Värld 50

DeletedUser

Guest
Någon som tänkt lira på engelska jubileums världen som snart bör komma ut, värld 50?
Jag själv tänkte spela där och ville höra ifall några andra hade tänkt spela där så man kan samarbeta?

Eller ifall vi kan bli så många att vi kan fixa en helsvensk stam på engelska värld 50. Skulle vara omöjligt för engelsmännen att spionera på oss men vi skulle klarat ganska lätt...

Men som sagt, Vilka, eller har någon, Tänkt spela på .net's värld 50? :)

visst skriv pm i forumet!
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Som det ser ut just nu är det:
Seconade.
Warer.
Wangy.
Gabe96.
Michelandio.
Draco96.
MÄSK.
Unkas.
GayBertNrOne

? på:
Gugroj.
Brightside.

Vi behöver bli mer än 10 medlemmar för att jag ska bry mej om att försöka genomföra detta...

Så jag hoppas verkligen att våra ? snart blir Ja.. Och att jag får in flera ansökningar snart, för detta kan bli riktigt kul. Och som ni ser är det inte dom gamla vanliga storspelarna utan lite nytt trevligt folk också. Så får vi Ja på våra ? Får vi en skön mix :)
 
Senast ändrad:

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
Ni kommer nog behöva en jäkligt mycket vassare uppställning än så om ni inte skall faila hårt.
Sen är jo två dagar efter väldigt lite om ni inte vill hamna mitt i. Startade 9 dagar efter på W43 då var det 27k efter 15 dar var det 50k medlemmar på världen.
 

DeletedUser

Guest
Det skulle ta mig timmar att översätta varje svar i denna tråd.

Om du vill gå med V50 på. Net kan du inte göra en nationalistisk stam. Eftersom detta strider mot våra regler. Du kan heller inte använda svenska alls, inte ens om interna stam forum
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Det skulle ta mig timmar att översätta varje svar i denna tråd.

Om du vill gå med V50 på. Net kan du inte göra en nationalistisk stam. Eftersom detta strider mot våra regler. Du kan heller inte använda svenska alls, inte ens om interna stam forum

Finns ju norska stammar som spelar helt på svenska.. Finns tyskar som spelar på engelska och bara använder tyska i forumet.. Och finns engelsmän i tyskland som använder engelska i forumet....

Så i stamforumet kan det väl inte strida mot reglerna.

Och då ingen admin kastat bort tråden och bannat mej så kan det väl inte vara så farligt mot reglerna? :)

Så back to topic.... Har vi inga fler som vill vara med och testa?
Och Conrad,, om du inte tror vi duger.. Varför är du då inte med och visar hur man gör? :awsm:
Och btw så är det ju inga dåliga spelare, alla är hungriga och längtar efter blodets söta smak...
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Reglerna mellan de olika länderna skiljer sig åt. Petert är med i .net teamet och har bättre koll på deras regler än jag har.


Citerar deras regler.

"Tribal Wars is an English game. The use of other languages in game is forbidden. This means all profiles, mails, forum posts and any other publication must be in English.

A short phrase in another language is permitted, provided that this is translated to English either directly following or preceding it.

Creating a tribe exclusively for one nationality or language is strictly forbidden and may result in the tribe being disbanded."
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Okej.... Då får vi väl skita i forum så kör vi med svenska skype forum som vi döper till fliknamnen som brukar finnas i ett forum. Och så tar vi in en inaktiv engelsman på 100p så ingen kan anklaga oss för att bara vara svenskar.. Då var dom problemen lösta :)
 

DeletedUser

Guest
hehe japp :p måste också säga att engelsmänen har konstiga regler ><
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Okej... Regelfrågorna är lösta... Nu behövs bara några fler svenskar som vågar stå upp för sverige och kötta ner engelsmännen :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det jag tkr är absolut roligast är en mix av spelare från olika länder :)
 
Topp