VärldsMästerskap i TribalWars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
man vet aldrig, ifall sverige står enade så kan vi komma top 3. men spelar vi som sverige brukar spela så blir det inte ens top 10XD

Abel, du som är moderator, du kanske kan kontakta Nino på något sätt. Vad jag sett har ju ingen varit emot den här idéen och det är väl dumt att förkasta den då. Bara be honom kolla på idéen.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Lite mer övning gällande teamwork och effektivare handla 400x och jag hade bannemed vart het.

Att nå toppen på svenska speed har jag ju gjort mer än en gång :p
 

DeletedUser

Guest
du har fortfarande att lära men duktig är du, inget snack om saken.

kan säga att jag var på nino redan innan jag blev moderator angående vm då jag hade hört det i ryktesvägar, men han är ganska hemlighetsfull nino man vet aldrig vad han hittar på;)
 

DeletedUser

Guest
du har fortfarande att lära men duktig är du, inget snack om saken.

kan säga att jag var på nino redan innan jag blev moderator angående vm då jag hade hört det i ryktesvägar, men han är ganska hemlighetsfull nino man vet aldrig vad han hittar på;)

hoho, i know about it ;D
fråga på msn ifall de är nått ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte land mot land och inte server mot server, för om det är server mot server kan man ju ta in alla utländska spelare som spelar/spelat på .se i "svenska" landslaget

Klart Storbritannien och USA har ett varsitt landslag!

om jag inte kommer ihåg fel så är det domän vs domän, alltså är det inte indelat i länder då utan i .net, .se, .dk osv :)
 

DeletedUser

Guest
om jag inte kommer ihåg fel så är det domän vs domän, alltså är det inte indelat i länder då utan i .net, .se, .dk osv :)

Jag skrev nog så ja, men jag menade såklart Sverige, Danmark o.s.v Inga problem på .se då det är mest svenskar här, men på .net kan det vara svårt att plocka ut rätt spelare. Man behöver ju IP-check m.m. så de inte ljuger...
 

DeletedUser

Guest
Kan även vara lite jobbigt om de är en spelare som e stor på både .net .se .no och .dk (inte för att de e så troligt att en spelare skulle ha tiden som krävs att vara stor på all dom men)

Så de måste nog vara riktiga länderna som spelar/tävlar mot varandra...
 

DeletedUser

Guest
Kan även vara lite jobbigt om de är en spelare som e stor på både .net .se .no och .dk (inte för att de e så troligt att en spelare skulle ha tiden som krävs att vara stor på all dom men)

Så de måste nog vara riktiga länderna som spelar/tävlar mot varandra...

Ja. Men nu får vi ju fundera ut hur man ska lösa det här problemet på .net...

Vilka länder represnterar .net?

USA
England/Storbrittanien
?
 

DeletedUser

Guest
Kollar du flaggar uppe i hörnet på tw.net så e de "halva usa/halva Storbrittanien"

Saken löst...
 

DeletedUser

Guest
trodde fortf att nationalitet inte spelade roll.
Själv tror jag att man får representera vilken server man vill, så länge man lyckas kvala in.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp