VärldsMästerskap i TribalWars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men hur hittar man bästa speed-stammen på .se?

De som tidigare tagits upp i röstning och knappt några röster lades är ju ett par stycken.

Det har funnit olika settings på världarna, förutsättningarna varierar så oerhört mycket bland dessa stammar dessutom har inte ens dessa stammar möts i en showdown a la speed.

Ovanstående med att plocka ut spelare via ranking kan vara ett sätt men efter det måste de träna tillsammans ett par rundor för att hitta varandra - där ligger det tyngsta jobbet - att vara Dreamteam-coach som ska få samman alla viljorna.
 

DeletedUser

Guest
helt sant TW-Noddle, om man har utagningen och sedan har tagit ut 20stycken som ska vara med i VM:et så får det laget "träna" tsm i några allmäna speed rundor här på .se och bli sammansvetsade.
 

DeletedUser

Guest
men om det ska va 20 pers kan man ha några uttagningar och så tar men(enligt ob) 8bästa försvararna och 8bästa anfallarna och sen dom fyra med mest poäng
 

DeletedUser

Guest
Har detta varit eller har jag varit borta för länge för att missa detta? ^^
 

DeletedUser

Guest
Så man kan fortfarande vara med i uttagningen till detta?

om så är fallet när ? ^^

Sry är lite halv trött så jag hänger inte med :) hehe
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Ja när Crew väl lägger upp detta så kan man göra det.

När det vet nog ingen just nu, bara på förslags bordet än så länge:(

Men hoppas på dom gör det:D hehe
 

DeletedUser

Guest
Jaha jag trodde de skulle hända ^^ jag är ialfall på :) Äga lite tyskar osv skulle vara roligt =)
 

DeletedUser

Guest
Det skulle ju vara svårt att plocka ut en stam, det måste vara nästan omöjligt eftersom de oftast ändrar sig m.m.

Jag tycker vi plockar lite olika rankingar + 5 extra spelare. Sen får dessa spelare träna några rundor på allmäna speed som sagt. Är det någon som inte funkar så byter man ut den...
 

DeletedUser

Guest
frågan är bara om den vinnande stammen ska gå vidare eller om top 20 går vidare. det kanske inte är så rättvist om top 20 går vidare då de kanske hjälper upp sin stam till vinst och så vidare. vore självklart riktigt roligt men kom ihåg att både .net och tyskarna har riktigt många bra spelare. .se har absolut så vi kan ge dem en bra kamp men i nuläget så verkar sverige inte vilja ena sig^^
 

DeletedUser

Guest
om vi har urris så vinner vi med hästlängder(per berg kan vara användbar också)....elohim med:D:D
 

DeletedUser

Guest
om det ska vara hög speed så har urris och elohim ingen chans, så låt mer erfarna spelare va med, som t.ex TwHugs. Skulle mer än gärna ställa upp, men att möta .net och tyska skulle vara svårt då dom haft tw längre och mer erfarna spelare. Men om man ska gå via vanliga världar och spela speed vm så är det självklart elohim och urris ska va med och skämma ut sverige :) , då ingen av topp spelarna på vanliga världar på .se klarar av en såpass hög speed.
 

DeletedUser

Guest
om det ska vara hög speed så har urris och elohim ingen chans, så låt mer erfarna spelare va med, som t.ex TwHugs. Skulle mer än gärna ställa upp, men att möta .net och tyska skulle vara svårt då dom haft tw längre och mer erfarna spelare. Men om man ska gå via vanliga världar och spela speed vm så är det självklart elohim och urris ska va med och skämma ut sverige :) , då ingen av topp spelarna på vanliga världar på .se klarar av en såpass hög speed.

Så du menar att du är en duktigare spelare än Urris och Elohim?
 

DeletedUser

Guest
De flesta speed-spelarna är sjukt dåliga i vanliga världar..... Detta kan ej kallas för Världsmästerskap i tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
det är något som är sjukt fel, säger bara ic3princ3. sveriges speed kung, en av de farligaste på v2 enligt mig;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp