V2 kör en Tjekan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det har cirkulerats en hel del brev och PMs (även deras forum) om att TKOTRTs ledare lägger ner och avslutar sina konton, och upplöser stammen. Medlemmarna har ett val, att fortsätta spela eller att också stänga av sina konton. Hur kommer fiendestammarna att göra med de kvarvarande spelarna? Vad kommer att hända?

Hejdå TKOTRT! Lycka till ni medlemmar som ska fortsätta spela.

Det är inte alltför längesen som K¤O¤L upplöstes och konton avslutades.. Har v2 fått en ny trend?
 

DeletedUser

Guest
haha ja hur var det med TKOTRT´s skicklighet?? så fort ledarna börjar pressas läggs det ner.

Kul svek mot sina medlemmar, men de anser väl att det inte finns några andra som kan leda stammen lika "bra" haha...
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
OMG,
inte mer jävla barbs.
Trött på det ffs.
Låt mig sitta k.ö åt er alla HAHA.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Per berg, lägg inte ner för några IQ befriade mobbares skull om det är därför du lägger ner, det är i alla fall vad jag har hört :( stå upp!
 

DeletedUser

Guest
Även jag har hört detta. Danney gratulerade BringT? De har ju inte gjort så mycket i kriget...
DO som ska ha applåd som ha klarat sig så länge.
 

DeletedUser

Guest
Per berg, lägg inte ner för några IQ befriade mobbares skull om det är därför du lägger ner, det är i alla fall vad jag har hört :( stå upp!


Perat lägger ner för att han tappat greppet tror jag. Förnedringen blev för stor när 10 storstilade ligister spöa skiten ur hans "stolta riddare runt de runda bordet".

Kom å tänka på en sak nu, är de inte så att enligt legenden så var riddarna runt de runda bordet en fåtalig samling eliteriddare? Opassande då att riddarna runt de runda bordet här på v2 BESTOD av en 200 medlemmar stark hönsgård.
 

DeletedUser

Guest
Även jag har hört detta. Danney gratulerade BringT? De har ju inte gjort så mycket i kriget...
DO som ska ha applåd som ha klarat sig så länge.

hahaha, och hur gick de för dom innan vi kom in i kriget?

no offence till DO, jag har mkt respekt för dom. Men deras låga var utbrunnen och utan oss hade den aldrig tänts igen.
 
Senast redigerad av en moderator:

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Folk kanske grattar BringT för de "vann" kriget

Jag tycker det är rent åt skogen.

Att få ut en stam via ord och inte adelsmän är något ni inte behöver skryta om
 

DeletedUser

Guest
Folk kanske grattar BringT för de "vann" kriget

Jag tycker det är rent åt skogen.

Att få ut en stam via ord och inte adelsmän är något ni inte behöver skryta om

tycker adelmännen jobba på rätt bra men nu gav dom upp ju.

Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 596
Sida 2: 204
Skillnad: 392

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,849,791
Sida 2: 2,059,464
Skillnad: 3,790,327

image.php
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
I den farten så adlar dom annat...

Jag hinner nog bli gammal i eran takt att adla TKOTRTs byar...

Den som adla längst mot dom var DO, utan att DO attackera dom hade ni fått svårare...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Redfire hur kan du säga att det hade blivit svårare?
Då de var mer intresserade i att intern adla än att kriga..
 

DeletedUser

Guest
I den farten så adlar dom annat...

Jag hinner nog bli gammal i eran takt att adla TKOTRTs byar...

Den som adla längst mot dom var DO, utan att DO attackera dom hade ni fått svårare...

Bringt gick i krig mot TKOTRT för 40 dagar sen. sen dess har vi plockat 583 byar av dom, Det blir 14.575 byar om dagen i snitt. på 9-10 medlemmar.

Själv verkar du inte duga till mycket mer än att adla barbarer. Så jag föreslår att du kniper ihop tills du visat vad du går för.
 

DeletedUser

Guest
Lol... Säg vad ni vill BringT, men ni vann genom att förnedra.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att krigsföringen har varit aldeles ypperlig. Att förnedra och bryta ner sina motståndare med ord kallas psykologisk krigsföring. Vi har fått stora delar av v2 att inse hur pass dåliga traktorerna är. Sen kan man ju inte förneka att vi har förnedrat dom kraftigt i rena spelarskillz också.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att krigsföringen har varit aldeles ypperlig. Att förnedra och bryta ner sina motståndare med ord kallas psykologisk krigsföring. Vi har fått stora delar av v2 att inse hur pass dåliga traktorerna är. Sen kan man ju inte förneka att vi har förnedrat dom kraftigt i rena spelarskillz också.

Du har rätt i TKOTR inte är de bästa, men bara pga det kan man inte mobba sönder dem ^^.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp