världens mest avskydda stammar?

DeletedUser

Guest
Själv tkr jag svea vikingar e den dåligaste stammen :p Haha, är en liten n00b på tw men jag kan väl hänga med ;)
Men den bästa e TKOTRT... Haha alla min beskyddare e där ifrån eller från någon av systerstammarna ;)

men nu handlar det inte om bästa eller sämsta. det handlar om mest avskydda stammen.

Själv säger jag ST (Solstammen) enligt sammasak som dem andra.
 

DeletedUser

Guest
Okej då den dåligaste stammen e nog... RoS-R på grund av att de bara adlar små spelare. Extremt fega.
 

DeletedUser

Guest
Okej då den dåligaste stammen e nog... RoS-R på grund av att de bara adlar små spelare. Extremt fega.

Kan hålla med om att dom är riktigt jävla dåliga, kanske sämst på top20... men avskyr man dom? de är en samling kassa spelare som kommit långt enbart för att dom aldrig stött på problem... förens nu, å då har vi ju fått se hur de gått :) tycker inte att dom är värda mitt hat iaf. men tycker du annorlunda e de givetvis ok. de enda dom har gett mig är deffOB :)
 

DeletedUser

Guest
jag vet inte vilken.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hmm behövs en motivering till detta är den inte ganska uppenbar om man söker i rankingen? ;p

e du fullkomligt dum i huvet el vad??

som om tex LaD skulle hamna i krig lika länge som MR har varit i krig och bli totalt ägda och hamnar skit långt ner på rankningen

jo men visst vi nominerar dom till den mest avskydda stammen för att dom kommer lägga ner...
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar det numera nedlagda imperiet Ordens riddarna (OR) som senare blev "Vargfolket".

Trevlig stam gone bad.

Jag lämnade stammen för att jag avskydde den och den gick under för att andra avskydde den.

Avskydd alltså, i alla fall av mig, men där fanns ju trevligt folk också.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehe ja den kommer ja ihåg. Yaks hade diplomatiska förbindelser med OR men såfort jag såg bytet av stamnamn så tog vi tillfället i akt o smaskade på dem ordentligt. Det va ett väldigt dumt namnbyte, många stammar gjorde som oss o låtsades att dem var en annan stam bara för att dem bytade namn.
Sen blev dem varg o sen DL och allt vad dem hette. Tillslut flydde dem in i LaCr o då va de slut köttat, nästan=)
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja den kommer ja ihåg. Yaks hade diplomatiska förbindelser med OR men såfort jag såg bytet av stamnamn så tog vi tillfället i akt o smaskade på dem ordentligt. Det va ett väldigt dumt namnbyte, många stammar gjorde som oss o låtsades att dem var en annan stam bara för att dem bytade namn.
Sen blev dem varg o sen DL och allt vad dem hette. Tillslut flydde dem in i LaCr o då va de slut köttat, nästan=)

Vi som gick till DL och senare blev LaCr var bara en viss del av OR/Varg

De oskyldiga räddades och de som sabbade för stammen försvann.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Japp jag vet att det va nån av er som sket sig själv i näven. Johan nåt hette han väl? Han som var ledare.
Men ärligt talat hade vi ingen aning om det förrän efteråt.
Vi köttade er bara för att vi ville ha era byar.
Freja E t.ex va ju helt oskyldig.
 

freja e

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm.. tror att den som sket sig i näven var själve "stormästaren" Lord Breven som blev maktfullkomlig, paranoid och allmänt obehaglig.

Johan? vem kan det ha varit?
Fanns ju iofs tre systerstammar så kan ha varit vem som helst.

Vi köttade er bara för att vi ville ha era byar.
Freja E t.ex va ju helt oskyldig.
word!....^^
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha sitter du o läser nu=)
Jag har för mig att ledaren för OR hette nåt på Johan men de han varit lorden. Ja minns faktiskt inte riktigt.
 
Topp