vätterödings avskedsbrev.

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Trist även om mitt engagemang i V15 var ganska kort, fick jag ett gott intryck av mäster Vätterröding, verkade vara en mycket trevlig spelare med goda kunskaper i spelet, skärpning nu admin. Det är ju sådana här spelare som ger spelet ett stort underhållningsvärde, inte spelare som måhända är duktiga, men har moral som en mörk potatiskällare och kan mörda sin farmor för att få fördelar, tighta till regelverket och bedömningarna nu...... Please.... Hoppas vätterröding kan övertalas tillbaka och att spelet kommer att utspelas och vinnas av den som är listigast med bäst skills och inte av "skitungar" som fjäskar åt ena hållet och hittar på skit på andra hållet..... Vet ordvalet inte är det bästa men börjar bli lite frustrerad....

V.8 all over again..... RIP vargflickan
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Skönt utan tw, alltså.
Inte orkat forska i vem denna Vätter är men förmodligen är det relativt bra.
Puss.
 

DeletedUser

Guest
Bättre sent än aldrig. Mitt första o enda inlägg på externa någonsin, so don´t hate on me för bump av gammalt ämne!

MEN som vi alla vet ligger det mkt i vad fisken ovan skrivit. Det borde inte vara så svårt att ha samma regler iaf i EN värld eller konsekvent över ALLA världar.

1. Moderatorerna ska inte påverkas av vänskapsband
2. Bestäm vilka jäkla ord som är ok, kör efter tyskarnas nolltolerans eller sätt upp ett system som funker enligt "svenska normer"
3. Skapa hållbara spelregler vänta med världar hellre än dra med er problemen till nya världar

Om sanningen ska fram så har den käre vätteröding själv fått fördelar genom att känna mod. Han har även blivit utsatt för felbehandling. Nån konsensus måste ju råda så varken spelare eller moderatorer hamnar i knepiga sitsar.

Vätter har i en annan värld fått spelare avstängda för ETT okvädningsord i pm. Själv har jag fått tjata på ledningen när jag o sedan fler blev förföljda av nån galning som skrev hotbrev (vi var flera som fick blocka, han dök upp överallt). Nån slags logik i detta nej?

Bann pga opassande namn är ju urkonstigt, ge en varning 2dgr att ändra, sedan bann ok. Detta har jag själv råkat ut för efter att en by haft samma "opassande" namn i 2 mån...sen kom bannen!?!

Man ska ej kunna snacka bort bevis. Nybörjare eller ej, samma för alla. Föreligger t ex. väldans enkelt fall att nån missbrukat sina kökonton, med bevis av pm, skype-chat, rapporter mm mm ska det ej gå att snacka sig ur det.

Synd på rara ärtor med fisken som jag följt sedan hans första stapplande steg då han skrek argt åt alla som ej fick ass, raderade allt han inte gillade i stamforumet (!) samt skrev elaka brev till allt å alla. Vad ni än tycker om han så applåderar jag hans fina diplomatiska utveckling;)

Tala med guldtunga å attackera med stål. Ha d gött allesamman¨å mer gurka åt folket:)


Hoppas jag är alldeles för jävla sent ute o allt ovan nu är superordnat!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Synd.

V15 och .se blir av med en duktig spelare.

Du överdramatiserar dock bannan på tits, tycker det absolut inte är samma sak som den ticket du drog på mig.

Sen att jag inte blev bannad pga internadling är en annan sak.

Men på det hela taget håller jag med dig, det delas ut banns lite för lätt och ofta med för lite fakta bakom dom anklagelser som kommer.



Joo det gör det verkligen...

jag vart bannad för att jag inte hade den senaste versioner av opera en gång^^
var tvungen att fixa den sedan fick jag tillbaks kontot....

och det är inget skämt
 
Topp