världens mest avskydda stammar?

DeletedUser

Guest
Att gå bakom ryggen genom att förklara krig mot en stam? aja whatever...

De jag menar är att du är ju inte ett jävla dugg bättre än dem isåfall eftersom du svek hela stammen genom att fly så fort du såg lite rött på kartan. Så du kan ju sätta upp dig själv på samma lista som du sätter RIM enligt ditt eget tycke. För du är isof, imo lika mycket "backstabber" som de är...

Det roliga med krig är att man inte strider för "ett par spelare" utan för stammen och dess namn. En stamm med bra krigare och lojala spelare blir ofta ihågkommen och kanske klarar sig.

Så varför skulle du vilja strida för en stam/ledning som inte är annat än sv*n som ger bort sina medlemmars byar för att rädda sitt eget skin. Då sänks entusiasmen, och den kan ju vara ganska viktig i ett krig.

Jag hade personligen inte stridit för en stamm som hängt ut mina byar, då är man ju lika feg som en stammflykting?
 

DeletedUser

Guest
Att gå bakom ryggen genom att förklara krig mot en stam? aja whatever...

De jag menar är att du är ju inte ett jävla dugg bättre än dem isåfall eftersom du svek hela stammen genom att fly så fort du såg lite rött på kartan. Så du kan ju sätta upp dig själv på samma lista som du sätter RIM enligt ditt eget tycke. För du är isof, imo lika mycket "backstabber" som de är...


Tyck vad du vill :rolleyes:

Flydde gjorde jag inte, vad jag gjorde var att lämna dom och stod på egna ben utan någon stan :cool:
Så jäkla rädd var jag inte :D
 

DeletedUser

Guest
Tyck vad du vill :rolleyes:

Flydde gjorde jag inte, vad jag gjorde var att lämna dom och stod på egna ben utan någon stan :cool:
Så jäkla rädd var jag inte :D


Du flydde....


Inom loppet av 2 dar så hade ca 10 pers stuckit + en hel systerstam dan efter el vad det var.
 

DeletedUser

Guest
Att gå bakom ryggen genom att förklara krig mot en stam? aja whatever...

De jag menar är att du är ju inte ett jävla dugg bättre än dem isåfall eftersom du svek hela stammen genom att fly så fort du såg lite rött på kartan. Så du kan ju sätta upp dig själv på samma lista som du sätter RIM enligt ditt eget tycke. För du är isof, imo lika mycket "backstabber" som de är...

Lirade inte du i någon RIM stam? Varför stack du?
Vad jag ser så stack du några veckor innan kriget bröt ut, jag vet inte om du anade något. Men jag tror att 90% av världen anade att RIM skulle följa DO då de var systerstammar, dock inte på pappert.

Att sen sitta och snacka backstabb när du faktiskt hoppade från en av MR's allierade till en av deras fiender och direkt började nobla upp dem är så jävla fel av dig.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Lirade inte du i någon RIM stam? Varför stack du?
Vad jag ser så stack du några veckor innan kriget bröt ut, jag vet inte om du anade något. Men jag tror att 90% av världen anade att RIM skulle följa DO då de var systerstammar, dock inte på pappert.

Att sen sitta och snacka backstabb när du faktiskt hoppade från en av MR's allierade till en av deras fiender och direkt började nobla upp dem är så jävla fel av dig.


Nä, jag lämnade RIM för att gå med i kriget mot MR... Hade ärligt talat ingen aning om kriget mot TKOTRT förren det låg en krigsförklaring uppe på forumet från RIM. Visst det var tal om att gå med på DO`s sida, men inget mer än löst prat på olika möten...

Fattar din poäng dock...

Och anledning till att jag gick med The13 var att jag redan då, och ett tag tillbaka i tiden, hatade ,eller ogillade kanske man ska säga, MR , pga en del incidenter som inte behöver dras här...
Så ser inget fel i det faktiskt...
 

DeletedUser

Guest
Nä, jag lämnade RIM för att gå med i kriget mot MR... Hade ärligt talat ingen aning om kriget mot TKOTRT förren det låg en krigsförklaring uppe på forumet från RIM. Visst det var tal om att gå med på DO`s sida, men inget mer än löst prat på olika möten...

Fattar din poäng dock...

Och anledning till att jag gick med The13 var att jag redan då, och ett tag tillbaka i tiden, hatade ,eller ogillade kanske man ska säga, MR , pga en del incidenter som inte behöver dras här...
Så ser inget fel i det faktiskt...

Ser onekligen ut som en lite kass bortförklaring alá Opel Vectra.

Dessutom är halva din bortförklaring samma som Opel skrev. Det var tydligen incidenter mellan henne/honom och RIM. Som sagt, likadant.
 

DeletedUser

Guest
Men jag har för mig att RIM (DO-A) stod/står DO väldigt nära, hört talas som systerstam:eek:? så lite borde ni ju ha misstänkt att ni skulle bli indragna?:cool:

Det är ju precis samma sak som att TKOTRT går på tex K¤O¤L o dom andra TKOTR2 o dom lämnar dom i sticket.

De hette TU-II vid mergen, och vi fick höra att de inte var systerstammar, de hade bara väldigt bra samarbete. Det var snack om världskriget tidigare och då fick vi höra att, nejdå, vi kommer inte gå med i kriget. Det var tydligen nära samarbete med både DO och TKOTRT. Dessutom upprepades det ständigt att vi var RIM, inte TU eller VPH. RIM var alltså inte systerstam till någon, förutom de 4-5 mindre RIM-stammarna. Var åtminstone det vi "grunts" i stammen fick höra.

Så vaknade man en morgon och såg att det var krig, och att RIM nu var systerstam till DO. Kan tyckas att det var naivt att tro att man inte skulle bli indragen, men man vill ju lita på stamledningen, inte sant? Och de målade som sagt upp en helt annan bild för oss.

Ledningen i RIM gick bakom ryggen på medlemmarna i väst, ljög och offrade våra byar för att rädda sina egna skinn. Jag anser inte att jag är skyldig en sån ledning någon lojalitet överhuvudtaget. "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" är kloka ord...

Sen kan ni tycka vad ni vill ;)
 

DeletedUser

Guest
Öööh? Jag hade inga incidenter med/i RIM^^

Kass? Möjligt, men sann dock...

Sann? Precis som Opel's menar du? Hur vet du att den inte är sann?

Du backstabbade MR, right? Du menar att Opel backstabbade RIM, right? Lägg ihop ett och ett, tänk till och svara sen. Inte tvärtom.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Sann? Precis som Opel's menar du? Hur vet du att den inte är sann?

Du backstabbade MR, right? Du menar att Opel backstabbade RIM, right? Lägg ihop ett och ett, tänk till och svara sen. Inte tvärtom.


Då opel vectra bortförklarade sin flykt med att han RÅKAT trycka på lämna stammen och OK o bad om o få komma tbx, när han väl fick inbjudan stack han till TKOTRT.. så hur sann är hans historia då?

Och, ja jag backstabbade MR,om man ska se det från den vinkeln^^ det försöker jag inte heller dölja

EDIT2:
18 12
00:49 *namnskydd* har ändrat privilegium och titeln av opel vectra (<<-- Fått priv enligt överenskommelse

18 12
06:26 opel vectra lämnade stammen. (<<---- "råkade"

18 12
12:03 opel vectra har blivit inbjuden av *Namnskydd* (<<--- Inbjuden igen efter brevväxling mellan ledare och opel vectra


EDIT: Inte VPH...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då opel vectra bortförklarade sin flykt med att han RÅKAT trycka på lämna stammen och OK o bad om o få komma tbx, när han väl fick inbjudan stack han till VPH... så hur sann är hans historia då?

Och, ja jag backstabbade MR,om man ska se det från den vinkeln^^ det försöker jag inte heller dölja

RIM Inga 18th December 2008 - 07:00:01 472,600
Inga TKOTR3 21st December 2008 - 19:00:02 486,930

Snälla... kolla upp lite fakta innan du häver ur dig sånt

EDIT: Var det jag gnällde om ja :)
 
Senast redigerad av en moderator:

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
RIM Inga 18th December 2008 - 07:00:01 472,600
Inga TKOTR3 21st December 2008 - 19:00:02 486,930

Snälla... kolla upp lite fakta innan du häver ur dig sånt

Enligt min fakta så är det så det gick till ja, vad gnäller du om?

EDIT: Upptäckte^^
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då opel vectra bortförklarade sin flykt med att han RÅKAT trycka på lämna stammen och OK o bad om o få komma tbx, när han väl fick inbjudan stack han till VPH... så hur sann är hans historia då?

Och, ja jag backstabbade MR,om man ska se det från den vinkeln^^ det försöker jag inte heller dölja

Jag försvarar inte Opel's handlingar. Inte heller har jag sagt att h*n inte backstabbat. Dessutom så är det inte den version som Opel gav ifrån sig. Så jag vet inte vart du vill komma? Jag ville iaf få fram att Opel har minst lika bra anledning, om inte bättre, än dig att lämna. Du gjorde det då du ville hämnas. Opel gjorde det pga att h*n ansåg sig vara förådd. Vilket är värst?
Jag ville också påpeka svagheterna i din förklaring, precis som du gjorde med Opel's. Och att vem som helst kan skriva "inte sant" och få den andras version att verka svagare, du gjorde det mot Opel och jag likadant mot dig.
Att du sitter och klagar på Opel's backstabb när din är mycket värre är riktigt fel.

Nu har jag svävat från ämnet och glömt poängen jag ville få fram. Förhoppningsvis fick jag iaf fram en del ^^

Edit: Din version av Opel's "backstabb" blir bara svagare och svagare maxen. Synd för dig att det fanns några online som kunde visa din okunnighet :)
 
Senast redigerad av en moderator:

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Och jag tänker/orkar inte käfta i huruvida jag talar sanning eller inte utan ni får helt enkelt tycka och tro vad ni vill om min version:)
 

DeletedUser

Guest
MaxenBraxen har faktiskt alldeles rätt i sitt påstående om Opel vectra....killen var bundis och trevlig....och fick privilegier på natten till den 18/12...lämnar stammen kl 06.46....skickar ett IGM till mig om att han RÅKAT trycka fel på "lämna stam" och bad att få bli inbjuden igen .....vilket han blev när jag loggade in....


Sedan kan jag inte på något sätt se att vi backstabbat någon överhuvudtaget...Ledarna från de nya stammarna var inbjudna till MSN-mötet med de allierade och var tysta efter att ha sagt hej och lämnade därefter mötet utan att kommentera och utan att vi kommit fram till något beslut ....dagen efter är det ett j'vla liv och halvsanningar far i forumet...och de nya (fd VPH) lämnar systerskapet! Som jag ser det så var det enbart FEGHET som gjorde det....informationen fanns där

Så i mina ögon står till och med TKOTR-gruppen högre i anseende än svikarna i VPH varför de får min röst.....
 

DeletedUser

Guest
VPH har alltid varit en stam av skit kvalite, fan satt som utomstående kö för syrrans konto i två månader och de märkte inte ett skit, haha :)

En stam man absolut ska hålla sig borta från, bättre att lira solo än med dom, att läsa deras forum kunde vara väldigt...ehum, upplyftande ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaha, ursäkta att jag kommer och avbyter men hur går det med röstandet ;)

Kommer inte ihåg om jag har lagt min än men får väll ta å rösta på --ST--.

Anledning: Först merga de med MR, sen så kan de inte stå upp mot oss i K53 där de flesta fanns. Många flydde till andra stammar eller slutade pga alla attacker :( Lite tråkit för man hittade byar som var helt tomma på trupper lite då och då..
 

DeletedUser

Guest
Själv tkr jag svea vikingar e den dåligaste stammen :p Haha, är en liten n00b på tw men jag kan väl hänga med ;)
Men den bästa e TKOTRT... Haha alla min beskyddare e där ifrån eller från någon av systerstammarna ;)
 
Topp