V19

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Downey, gå härifrån nu.

Paltbyn (525|498) K45 6,822 Barbar GeneraaL [-M-] 2012-06-01 04:29:21

O_O Här kommer -M- o ska införa regler & följer dom inte ens själva. Konstigt må tyckas, fast För trin/Znap så är detta säkert en självklarhet, så förklara för oss om du vill. Varför tar ni BB byar som inte gör motstånd :) Va ju ett jävla liv... ;)
 

Schlol

Member
Reaktionspoäng
0
Downey, gå härifrån nu.

Paltbyn (525|498) K45 6,822 Barbar GeneraaL [-M-] 2012-06-01 04:29:21

O_O Här kommer -M- o ska införa regler & följer dom inte ens själva. Konstigt må tyckas, fast För trin/Znap så är detta säkert en självklarhet, så förklara för oss om du vill. Varför tar ni BB byar som inte gör motstånd :) Va ju ett jävla liv... ;)

Troll på hög nivå från din sida hoppas jag verkligen.
 

DeletedUser

Guest
Downey, gå härifrån nu.

Paltbyn (525|498) K45 6,822 Barbar GeneraaL [-M-] 2012-06-01 04:29:21

O_O Här kommer -M- o ska införa regler & följer dom inte ens själva. Konstigt må tyckas, fast För trin/Znap så är detta säkert en självklarhet, så förklara för oss om du vill. Varför tar ni BB byar som inte gör motstånd :) Va ju ett jävla liv... ;)

Henrik lilla, om du nu är så observant på Tw stats kanske du sett att det var en tidigare spelarby också, om man har rensat en spelare och han gråar sig för han inte klarar trycket - nog tusan ska och kan man inte klandras för det då!

Sen är det inte en hårfin skillnad mellan att adla gråa gamla spelarbyar och ta bonusbyar på 400p som andra farmar ifrån, men antar du vill ha igång forumet för smartare än så här vet jag att även du är.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik lilla, om du nu är så observant på Tw stats kanske du sett att det var en tidigare spelarby också, om man har rensat en spelare och han gråar sig för han inte klarar trycket - nog tusan ska och kan man inte klandras för det då!

Sen är det inte en hårfin skillnad mellan att adla gråa gamla spelarbyar och ta bonusbyar på 400p som andra farmar ifrån, men antar du vill ha igång forumet för smartare än så här vet jag att även du är.

*hihi* Ah har tråkigt som fan =P

Då när du äntligen gick in i min fälla <3 kan du förklara för mig om dessa adlingar? :)

Want to become infected? (553|504) K55 1,943 Barbar Infected-Mushroom [-M-] 2012-05-25 17:53:03
Snedsteg 1 (523|551) K55 1,908 Barbar SkinnSoffan [-M-] 2012-05-27 04:01:52
Oh Psyko (500|598) K55 534 Barbar znap1 [-M-] 2012-05-27 20:54:18 ojsan hoppsan <3

Dessa har säkerligen också *host* vart spelarbyar? ^.^
 

DeletedUser

Guest
*hihi* Ah har tråkigt som fan =P

Då när du äntligen gick in i min fälla <3 kan du förklara för mig om dessa adlingar? :)

Want to become infected? (553|504) K55 1,943 Barbar Infected-Mushroom [-M-] 2012-05-25 17:53:03
Snedsteg 1 (523|551) K55 1,908 Barbar SkinnSoffan [-M-] 2012-05-27 04:01:52
Oh Psyko (500|598) K55 534 Barbar znap1 [-M-] 2012-05-27 20:54:18 ojsan hoppsan <3

Dessa har säkerligen också *host* vart spelarbyar? ^.^

Enkel förklaring, kolla deras strategiska placeringar och vilken funktion de fyller i förhållande till området de är placerade i.

Som tidigare nämnt, du har intressanta teorier om byar även om jag inte är förtjust i det själv, men man ska respektera andras åsikter. Vad jag har svårare för är när man adlar grått kring och i samma kluster där man har sina fränder, men ja! Diskussionen kan vi två ta på skajp!

:sneaky:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Enkel förklaring, kolla deras strategiska placeringar och vilken funktion de fyller i förhållande till området de är placerade i.

Som tidigare nämnt, du har intressanta teorier om byar även om jag inte är förtjust i det själv, men man ska respektera andras åsikter. Vad jag har svårare för är när man adlar grått kring och i samma kluster där man har sina fränder, men ja! Diskussionen kan vi två ta på skajp!

:sneaky:

Neeeeeeeeeej.................. =P Undviker sånt i framtiden tror ja (chuckle)

Jaja, sålänge de gynnar trin så är de okej :) Bra att vi reder ut det :D
 

DeletedUser

Guest
Trodde du verkligen att barbarbyn vi tog på 6.8k poäng var en ren barbarby och inte en gammal spelarby henrik338? Riktigt dåligt exempel.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Trodde du verkligen att barbarbyn vi tog på 6.8k poäng var en ren barbarby och inte en gammal spelarby henrik338? Riktigt dåligt exempel.

Va?!? Trodde alla barbarbyar växte till max :( Förlåt, visste inte bättre ;)

OK OK Snap'z bonus på 500 p da, bättre exempel? :)

Ja just de, den hade ju "Bra läge" Typ som om folk inte använder just den regeln varje dag, tycker de är lite dålig stil imo. Säger en sak, gör en annan. Fast, som vanligt så har ja väl fel? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag heter väl inte trinity.. Har inte sagt något :cool:. Det enda jag kan säga är att vi har tagit en gammal spelarby och tar snart en till :)

Znap´s bonus på 500p, ja mycket bättre exempel.
:)
 

DeletedUser

Guest
Sånt tjat om en bonus by på 500p...
Tror nog de vet vad de gör.

Efter allt så spelar alla typ på olika sätt, alla har olika strategier för att vinna det här spelet och klara sig!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sånt tjat om en bonus by på 500p...
Tror nog de vet vad de gör.

Efter allt så spelar alla typ på olika sätt, alla har olika strategier för att vinna det här spelet och klara sig!

Jaja, men de är roligt och se efter att man själv fått en utskällning för bonusadlandet - Så gör dem likadant ^_^

Oj, förlåt tr....General, trodde ni va samma person hehehe ;)
 

DeletedUser

Guest
Ha ha, du anar inte hur olika vi två är :cool:

Självklart jag till det bättre då :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ah, måste älska när Herrar anfaller med full nuke från ingen kyrkradie på en ny by =D

Märks ju knappt av att han anfallit! :)
 

DeletedUser

Guest
Henrik lilla, om du nu är så observant på Tw stats kanske du sett att det var en tidigare spelarby också, om man har rensat en spelare och han gråar sig för han inte klarar trycket - nog tusan ska och kan man inte klandras för det då!

Sen är det inte en hårfin skillnad mellan att adla gråa gamla spelarbyar och ta bonusbyar på 400p som andra farmar ifrån, men antar du vill ha igång forumet för smartare än så här vet jag att även du är.

Gråat sig pga er? Säkert.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte trin, förlåt.

Men kan du förklara va du mena?

Förstår inte var din stamkamrat fått luft ifrån och undrade om du sparkat han i röven för att få liv i forumet, som i övrigt nästan bara är du som skriver i.... Som du så ofta påminner oss andra om.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Förstår inte var din stamkamrat fått luft ifrån och undrade om du sparkat han i röven för att få liv i forumet, som i övrigt nästan bara är du som skriver i.... Som du så ofta påminner oss andra om.

Haha, jaha. :awsm: Rolig du är ibland Trin. Vadå, de är ju kul och spamma lite då o då, eller tycker du int? Annars får man ju inte höra de olika åsikterna.
 
Topp