V19

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Här snackar vi bara om v19.

Bättre forsberg? Eller får ja fler straffpoäng nu? Kanske lika bra o banna mig istället? Verkar ju vara målet med de hela, banna alla som ger sig in på forumet...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja menar, Vafan är poängen med och säga "de ryktas" ? Vem ....vill ge sig ut på forumet då? Skryta/eller rykten. Typ de man kan göra på forumet. Ska man diskutera något, jao då åker man dit på 4 straffpoäng dirr.

Denna tråd lär ju försvinna lika snabbt som den kom upp....

^ ja, detta är v19 forumet. De är inte ot.
 

DeletedUser

Guest
Vill du diskutera varför du får straffpoäng el liknande, skriv gärna ett PM.

Tråden kan hållas öppen om ni vill diskutera vad ni vill gällande v19, bara ni håller er till reglerna.
 

DeletedUser

Guest
Har länge länge funderat på att starta en "skitsnack" tråd där man slipper det här med att måsta skriva RYKTAS. Mest onödiga jag varit med om.
Det här är väl rätt nära en skitsnack tråd, hoppas den får vara kvar.

edit:
Doomzzons tåg mot M är riktigt.. riktigt... tajt ihop...
 

DeletedUser

Guest
Har länge länge funderat på att starta en "skitsnack" tråd där man slipper det här med att måsta skriva RYKTAS. Mest onödiga jag varit med om.
Det här är väl rätt nära en skitsnack tråd, hoppas den får vara kvar.

edit:
Doomzzons tåg mot M är riktigt.. riktigt... tajt ihop...

hahahahahha :cool:
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Här snackar vi bara om v19.

Bättre forsberg? Eller får ja fler straffpoäng nu? Kanske lika bra o banna mig istället? Verkar ju vara målet med de hela, banna alla som ger sig in på forumet...

Blir ju billigare om ingen kan skriva något för då slipper de ha någon moderator här :) Tänk ekonomiskt :p
 

DeletedUser

Guest
Blir ju billigare om ingen kan skriva något för då slipper de ha någon moderator här :) Tänk ekonomiskt :p

Eftersom vi jobbar ideellt, dvs utan att få betalt, så blir förmodligen vinsten av att ingen skriver ytterst marginell.

Trådar av det här slaget brukar tyvärr spåra ur till otrevliga personliga påhopp, eller allmänt tjafs som inte tillför något positivt. Men jag ska göra ett undantag och ge er chansen att visa att jag har fel. Håll er i skinnet och tråden kommer få leva - spåra ur och bli otrevliga så blir tråden låst.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Stock är ett monster. Kan inte P? iaf försöka stoppa han? =P

Nova, när ryktes tråden går över styr, va händer då? Förseeleser och raderade inlägg. Tror många hellre ser att ni arbetar hårt för att hålla en sånhär tråd öppen än en "det ryktas..."
 

DeletedUser

Guest
Henrik blev glad när han fick vara rank 1 i några dagar :D
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Jag verkligen avskyr MORAL!.. varför ska dessa sopor ha så mkt skydd? alla börjar ju med samma förutsättningar? sen finns det no0bskyddet och det jävla 1:20 skyddet! varför ska det finnas moral också? har man moral 50 och max otur räcker det fan med mur lvl 10, ett troll och en kaka för att slå ut en off-nuke!

Gör om gör rätt och sluta skydda alla efterblivna!
 

DeletedUser

Guest
Jag verkligen avskyr MORAL!.. varför ska dessa sopor ha så mkt skydd? alla börjar ju med samma förutsättningar? sen finns det no0bskyddet och det jävla 1:20 skyddet! varför ska det finnas moral också? har man moral 50 och max otur räcker det fan med mur lvl 10, ett troll och en kaka för att slå ut en off-nuke!

Gör om gör rätt och sluta skydda alla efterblivna!

Jag förstår vad du menar, men det är ju som du skriver. Till en BÖRJAN har alla samma förutsättningar. De som kommer in senare har ju inte alls samma förutsättnignar som de som ligger långt före. Jag gillar moralen samt "noob"skyddet (som du så "fint" kallar det) för det ger alla en chans att få spela detta spelet. :)
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Moralen är riktigt dryg. 20:1 skyddet försvinner i alla fall efter ett tag..Varför inte plocka bort moralen i samma veva?

Sedan ang. Stock så hörde vi i DREAM från en spelare i dåvarande DOm att han blev boostad av andra medlemmar i början, vet dock inte utsträckningen av det så kanske passar bättre i ryktestråden :thinking:
 
Topp