V19

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sjukt. Har skickat 3 adlar 3-4 ggr, 2 av dom har ja tagit byn på 3 adlar.

Hur ofta har mina 4 adlar tagit byn på 3? Kommer inte ihåg en enda. Bara missade overtakes.

:awsm: Gäller och ha allierade i toppen :sneaky: :D
 

DeletedUser

Guest
Var nästan lite orolig när jag kom hem idag från vårat kära grannland i väst och kom på att jag nu säkert måste ha sidor efter sidor med dynga att läsa i jakt efter något vettigt läsbart på vårat kära forum. Men vad får jag se när jag tar mod till mig och går in på externa? Det enda som skrivits är ett par inlägg i ryktes tråden, inte ett jota mer. Fan mer står det på innehållsförteckningen till PALT. Inte ens Schlol har varit duktig och uppdaterat oss i statistik om adlingar i de krigen som pågår. Skandal, avgå alla! D:

- Hallå??
- *eko*

:cool:
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Var nästan lite orolig när jag kom hem idag från vårat kära grannland i väst och kom på att jag nu säkert måste ha sidor efter sidor med dynga att läsa i jakt efter något vettigt läsbart på vårat kära forum. Men vad får jag se när jag tar mod till mig och går in på externa? Det enda som skrivits är ett par inlägg i ryktes tråden, inte ett jota mer. Fan mer står det på innehållsförteckningen till PALT. Inte ens Schlol har varit duktig och uppdaterat oss i statistik om adlingar i de krigen som pågår. Skandal, avgå alla! D:

- Hallå??
- *eko*

:cool:

Jo du, v20 har tagit all uppmärksamhet, Är det förresten du som tagit med dig dessa norrbaggar till hit till sverige? Bra jobbat isåfall :)

En tur till danmark så kanske vi får en nordisk server snart?

On topic så ska det bli spännande att se hur denna värld utvecklas, vem som först tar steget ur sin egen kontinent....
 

DeletedUser

Guest
Haha helt sjukt, såg det också vad fan händer. Norskarna kanske tyckte årets 17e mai var så kasst :)

Ja, och ännu mer spännande hade det varit och visa er hur världskartan kommer se ut om ett par månader! ;-)
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Haha helt sjukt, såg det också vad fan händer. Norskarna kanske tyckte årets 17e mai var så kasst :)

Ja, och ännu mer spännande hade det varit och visa er hur världskartan kommer se ut om ett par månader! ;-)

Haha GeneraaL denna tråd är ju om v19, inte om din osannolika fantasivärld :D

Nej men skämt å sido skulle det vara intressant att se hur världen kommer se ut om några månader även om det skulle visa sig att man själv inte var med på den, dock så å andra sidan om man visste hur den såg ut, vad vore då meningen med att lägga ner en stor del av sin vardag på att spela?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
^_^ Har försökt trigga, men de gick inge bra så ja la ner skiten.

Tur att Generaal är tebax, kanske får fart på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Ja du själv brukar ju vara rätt duktig på svarsknappen här i forumet, väggat för mycket off i helgen eller henke? :cool:
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Förresten, någon som vet om attacker fortsätter att rulla mellan 10-16 imorgon eller om en attack som skulle landa 10.07 istället landar 16.07?
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Borde det inte vara dags för en utzoomning av de självuppdaterande kartorna snart?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
*Suck* Har ja nämnt moralproblemen? :D Tänkte bara säga det igen , ifall ja missat det. Kostar för o rensa småbyar.... Men man måste ju stoppa alla förbannade barbaradlare. Fan tänker dom med igentligen? :confused:

Går skapligt bra faktiskt, får kosta lite va de vill ibland =P Bara dom försvinner.
 

DeletedUser

Guest
*Suck* Har ja nämnt moralproblemen? :D Tänkte bara säga det igen , ifall ja missat det. Kostar för o rensa småbyar.... Men man måste ju stoppa alla förbannade barbaradlare. Fan tänker dom med igentligen? :confused:

Går skapligt bra faktiskt, får kosta lite va de vill ibland =P Bara dom försvinner.

Kanske dax att använda det strategiska sinnet och välja andra mål då, eller är motstånd överskattat:D
 
Topp