Världskriget/sista kriget

DeletedUser

Guest
PokerMyra sa:
haroo e simon från finland, ingen aning om vad han heter i efternamn men han kommer döda mer en ni kommer döda allesammans

martin1997 sa:
Öhhhhh, tänker du på finska vinterkriget så dog ca: 40-50 gånger fler ryssar.

men som ni vet, (om ni inte skolka från den lektionen) så vann ryssarna det kriget...
spelar ingen roll hur många som stupar, bara man vinner...
vilket vi kommer att göra =)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
men som ni vet, (om ni inte skolka från den lektionen) så vann ryssarna det kriget...
spelar ingen roll hur många som stupar, bara man vinner...
vilket vi kommer att göra =)

Gött, och OM ni nu då skulle vinna så grattis då, då har ni inga trupper kvar och är halvdöda, men ni kommer aldrig vinna:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag säger så här.

Det kommer bli en väldigt hård kamp över vem som kommer vinna detta.

Sen säger jag så här också spelar ingen roll vem som vinner, för båda EDT och Sprit förtjänar vinsten då.

Tycker man inte borde trycka ner på varandra för man är fiender man kan fortfarande vissa respect för sin motståndare.

Detta är ett spel som sprit har spelat bra och EDT har spelat det bra för dom lever fortfarande fast sprit har försökt döda dom hur länge som helst.

Om jag ska vara ärlig är detta första gång på väldigt väldigt väldigt länge som sprit för en utmaning som kommer kräva väldigt mycke tid och energi från varje spelare i hela deras stam för att dom ska lyckas vinna.

Jag tycker det är en jämn match och väldigt intressant och se hur det går :)
 

DeletedUser

Guest
Ifall man ser till det geografiska så är det trots allt endast en tidsfråga innan EDT/resten av gänget tynar bort.
 

DeletedUser

Guest
På vilket sätt menar du att det är tvärtom ?

Ser du till storleken på allianserna gentemot varandra rent geografiskt så har Sprit/WoS en solklar fördel som jag kan se det.
Jag förstår ärligt talat inte alls hur du ser på saken , men förklara gärna. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag säger så här.

Det kommer bli en väldigt hård kamp över vem som kommer vinna detta.

Sen säger jag så här också spelar ingen roll vem som vinner, för båda EDT och Sprit förtjänar vinsten då.

Tycker man inte borde trycka ner på varandra för man är fiender man kan fortfarande vissa respect för sin motståndare.

Detta är ett spel som sprit har spelat bra och EDT har spelat det bra för dom lever fortfarande fast sprit har försökt döda dom hur länge som helst.

Om jag ska vara ärlig är detta första gång på väldigt väldigt väldigt länge som sprit för en utmaning som kommer kräva väldigt mycke tid och energi från varje spelare i hela deras stam för att dom ska lyckas vinna.

Jag tycker det är en jämn match och väldigt intressant och se hur det går :)

håller med där man ska respektera sina fiender för bakom vart Spelare sitter det det en person. för det är stammen och spelarna man har som fiende inte personen.
ja det ska bli kul att följa och delta i kriget vinna eller försvinna. :) eller bli jätte liten. så lycka till alla i kriget både fiender och medspelare.
 

DeletedUser

Guest
På vilket sätt menar du att det är tvärtom ?

Ser du till storleken på allianserna gentemot varandra rent geografiskt så har Sprit/WoS en solklar fördel som jag kan se det.
Jag förstår ärligt talat inte alls hur du ser på saken , men förklara gärna. :)

Om man ska se det så, dvs Sprit + WoS, så är de lite större ja, men då slänger vi in resten av EDT-familjen + dess allierade, vilket ger oss en karta som ser ut så att Sprit är omringade, dock vet jag inte vad som är bäst, att slå utåt eller inåt, men jag tycker personligen att det ser ganska jämt ut, och att ingen har en egentlig fördel geografiskt!

Men men, jag kan ju ha fel...
 

DeletedUser

Guest
Känns dock som att Sprit-WoS får en klar fördel när det gäller bra spelare.

Visst EDT har ett gäng bra spelare men många NOOBs och "Alliansen" är nog inte mycket att lita på.

Sprit har dock börjat få mycket inaktivitet.

Så i slutändan, vem vet? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte att du hade fel, bara att jag inte förstod din synvinkel.
Och ja, jag har ärligt talat inte räknat in hela EDT-familjen i det hela. Blir en annan grej utav det då, ska se om jag kan fixa en karta där man kan se situatinen lite tydligare =)
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Känns som ett jämnt krig iom det finns kunniga spelare i båda allianserna.

Lite Nord mot Syd, om jag inte är helt ute och flyger.
 

DeletedUser

Guest
Känns dock som att Sprit-WoS får en klar fördel när det gäller bra spelare.

Visst EDT har ett gäng bra spelare men många NOOBs och "Alliansen" är nog inte mycket att lita på.

Sprit har dock börjat få mycket inaktivitet.

Så i slutändan, vem vet? ;)

Detta gäng är ungefär bara gamla A-lagare har jag förstått det som ;)
 
Topp