världens mest avskydda stammar?

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nejdå Frank, Vi är bara ett gäng n00bs som anfaller med Spejjare och katas.
 

DeletedUser

Guest
Nejdå Frank, Vi är bara ett gäng n00bs som anfaller med Spejjare och katas.

mm, ärligt talat har väl ni mest gangbangat små stammar. Eller kanske TKOTRT kriget ni skryter om så mycket (för det är väl eran största merit?)

Nej jag försvara inte LM (LF).. han borde bli kickad och sen adla av KOL asap
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mja, KGB var ju inte så små. Dock var det ju oavgjort där. Sen fattar jag inte varför vi ska förklara krig med en stam på andra sidan kartan bara för att den är stor när vi kan förstärka våra cluster.


Vilka har K¤O¤L krigat med det senaste då? MR?
 

DeletedUser

Guest
Stam Medlemmar Rank Poäng Anfallsrank Anfallspoäng Försvarsrank Försvarspoäng

K¤O¤L 53 5 166,957,183 3 123,753,668 7 43,203,515

TCO 68 6 161,205,698 5 87,922,485 4 73,283,213

jag vet att det kanske blev rörigt här, men vad jag ser så har TCO fått pisk medans KOL gett pisk... sen så vet jag klart att detta inte säger stammarnas offensiva förmåga, men jag tror KOL skulle vinna över TCO om det skulle bli ett härligt front krig i det här läget : )
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Antar att du kolla TWStats. Då är det Yaksspelarnas Deff OB mot TKOTRT som visas...
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste fråga en en grej, vad har MR gjort för att bli så hatad?

Okey att ta in -ST- det var mycket dåligt av dom kan jag medge men är det enda dom har gjort för att bli så hatad...

Tror att grunden till hatet mot MR är att "alla kunniga stora skrävlare" kallade dem noobs och spelare som bara anfaller med svärd och spjut. Samt att de inte brydde sig om det negativa utan höll god min.

När sedan några stammar ville ta lite lätta byar, gick det inte alls som det skrivits. Efter ett tag bad några om ursäkt och sa att MR var duktiga. (Att de sedan hoppats på att stammen genom magi skulle falla ihop så att deras nesa skulle glömmas bort)

Ur vår stams syn var MR inget vi brydde oss om då vi hade få kollisioner eller hotbilder. Men när MR gav startskottet till mergningarnas tidevarv, igenom att merga med Urban och ST.
Började vi liksom deras grannar att se över sitt hus och anpassa sig för att möta hotet. Lättaste sättet att ena två krigare som har svårt att låta bli att mäta sin mandom i ena handen och vifta med yxan i andra, är att visa på stora stygga MR som en enande fiende att gemensamt hata.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
TCO, wannabe offensiva? :) haha.. ärligt talat så spelar dem inte offensivt bara slämkrypar nivå, sen att dem har tjugoåtta spelar som är inne 24/7 på forumet gör ju inte saken bättre (då räknar jag med bring it spelare)

Hoppas ni svara riktigt elakt tillbaka :)

Jag <3 Dig,
Instämmer helt.
 

DeletedUser

Guest
Jag hatar ingen, men den som får min röst för den mest värdelösaste stammen det blir Rim ,stammen som sticker kniven i sina egna medlemmar :eek:
 

DeletedUser

Guest
Säger killen som som stack som en avlöning till fienden när de knackade på dörren. VPH-material.

Skulle du själv offra dina byar för en stam som sviker dig? Trodde inte det, nej. Då är det bättre att gå till en riktig stam.
 

DeletedUser

Guest
Säger killen som som stack som en avlöning till fienden när de knackade på dörren. VPH-material.


Ta reda på fakta innan du en yttrar dig

Ingen medlem i hela stammen visste innan vi vaknade på morgonen att våra så kallade ledare hade startat krig mot tkotrt ,det fick alla se när vi loggade in dagen efter och fick då se att hela världen var röd :mad:

Varför ,jo Do hade ställt ultimatum på Rim att antingen är ni med oss eller mot oss

Rädd som dom blev, så skyddade dom sig skälva genom att sälja ut oss andra
för ledarna finns ju som bekant i DO landet
Det värsta var nog att dom inte ens kunde säga till/varna sina medlemmar
utan att det fick dom/vi upptäcka skälva när vi loggade in dagen efter

Men det spelar ingen roll i dag, är nu lyckligt lottad att vara med i den bästa stammen i v2 som adlar Rim spelare m.m

säger det igen, Rim är den sämsta stammen på v2
Hade jag kunna välja 2st skulle jag tagit vph med

Kommer inte att kommentera detta mera, utan vi träffas säker på fältet någon gång :)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Och en stamedlem med lite mod i kroppen hade tänk/sagt, oj fan de är krig. Skoj, nu jävlar :D Istället för att springa o gömma sig...;)
 

DeletedUser

Guest
Och en stamedlem med lite mod i kroppen hade tänk/sagt, oj fan de är krig. Skoj, nu jävlar :D Istället för att springa o gömma sig...;)


inte det som detta handlar om
Är kanske svårt att förstå vad jag skriver ,så jag säger det en gång till då

Stammen gick bakom ryggen på sina medlemmar , vem vill vara med i en sådan stam
Du kanske
 

DeletedUser

Guest
Ta reda på fakta innan du en yttrar dig

Ingen medlem i hela stammen visste innan vi vaknade på morgonen att våra så kallade ledare hade startat krig mot tkotrt ,det fick alla se när vi loggade in dagen efter och fick då se att hela världen var röd :mad:

Varför ,jo Do hade ställt ultimatum på Rim att antingen är ni med oss eller mot oss

Rädd som dom blev, så skyddade dom sig skälva genom att sälja ut oss andra
för ledarna finns ju som bekant i DO landet
Det värsta var nog att dom inte ens kunde säga till/varna sina medlemmar
utan att det fick dom/vi upptäcka skälva när vi loggade in dagen efter

Men det spelar ingen roll i dag, är nu lyckligt lottad att vara med i den bästa stammen i v2 som adlar Rim spelare m.m

säger det igen, Rim är den sämsta stammen på v2
Hade jag kunna välja 2st skulle jag tagit vph med

Kommer inte att kommentera detta mera, utan vi träffas säker på fältet någon gång :)


Det där var den sämsta bortförklaringen jag har hört:confused:
Detta bevisar ju bara hur fega dom RIM-spelarna var som lämnade dom andra i sticket... Det jag hatar mest på Trib är sånna som sviker sina vänner för att dom inte har tillräckligt med mod i sig.

Ni skall ha all heder ni som är kvar och som vågar ställa upp i kriget.:)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
inte det som detta handlar om
Är kanske svårt att förstå vad jag skriver ,så jag säger det en gång till då

Stammen gick bakom ryggen på sina medlemmar , vem vill vara med i en sådan stam
Du kanske


Att gå bakom ryggen genom att förklara krig mot en stam? aja whatever...

De jag menar är att du är ju inte ett jävla dugg bättre än dem isåfall eftersom du svek hela stammen genom att fly så fort du såg lite rött på kartan. Så du kan ju sätta upp dig själv på samma lista som du sätter RIM enligt ditt eget tycke. För du är isof, imo lika mycket "backstabber" som de är...
 

DeletedUser

Guest
inte det som detta handlar om
Är kanske svårt att förstå vad jag skriver ,så jag säger det en gång till då

Stammen gick bakom ryggen på sina medlemmar , vem vill vara med i en sådan stam
Du kanske

Men jag har för mig att RIM (DO-A) stod/står DO väldigt nära, hört talas som systerstam:eek:? så lite borde ni ju ha misstänkt att ni skulle bli indragna?:cool:

Det är ju precis samma sak som att TKOTRT går på tex K¤O¤L o dom andra TKOTR2 o dom lämnar dom i sticket.
 
Topp