bringt med få spelare och en stor syster :)

Men grattis till Bringt och Er framgång!

Nej nu tillbaks till solstolen :)

Ha det bra alla i värmen...
 
Topp