vätterödings avskedsbrev.

DeletedUser

Guest
Där var schysst, tackar för de. säger bara en sak till alla krigande, stammar.. Lycka till! även om ni cbc, förlorar. är ni legender ändå, tror inte ni förlorar så lätt ändå.. ofta alla stammar som o-g har krigat har tagit 1dygn, max.. men denna krig har hållt på 2veckor.. och de börjar gå ner, cbc/pant/gripen, men sen ökade de. så de står ungefär lika kriget.. Om jag får säga själv.. du The Law, varsegod, hacka på mig? .. står här om du har ord, att säga till mig.

Jag vill inte hacka på dig, har du typ dysleksi så förstår jag.

Men det blir väldigt tungt att läsa dina post's, jag upplever det extremt "klumpigt" på något bakvänt vis.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
xD

nä har inte fel med stavningen konstig, nog stavar jag nog fel alltid ;P .. aja, xD
 

DeletedUser

Guest
Xaran
2011-05-10 11:22:00
Vi kom fram till att vi släpper hela ärendet för den här gången. Detta beror på att det är väldigt mycket som händer inom teamet just nu, t.ex. Nya riktlinjer skrivs osv.

Det är synd att vi har två regler som krockar, 60% internadlingen och 10% "taktiska" regeln, så om man sen vill börja spela igen så "krockar" de reglerna, vilket medför att det är svårt för oss att veta om det är pushing eller inte.

Tänk dig scenariot nedan.
Spelare A känner att han endast orkar med 1 mille poäng medan B kan spela med 100 mille. Spelare A adlar ändå på och efter en sådär 20 extra byar säger han "nej, jag slutar. Spelare B får ta mina byar". Efter 20 byar så säger A "Nej, jag vill börja" och så fortsätter det.


Det är ett litet extremt exempel och det har ju inte riktigt gått till så här men det är sådana skräckexempel som vi vill undvika.


Med Vänliga Hälsningar
Joakim "Xaran"
Tribal Wars Team

----

Säger de en sista gång, thelaw aka hehe12 bannades för olämlpligt bynamn och inte vad ni i O-G sände ticket om som var att jag tagit mer än de 10 % enligt ena regeln som finns, dock kan den tolkas på fler sätt sen, dock va de ju IA och alla skulle tas. Men då de inte finns klara regler för avbryta en internetadling som du skrivit som en annan del på forumet kan du inte komma och säga vi fuskat, enda vi kan säga om jut hehe12s internetadling är vi förlorat mer än vunnit då flera byar togs av fiendne då anton inte fanns på kontot : )

Men visst, fortsätt ni.

Ps, Resten håller jag med dig om

Fyfan va dåligt. Ni får ju följa de regler som finns tills nya har satts i bruk. Banna skiten ur honom. Fruktansvärt dåligt av admins.
 

DeletedUser

Guest
Som jag har uppfattat det så vart

Hehe12 bannad för!

Han adlade en by av en spelare som döpte byn till B*G ***** fula ord det var och sedan rapporterade han hehe12 för det och hehe12 vart bannad. Det är min uppfattning men jag är ju lite förvirrad.

Och så har det inte med internadling eller fusk att göra häller tror jag :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag sa till alla på v13 att lägga ner med tw och kan bara säga det här med. TW teamet är tyvärr för dåliga för tillfället och de gör dumdristiga beslut hela jävla tiden. Vart utskrattad när jag sa detta på v13 men får väl ta det ändå.
 
Reaktionspoäng
0
Jag sa till alla på v13 att lägga ner med tw och kan bara säga det här med. TW teamet är tyvärr för dåliga för tillfället och de gör dumdristiga beslut hela jävla tiden. Vart utskrattad när jag sa detta på v13 men får väl ta det ändå.

Jag tappar min enda vän på tw för att teamet inte kan ha klara riktlinjer i hur dem hanterar ärenden utan favoriserar och är partiska i vissa.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Jag sa till alla på v13 att lägga ner med tw och kan bara säga det här med. TW teamet är tyvärr för dåliga för tillfället och de gör dumdristiga beslut hela jävla tiden. Vart utskrattad när jag sa detta på v13 men får väl ta det ändå.

Nån lyssnar alltid, nästa värld, piss of .se, .net väntar nästa, it isnt me, it's you, cant say sorry :$
 

DeletedUser

Guest
Jag har valt att inte skriva på V15 forum sen jag utav erfarenhet från V5 sett att de mesta blir pajkastning.

Eftersom jag inte spelat på de utländska servrarna så har jag inget att jämföra med. Men tyvärr måste jag hålla med Vätterröding... De finns mycket synpunkter på admins och dom blir ju inte bättre i detta läge. Dock är jag inte insatt i detta "fall" och de finns alltid 2 sidor...

Tycker alltid de är synd när spelare väljer att sluta spela pga sådant här...

Anna
 

DeletedUser

Guest
Har själv spelat på .fr .net under annat nick då ;) och den ända skilnaden jag vet är att där tar admins till sig kretik.

Hoppas verkligen .se tar efter det, Läste någonstans att dom jobbar med nya riktlinjer? Kan någon bekräfta det?

Älskar TW för vad det är. Låt det vara ett spel där ingame avgör o man slipper massa #rulefu*k

Och lycka till vätter o ha kul på .net
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Läste någonstans att dom jobbar med nya riktlinjer? Kan någon bekräfta det?

Det stämmer.

I övrigt vill jag hänvisa till detta forum för att ni ska kunna bli bemötta på bästa sätt om ni har kritik och funderingar. Det är väldigt svårt för de ansvariga att följa med och svara i alla trådar som kommer upp. Jag läser naturligtvis detta men kan inte svara på mycket av det som kommer upp.

Jag kommer låta tråden vara öppen ett tag tills jag märker att den gjort sitt.

Till sist tycker jag det är tråkigt att se en av de mer aktiva forumsnissarna på mitt kära v15 försvinna.
 

DeletedUser

Guest
Jag har valt att inte skriva på V15 forum sen jag utav erfarenhet från V5 sett att de mesta blir pajkastning.

Eftersom jag inte spelat på de utländska servrarna så har jag inget att jämföra med. Men tyvärr måste jag hålla med Vätterröding... De finns mycket synpunkter på admins och dom blir ju inte bättre i detta läge. Dock är jag inte insatt i detta "fall" och de finns alltid 2 sidor...

Tycker alltid de är synd när spelare väljer att sluta spela pga sådant här...

Anna

Hej Anna :D Förlåt för OT, men saknar min lille fiende. Vart tog du vägen, du bara gör slut 24/7 med mig :confused::crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Hej Anna :D Förlåt för OT, men saknar min lille fiende. Vart tog du vägen, du bara gör slut 24/7 med mig :confused::crybaby:

Inte bara med dig käre Tor, Anna har en tendens att lägga ner när man börjar nära sig henne och inser att stammen hennes inte är så snäll trots allt ;)
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Ni får tro vad ni vill om orsaken till att jag lämnar, men jag tror inte ens Dead king kan vara naiv nog att tro att det har med kriget att göra, då jag lämnade över kontot inatt hade jag haft sammanlagt fyra fejk på mig. Jag räknar inte attackerna mot den stackade byn ^^

Klart som fan de är på grund utav kriget :awsm:.

Nej men seriöst, jag förstår dig och det är så klart tråkigt att du slutar, kommer att sakna dina inlägg om mig :(

Får väll hoppas man möts igen, och stämmningen på v15 var härlig ;)

Dont be a stranger...
 

DeletedUser

Guest
Trist även om mitt engagemang i V15 var ganska kort, fick jag ett gott intryck av mäster Vätterröding, verkade vara en mycket trevlig spelare med goda kunskaper i spelet, skärpning nu admin. Det är ju sådana här spelare som ger spelet ett stort underhållningsvärde, inte spelare som måhända är duktiga, men har moral som en mörk potatiskällare och kan mörda sin farmor för att få fördelar, tighta till regelverket och bedömningarna nu...... Please.... Hoppas vätterröding kan övertalas tillbaka och att spelet kommer att utspelas och vinnas av den som är listigast med bäst skills och inte av "skitungar" som fjäskar åt ena hållet och hittar på skit på andra hållet..... Vet ordvalet inte är det bästa men börjar bli lite frustrerad....
 
Topp