V2 kör en Tjekan!

DeletedUser

Guest
Varför inte?
Det har cirkulerats en hel del brev och PMs (även deras forum) om att TKOTRTs ledare lägger ner och avslutar sina konton, och upplöser stammen. Medlemmarna har ett val, att fortsätta spela eller att också stänga av sina konton. Hur kommer fiendestammarna att göra med de kvarvarande spelarna? Vad kommer att hända?

Hejdå TKOTRT! Lycka till ni medlemmar som ska fortsätta spela.

Det är inte alltför längesen som K¤O¤L upplöstes och konton avslutades.. Har v2 fått en ny trend?
 

DeletedUser

Guest
Kul att de i andra tråden hävdar att fronten mot DO var helt under kontroll :p

Satt kö två veckor för ett större DO konto och plockade TKOTRT byar på löpande band, dessa låg mitt inne i DO och borde således varit fullt deffade :)

Men känns fortfarande surt som fan att när ni känner att de inte går vägen längre tar o lägger er på rygg, går inte på nått vis att säga att ni gjort nått hedervärt när ni avslutar på detta viset, MR var under bra mer tryck än ni under bra mycket längre tid, blev aldrig nån tjekan där. Samtidigt som ni envist hävdar att ni hade läget under kontroll?? varför avsluta då?

Är ni så jävla rädda att lira utan Per som ledare att ni inte ens klarar av en omorganisation så får ni fan ta och erkänna er besegrade!
 

DeletedUser

Guest
Kul att de i andra tråden hävdar att fronten mot DO var helt under kontroll :p

Satt kö två veckor för ett större DO konto och plockade TKOTRT byar på löpande band, dessa låg mitt inne i DO och borde således varit fullt deffade :)

Men känns fortfarande surt som fan att när ni känner att de inte går vägen längre tar o lägger er på rygg, går inte på nått vis att säga att ni gjort nått hedervärt när ni avslutar på detta viset, MR var under bra mer tryck än ni under bra mycket längre tid, blev aldrig nån tjekan där. Samtidigt som ni envist hävdar att ni hade läget under kontroll?? varför avsluta då?

Är ni så jävla rädda att lira utan Per som ledare att ni inte ens klarar av en omorganisation så får ni fan ta och erkänna er besegrade!

do-byarna i k25 full som dominibrickor när vi väl orgniserade oss efter "choken" när "döda"spelare plötsligt gick till våldsamma anfall,,
vargfanz byar hade varit rensade om cirka 2-3 veckor,,


de handlar inte en sekund om att vi inte kan omorganisera oss, de kan vi visst om vi velat,,

men i vår stam är vi lojala,,

vi följer vår kung och drottning in i döden ,,

vi är och kommer alltid att vara obesegrade på server 2

f-n va de måste reta er,,
 

DeletedUser

Guest
Var det därför ni bad TCO om en IAP när vi krigade mot er?

ingenaning kommer inte ihåg att vi har krigat mot er faktiskt,, ligger inte vid den fronten....

har legat i krig från de jag gick med för cirka 2 år sedan,,,
kommer inte ihåg dom alla å va inte så insatt i allt som hände,,

vet bara att nu står vi obesegrade .. och lämnar värld 2 med full ära,,

sedan kan man spekulera i vad som hade hänt i morgon om en vecka eller om en månad,
 

DeletedUser

Guest
Var väl inte länge sen ni igen bad DO om en iap... varför försöka sätta upp iap med sina fiender om läget inte är illa?
 

DeletedUser

Guest
do-byarna i k25 full som dominibrickor när vi väl orgniserade oss efter "choken" när "döda"spelare plötsligt gick till våldsamma anfall,,
vargfanz byar hade varit rensade om cirka 2-3 veckor,,


de handlar inte en sekund om att vi inte kan omorganisera oss, de kan vi visst om vi velat,,

men i vår stam är vi lojala,,

vi följer vår kung och drottning in i döden ,,

vi är och kommer alltid att vara obesegrade på server 2

f-n va de måste reta er,,

Tillåt mig att skratta..."om vi velat". DET säger ju mycket, jag tror inte alls att ni hade kunnat utse en ledning om den gamla blev grå. Den gamla ledningen hade för mycket personkult för att en ny självklar ledare ska finnas.
 

DeletedUser

Guest
Tillåt mig att skratta..."om vi velat". DET säger ju mycket, jag tror inte alls att ni hade kunnat utse en ledning om den gamla blev grå. Den gamla ledningen hade för mycket personkult för att en ny självklar ledare ska finnas.


jag tror? bryr mej inte en sekund vad du tror,, själv klart hade vi kunnat få ihop en ny ledning

de fanns/finns riddare hos oss som lätt kunde tagit den rollen , men som jag skrev är vi lojala med vår kung och drotting

IAP:n med D-O va så vitt jag vet taktiskt, men ni bröt den efter typ 2 timmar?
 

DeletedUser

Guest
IAP:n med D-O va så vitt jag vet taktiskt, men ni bröt den efter typ 2 timmar?

hahaha så din förklaring till iap med DO är att den var taktisk?? kan du vara mer luddig?

eller om jag gissar rätt så verkar ingen i TKOTRT veta speciellt mycket om nått :p ni är lojala säger ni? haha varför står ni då inte upp för varandra utan tar o avslutar era konton bara för att eran ledning gör det, ni kan gnata hur mycket ni vill om hur ni är obesegrade och hur ni har hedern i behåll, men otur för er är det vinnarna som skriver historien så det enda ni kommer vara ihågkommna för är att ni stack när ni blev pressade och att ni har så uppblåsta egon att ni inte kan erkänna ett nederlag när det är tydlig för alla.
 

DeletedUser

Guest
allså snälla nån återigen denna ändlösa sak bringT "vann tillsammans med DO" men hela kriget har varit jämt ingen vet vem som är den igetliga vinnaren då det e nått vi aldrig kommer få veta men som det ser ut nu så vann bringt å do vem som vunnit i slutändan kommer vi aldrig få veta men TKOTRT har alltid hållit norra delen av v2 å bara det är en seger i sig
 

DeletedUser

Guest
Det är tur att alla andra är så duktiga och vet bäst.
knepigt att vi kunde bli så stora som vi blev och ändå vara så kassa som spelare,
kul att du nalle kalle är med och gapar du vart ju långlivad på v2.
 

DeletedUser

Guest
Det är tur att alla andra är så duktiga och vet bäst.
knepigt att vi kunde bli så stora som vi blev och ändå vara så kassa som spelare,
kul att du nalle kalle är med och gapar du vart ju långlivad på v2.

Har väl inte sagt så mycket om er som spelare, är väl mer eran ledning som blivit kritiserade nu och hur ni vägrar erkänna att ni blivit slagna.

Fick du slut på argument när du drog upp hur länge jag lirat v2 eller? om du kollat efter så har mitt konto aldrig avslutats utan lever fortfarande, plus att jag köttat lite av er genom KÖ i DO, så nog fan har jag all rätt att säga vad jag tycker :)
 

DeletedUser

Guest
klart du har rätt att säga vad du tycker, men nästan alla som skriver här talar om hur dåliga vi var, och om vi nu var så dåliga hur kom det sig att vi kunde bli så stora ? kanske berodde på att vi hade en jäkla bra ledare.
 

DeletedUser

Guest
Ni har blivit stora p.g.a skitsnack och lögn. Du vet inte vad en bra stam är ovejac för du har tydligen inte varit i en. Ni må ha poängen med er men ni är en hjälplös stam som springer med hedern i behåll i stället för att försvara er . Om det är så att det varit personangrepp på Per Berg och som kung ska man väl klara att ignorera dem.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är ett jäfla tjatande om att traktorerna är "obesegrade å lämnar denna värld med hedern i behåll".
Hade det varit 1:a April så hade jag kunnat förstå det hela men nu är det mest ett jäfla skämt.
 

DeletedUser

Guest
Ni har blivit stora p.g.a skitsnack och lögn. Du vet inte vad en bra stam är ovejac för du har tydligen inte varit i en. Ni må ha poängen med er men ni är en hjälplös stam som springer med hedern i behåll i stället för att försvara er . Om det är så att det varit personangrepp på Per Berg och som kung ska man väl klara att ignorera dem.

det beror helt och hållet på vad det är för personangrepp.
nu gick det alldeles för långt,
det är en sak att tala om hur dålig man är mm mm men när det gick till så här grova påhopp, och som aldrig slutar utan fler och fler kör på i samma stil då funkar det inte längre. så det har inget med att vi springer iväg, vi vill visa att vi tolererar inget sånt i ett webb spel där det är meningen att man skall spela och ha kul.
 

DeletedUser

Guest
det beror helt och hållet på vad det är för personangrepp.
nu gick det alldeles för långt,
det är en sak att tala om hur dålig man är mm mm men när det gick till så här grova påhopp, och som aldrig slutar utan fler och fler kör på i samma stil då funkar det inte längre. så det har inget med att vi springer iväg, vi vill visa att vi tolererar inget sånt i ett webb spel där det är meningen att man skall spela och ha kul.

Du har redan bevisat att du accepterar det när du står bakom PB som gjort precis samma sak, så sluta snacka skit nu och få fram eran fakta eller sluta gnälla
 
Topp