V2 kör en Tjekan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Du har rätt i TKOTR inte är de bästa, men bara pga det kan man inte mobba sönder dem ^^.

lol, det du sett på forumet har bara visat ena sidan, tro inte att stackars TKOTRT är så oskyldiga som de ser ut.. varför tror du hatet mot vissa personer i den stammen ens uppkommit??

Nej känner bara förakt för ledare som inte tål att spela spelet och så fort dom får tillbaka lite skit lägger ner och sviker sin stam.
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
lol, det du sett på forumet har bara visat ena sidan, tro inte att stackars TKOTRT är så oskyldiga som de ser ut.. varför tror du hatet mot vissa personer i den stammen ens uppkommit??

Nej känner bara förakt för ledare som inte tål att spela spelet och så fort dom får tillbaka lite skit lägger ner och sviker sin stam.

Han sviker inte sin stam, jag tror du inte skulle orka spela om ord kom till dig och övriga i din stam, det tar på psyket,

Men ni som inte har vart i denna situation fattar inte hur det är och kan sluta snacka att det inte är jobbigt och man klarar av det
 

DeletedUser

Guest
Han sviker inte sin stam, jag tror du inte skulle orka spela om ord kom till dig och övriga i din stam, det tar på psyket,

Men ni som inte har vart i denna situation fattar inte hur det är och kan sluta snacka att det inte är jobbigt och man klarar av det

Fasaden sprack, pelle stack.
 

DeletedUser

Guest
Det är väll inte direkt svårt att sluta läsa eller...
Har varit med om samma sak i ett spel men inte på tw, men gav väll inte upp för det förän man var totalt krossad
 

DeletedUser

Guest
Han sviker inte sin stam, jag tror du inte skulle orka spela om ord kom till dig och övriga i din stam, det tar på psyket,

Men ni som inte har vart i denna situation fattar inte hur det är och kan sluta snacka att det inte är jobbigt och man klarar av det

Vem har sagt att vi inte varit i samma situation? Du ser som sagt bara en sida av det här.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Sant Red Fire.

Finns inget värre än en sådan press.

Psykologisk krigsföring, javisst men var det här på rätt sätt??
 

DeletedUser

Guest
tycker de är strongt gjort att dom har hållit så här länge.
Sen att en så stor stamfamilj gör en kamakasigrev kommer ju ställa till ett himla bekymmer för dom som inte gör de samnt dom som är runt dom byarna. för nu kommer de adlas massa barbarienbyar sen då dom har blivit barbs. KOmmer bli samma fenomen som de var på V3 där alla krig avbröts för att skulle hinna adla barbs.
 

DeletedUser

Guest
Enda frågan jag tänker ställa nu är:

Varför inte ge över ledarskapet till nån/några andra i stammen? som det är nu hugger man ju sina egna medlemmar i ryggen o låter de klara sig bäst de vill, vart tog kamratskapen vägen??

Sen känns det lite tråkigt att se er försvinna då man alltid haft er som ett mål att slåss mot :p
 

DeletedUser

Guest
Enda frågan jag tänker ställa nu är:

Varför inte ge över ledarskapet till nån/några andra i stammen? som det är nu hugger man ju sina egna medlemmar i ryggen o låter de klara sig bäst de vill, vart tog kamratskapen vägen??

Kamratskapen blev ersatt av martyrskapen.
 

DeletedUser

Guest
Folk har trakasserat pb och han slutar med tw för att få slut på dessa hot etc, that´s it.
 

DeletedUser

Guest
Vem har sagt att det bara är ledarna som slutar i TKOTRT?

haha du är för rolig :) vi säger såhär, om de hade tillsatt en ny stark o kompetent ledning, tror du TKOTRT hade varit på väg att upplösas då??

MR bytte av ett antal av sina större ikoner till ledare utan att det skadade stammen nått väsentligt, kanske för att vi alltid hade duktigt folk som kunde ta hand om uppgiften efter t ex Ladyblue o KB.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Ja, det kan jag förstå att du tycker Nallekalle. Finns ingen i TKOTRT som tycker att det här är roligt.

Det är ju inte på det här sättet ett krig ska "vinnas" på. Då finns det egentligen ingen vinnare utan enbart förlorare så som jag ser det.
 

DeletedUser

Guest
Att TKOTRT försvinner förvånar mig inte, hade hänt i vilket krig som helst mot en kompetent stam. Sen allt annat som det pratas om...no comment
 

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, det kan jag förstå att du tycker Nallekalle. Finns ingen i TKOTRT som tycker att det här är roligt.

Det är ju inte på det här sättet ett krig ska "vinnas" på. Då finns det egentligen ingen vinnare utan enbart förlorare så som jag ser det.

Bra sagt Nova, Det är ju inte Pers fel att inte våran fiende kan vinna ett krig ärligt utan att det ska gå så långt,

Nej är faktiskt besviken på dessa spelare som har gett sig på folk i allmänhet på V2 nu det förstör både spelglädjen & och bryter mot reglerna:mad:
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Bra sagt Nova, Det är ju inte Pers fel att inte våran fiende kan vinna ett krig ärligt utan att det ska gå så långt,

Nej är faktiskt besviken på dessa spelare som har gett sig på folk i allmänhet på V2 nu det förstör både spelglädjen & och bryter mot reglerna:mad:

TJalala..
Bryter mot reglerna ?
Ser adminsen det så blir dom bannade.
Änsålänge inget alls?

V.2 har inte varit roligare än vad det är nu :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp