V2 kör en Tjekan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
På 40 dagar har vi tagit 583 byar. innan dess hade vi tagit ett väldigt litet fåtal precis när vi starta bringt och traktorerna moppsa sig. Tackar för dom byarna som va dina av dom 583 pelle, de va simpelt.

Allt är relativt, plocka strö byar man inte lägger större energi på kan alla t o m de som attackerar med deff...
 

DeletedUser

Guest
Haha finns bevis på att det förekommer i v2, och många andra världar :D

men han e admin,, å kallar oss för traktorer.. dvs öknamn så vad förväntar du dej,,

desto mer jag läser desto gladare blir jag att vi lämna denna världen

faktum kvarstår TKOTRT lämnar denna världen obesegrade

ha så kul å lek sim city
 

DeletedUser

Guest
Sen shit the same med pajkastning det är sånt man kan borsta av sig, men när man går på personer på en mer personlig nivå så går det för långt. I den riktiga världen vilket detta även relaterar till så går det och är fulltmöjligt att anmäla personer för förtal....Förmodligen sker inte så vida pass mycket men det dyker upp i era register när ni ex. ska ta körkort osv....=P
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Haha finns bevis på att det förekommer i v2, och många andra världar :D

Om du nu har så mycket bevis kan du ju ta och rapportera det till CM eller ass CM istället för att sitta här och skryta om att du har bevis.

men han e admin,, å kallar oss för traktorer.. dvs öknamn så vad förväntar du dej,,

desto mer jag läser desto gladare blir jag att vi lämna denna världen

faktum kvarstår TKOTRT lämnar denna världen obesegrade

ha så kul å lek sim city

Och ja jag är admin, dock på värld 8.
Men jag spelar värld 2 och då har jag lika mycket rätt som alla andra att skriva vad jag tycker i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Lämnar den krossad ja, grattis till det

krossade? var då?

vi stod helt intakta över allt för utom i k62 ,, exakt läga där nere vet jag inte

men då bringt dom sista dagarna bara tagit ensataka byar va de nog under kontroll där med,,

så inte krossade för en sekund ,, men men snacka går ju ..

så spela ni sim city..
 

DeletedUser

Guest
krossade? var då?

vi stod helt intakta över allt för utom i k62 ,, exakt läga där nere vet jag inte

men då bringt dom sista dagarna bara tagit ensataka byar va de nog under kontroll där med,,

så inte krossade för en sekund ,, men men snacka går ju ..

så spela ni sim city..

Med tanke på att det är ni som försvinner så jo krossade, sen var det ju ni som körde sim city och ville hellre intern adla än kriga så hatten av till sim city lirarna ^^
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att det är ni som försvinner så jo krossade, sen var det ju ni som körde sim city och ville hellre intern adla än kriga så hatten av till sim city lirarna ^^


gjorde vi absolut inte ,,, men då vi rökte ut förrädare efter förrädare ,, som hoppa av å bildade bl.a banzai,, va vi givetvis tvungna att ta dom


-- har krigat mot d-o i över 1 år så inget sim city där inte
 

DeletedUser

Guest
å vad gäller krossandet,, så får vi väl se hur många som är kvar ,,

dom som visar solidaritet å stam känsla,, slutar ,,

dom andra blir kvar ,, så minst 6000 öde byar före nästa lördag

grattis
 

DeletedUser

Guest
gjorde vi absolut inte ,,, men då vi rökte ut förrädare efter förrädare ,, som hoppa av å bildade bl.a banzai,, va vi givetvis tvungna att ta dom


-- har krigat mot d-o i över 1 år så inget sim city där inte

Du kanske inte körde sim city med det var det ena väldigt många gjorde under kriget, många i er ledning om du kollar twstats, dvs inte dom som stack och bildade banzai eller liknande
 

DeletedUser

Guest
om nu bringit är sånna vinnare .. hur kommer de säg att dom bara tog 5 byar i går och vi 14 å då har ändå dom flesta av oss tryckt på knappen...

snacka går juu

tycker synd om alla seriösa på värld 2,, oavsätt stam,,,

läs lite vad folk skriver här ..å man blir mörk rädd

nää tur att vi lämna denna världen

med heder och ära i behåll

obesegrade
 

DeletedUser

Guest
Du kanske inte körde sim city med det var det ena väldigt många gjorde under kriget, många i er ledning om du kollar twstats, dvs inte dom som stack och bildade banzai eller liknande

Jag satt i ledningen och .... ???

Men jag viste inte att vi var så bra eftersom alla är så arga på oss, för dom som är dåliga brukar man inte ens kommentera. Tack för erat erkännande... :)
 

DeletedUser

Guest
om nu bringit är sånna vinnare .. hur kommer de säg att dom bara tog 5 byar i går och vi 14 å då har ändå dom flesta av oss tryckt på knappen...

snacka går juu

tycker synd om alla seriösa på värld 2,, oavsätt stam,,,

läs lite vad folk skriver här ..å man blir mörk rädd

nää tur att vi lämna denna världen

med heder och ära i behåll

obesegrade

14 barbar byar då eller :p
för ni tog bara 1 bring it by iallafall så kom inte och räkna in alla era små skit byar från andra håll i stats mot bring it

din är och heder går ner med lögnerna som funnits där och obesegrade hahaha sen när var ni det xD
 

DeletedUser

Guest
Jag satt i ledningen och .... ???

Men jag viste inte att vi var så bra eftersom alla är så arga på oss, för dom som är dåliga brukar man inte ens kommentera. Tack för erat erkännande... :)

inte bra ni intern adlar och tror ni är bra där uppe. GL
 

DeletedUser

Guest
Måste påpeka att vid DO-fronten var det absolut inget simspelande när jag stack, Traktorfamiljen hade läget helt under kontroll då...

Jag och Opel Vectra bestämde oss över en natt för att begå självmord på V2 (kände ingen röklukt eller nåt från sk. "Säpo" och hade heller ingen anledning att göra det, var less på världen helt enkelt). Sen att det fanns många i Traktor som sög och mest lallade på med maxade blandbyar går knappast att sticka under stol med, för det är sanningen. Dock inte vid DO-fronten, det fanns definitivt duktiga spelare där.

Men att ni kallar er obesegrade för att ni blir gråa och inte bjuder upp till ärlig strid är inget annat än barnsligt trams. Skämmes tamejfan, fd. vapenbröder... hade högre tankar om vissa av er :eek:
 

DeletedUser

Guest
Måste påpeka att vid DO-fronten var det absolut inget simspelande när jag stack, Traktorfamiljen hade läget helt under kontroll då...

Jag och Opel Vectra bestämde oss över en natt för att begå självmord på V2 (kände ingen röklukt eller nåt från sk. "Säpo" och hade heller ingen anledning att göra det, var less på världen helt enkelt). Sen att det fanns många i Traktor som sög och mest lallade på med maxade blandbyar går knappast att sticka under stol med, för det är sanningen. Dock inte vid DO-fronten, det fanns definitivt duktiga spelare där.

Men att ni kallar er obesegrade för att ni blir gråa och inte bjuder upp till ärlig strid är inget annat än barnsligt trams. Skämmes tamejfan, fd. vapenbröder... hade högre tankar om vissa av er :eek:


slogs vid d-o fronten i över 1 år,, innan dess krossades -st- ....

varför tror ni att vi intern adlar ? å om så e fallet skulle de vara fult?

om jag skickar 100 fulla off på dej ,, så dör väl dina soldater lika bra om byarna kommer från ödebyar , fiender eller intern adling,,

ni skäms allihop de e därför ni e så upprörda,,

vi har äran i behåll..
 

DeletedUser

Guest
Kan inte dra alla över en kant, några av er har gjort ett riktigt bra jobb men många av er har gjort en något sämre insats. ska inte pajkasta er utan lycka till irl, synd att många i stammen som vill fortsätta spela inte får chansen bara.
 

DeletedUser

Guest
14 barbar byar då eller :p
för ni tog bara 1 bring it by iallafall så kom inte och räkna in alla era små skit byar från andra håll i stats mot bring it

din är och heder går ner med lögnerna som funnits där och obesegrade hahaha sen när var ni det xD

men allvarlig-- vi skiter i bringit,,,vi slogs mot do och rim,,

ni fick anfall i k62 där ni va mycke fler än va våra 100 spartans va

ändå loosade ni

ett utmärkt exempel är eppelcp som skrevs upp som världens hjälte när han ambushade i k35 .. vilken hjälte han var å vilka fina stats,,

å va byar han tog,,

sedan kom vårat mot anfall,, å va tyst de blev ,, han lämnade bringit för att inte förstöra era stats,,

förlorade ,, (senast jag tittade i förra veckan) runt 20 byar om dagen


ni skäms .. vi har äran å hedern i behåll..

tycker synd om alla seriösa på värld 2

först genom skådade k.o.l fusket ,, å nu vi,,
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp