Världskriget/sista kriget

DeletedUser

Guest
Släng upp statsen här...

Kan vara från alla i kriget till vissa speciella..

t.ex PBT SK vs Sprit WoS

(så man kan se hur det går )
 

DeletedUser

Guest
blir lite ojämnt men hoppas det blir ett bra krig :D Skulle vara bra om T:V:W gick in på PBT o SK sida så det blir lite jämnare
 

DeletedUser

Guest
ja det hade varit mer roligt om T:V:W visa var dom gå för-..-.
 

DeletedUser

Guest
Poäng-mässigt så är det rätt ojämnt. Åtminstone om man räknar de stammar som står i centrum.

Räknar man PBT & =S=K= VS. Sprit & WoS så står det: 11.855.373 + 8.955.988 = ca. 20 miljoner på PBT/SK sidan mot era 38.534.997 + 10.783.843 vilket är ca 50 miljoner.
 

DeletedUser

Guest
Poäng-mässigt så är det rätt ojämnt. Åtminstone om man räknar de stammar som står i centrum.

Räknar man PBT & =S=K= VS. Sprit & WoS så står det: 11.855.373 + 8.955.988 = ca. 20 miljoner på PBT/SK sidan mot era 38.534.997 + 10.783.843 vilket är ca 50 miljoner.

Ojdå, du räknar ju bara med ungefär 1/3 av alla stammar som är mot Sprit, lägg till dessa på PBT's sida så ska du se att det blir jämnare.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så räknar jag bara med de stammar som gör/gjort mest väsen av sig. Samt att de flesta andra stammarna inte har särskillt jättehöga poäng, och jag skulle bli MYCKET förvånad om dessa stammar lyckas ha över 30 miljoner totalt.

Men kör på du, visa att jag har fel, om du orkar.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag vill inte dela med mig av vår diplomatilista, men den är längre än sådär.. Lurka lite trådar så kommer du hitta en hel del roligt :)
 

DeletedUser

Guest
Läs ovanstående inlägg, är du snäll. Jag spelar inte på V9 längre, och jag har varken tid eller ork att leta, men jag blir väldigt förvånad om de stammar uppnåt 30 miljoner poäng sammanlagt.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Läs ovanstående inlägg, är du snäll. Jag spelar inte på V9 längre, och jag har varken tid eller ork att leta, men jag blir väldigt förvånad om de stammar uppnåt 30 miljoner poäng sammanlagt.

En snabb uträkning av dom största blev 41 mille. KAPOW.
 

Don dildon

New Member
Reaktionspoäng
0
här e lite stats;)

Side 1:
Tribes: PBT =S=K=
Players:

Side 2:
Tribes: WoS Sprit
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28
Sida 2: 2
Skillnad: 26

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 244,375
Sida 2: 19,243
Skillnad: 225,132
 

DeletedUser

Guest
Fine. You got me... :eek:

Men med era meriter borde inte det vara något problem?
Ni borde väl ha trupper nog att klara av 41 miljoner extra?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Fine. You got me... :eek:

Men med era meriter borde inte det vara något problem?
Ni borde väl ha trupper nog att klara av 41 miljoner extra?

Vet inte riktigt vad det skulle vara för meriter? Och vadå 41 miljoner _extra_? Min poäng var att kriget förmodligen kommer att bli jävligt jämnt, lite beroende på hur mycket aktiva spelare vi har och hur bra alliansen arbetar ihop, men det har alla inblandade förmodligen redan fattat.
 

DeletedUser

Guest
41 Miljoner _extra_...

I quote... "Min poäng var att kriget förmodligen kommer att bli jävligt jämnt, lite beroende på hur mycket aktiva spelare vi har och hur bra alliansen arbetar ihop..."

Det är inte många av de ni har som fiender som är allierade...och det kommer inte vara så många stammar som kör sammansatta offensiver heller, så många av de 41 miljonerna kommer vara folk som attackerar på måfå, eller som är för fega för att attackera. Put in other words: Med tanke på eran standard (som vi fått erfara tidigare) så borde dessa 41 miljonerna inte vara mycket till problem.
 

DeletedUser

Guest
Sant.

Samt att jag inte är den som ska säga något, jag har varit en n00b hela min TW karriär, mina högsta uppnåda poäng var 63k (om jag inte minns fel) här på V9 innan jag blev bannad för att ha sagt f*ck you till IWR (aka Iwantrevenge) för att han snackat en massa skit om att jag var en spion så jag blev kickad ur stammen och därefter lackade ur...men men, det där var offtopic.

Vad jag tänkte säga något att jag inte är den som borde avgöra, då jag inte varit i särskillt många sådana här situationer. Men om ni säger att 41 miljoner av random spelare och attacker kan bli ett problem så är jag nog rädd att jag kommer tappa en del respekt för er, krigsmässigt.
 

DeletedUser

Guest
Jag misstänkte det. Jag var dock tvungen att försöka ställa till med lite bråk, har saknat era försök att kränka och vara elaka mot mig...
 

DeletedUser

Guest
statistik

Ni får nog snällt lägga med BTP då dom angrep oss i ryggen när vi angrep Stäppens Krigare. Lägger man till dem ser statistiken ut på följande sätt:

Side 1:
Tribes: Sprit WoS
Players:

Side 2:
Tribes: =S=K= PBT BTP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 32
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 228,398
Sida 2: 281,203
Skillnad: 52,805

image.php
 

DeletedUser

Guest
Adya sa:
/.../ har varken tid eller ork /.../

Hur går detta ihop?
Du har just nu suttit och skrivit inlägg efter inlägg om en värld du tidigare stämplat som ointressant..

Om du nu ska tvivla om hur vi är krigsmässigt får du väl skapa dig ett litet konto och bevisa det du står för.
 
Topp