VärldsMästerskap i TribalWars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ska det vara speed kan vi la slänga in abel och 1c3 så vinner vi.
 

DeletedUser

Guest
ska det vara speed kan vi la slänga in abel och 1c3 så vinner vi.

ic3 slutat, plus ic3 skulle inte klara av att möta spelare som TruCulent och dom , då han endast kan spela mot .se spelare. För på .net finns det typ inga dåliga speed spelare, här finns det massor av dom :)
 

DeletedUser

Guest
ic3 slutat, plus ic3 skulle inte klara av att möta spelare som TruCulent och dom , då han endast kan spela mot .se spelare. För på .net finns det typ inga dåliga speed spelare, här finns det massor av dom :)

men vi har bra också:D
 

DeletedUser

Guest
ic3 slutat, plus ic3 skulle inte klara av att möta spelare som TruCulent och dom , då han endast kan spela mot .se spelare. För på .net finns det typ inga dåliga speed spelare, här finns det massor av dom :)

föresten vem*** e TruCulent?:confused:
 

DeletedUser

Guest
ic3 slutat, plus ic3 skulle inte klara av att möta spelare som TruCulent och dom , då han endast kan spela mot .se spelare. För på .net finns det typ inga dåliga speed spelare, här finns det massor av dom :)

Haha, nej nej, du kan klara av o lira på .net, men blir smekt av ic3, fast ic3 klarar inte av .net.

Makes sense.

Han lirade där för ett tag sedan, låg trea o var påväg till första platsen, men eftersom han körde solo så anföll 1an 2an och 4an honom (som var i samma stam).
Tror ic3 slutade på en 5e pos eller något sådant.
 

DeletedUser

Guest
Haha, nej nej, du kan klara av o lira på .net, men blir smekt av ic3, fast ic3 klarar inte av .net.

Makes sense.

Han lirade där för ett tag sedan, låg trea o var påväg till första platsen, men eftersom han körde solo så anföll 1an 2an och 4an honom (som var i samma stam).
Tror ic3 slutade på en 5e pos eller något sådant.

Jag klarar av ALLA speed, ic3 har ALDRIG, smekt mig, för jag aldrig spelat serri mot han, det syntes ju när jag spelade med wallin, vi smekte varenda jävel


föresten vem*** e TruCulent?:confused:

TruCulent är "legend" inom .net's speed, han är med i .nets motsvarighet till .XI., elr var, finns 2 riktigt grymma stammar på .net, FATE och CHI, sj så är jag med i FATE. Med TruCulent,floadi,auskilla och några till ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag klarar av ALLA speed, ic3 har ALDRIG, smekt mig, för jag aldrig spelat serri mot han, det syntes ju när jag spelade med wallin, vi smekte varenda jävel




TruCulent är "legend" inom .net's speed, han är med i .nets motsvarighet till .XI., elr var, finns 2 riktigt grymma stammar på .net, FATE och CHI, sj så är jag med i FATE. Med TruCulent,floadi,auskilla och några till ^^

Prata när du spelar emot FATE och CHI solo, och kommer top 5.
Annars så kan du vara tyst. :)
 

DeletedUser

Guest
Prata när du spelar emot FATE och CHI solo, och kommer top 5.
Annars så kan du vara tyst. :)

dom flesta FATE och CHI har slutat speed, dom har utmanat XI, men tydligen så slutade ic3 spela speed precis efter jag utmanat honom :)
 

DeletedUser

Guest
vad tror ni då vi skulle komma i ett sådant vm?1?1?2?1?3?
 

DeletedUser

Guest
Har skickat pm till Nino once, men han verkar inte vara intresserad av antingen tråden, eller bli påmind via pm. Han svarar ju inte på sin mail heller så what to do liksom?
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte land mot land och inte server mot server, för om det är server mot server kan man ju ta in alla utländska spelare som spelar/spelat på .se i "svenska" landslaget

Klart Storbritannien och USA har ett varsitt landslag!
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte land mot land och inte server mot server, för om det är server mot server kan man ju ta in alla utländska spelare som spelar/spelat på .se i "svenska" landslaget

Klart Storbritannien och USA har ett varsitt landslag!

isf,

Tyskland
Storbritannien
USA
Sverige
 

nisse1600

Member
Reaktionspoäng
0
få va collt går det att kunna se vem som ligger etta när det börjar . va får spelarn när han har vunnit ,

heja sverige
 

DeletedUser

Guest
För dom som inte var med i VM:et skulle det la finnas nåt på twstats om hur det gick:confused:man vill ju följa urris:cool:
 

DeletedUser

Guest
man vet aldrig, ifall sverige står enade så kan vi komma top 3. men spelar vi som sverige brukar spela så blir det inte ens top 10XD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp