Värld 50

DeletedUser

Guest
ahmen okej då är jag gärna på :p vad är kraven för att gå med? :awsm:
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
ahmen okej då är jag gärna på :p vad är kraven för att gå med? :awsm:

Skriv ett brev till mej innehållande:
Starkaste stammarna du spelat för.
Största krigen du utspelat.
Bästa rank någonsin, samt på vilken värld detta var (OBA rank, poängrank)
Var aktiv minst 3 gånger om dan och läs forumet minst morgon och kväll.

Det räcker för att se om du är tillräckligt stark för att vara med i stammen :)
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Om teamet inte har andra planer för mig så kanske jag försöker mig på att spela w50.
Får se vad det blir för settings och sånt kul :)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
När startar den? Om den börjar i Juni kanske jag joinar, om jag inte får jobb. Kul med en random svensk stam, så jag kör med er :awsm:

Får se om jag orkar skicka iväg ett brev. Men om du har lite koll på TW det senaste borde du veta att jag är jättedålig och inte värd att ha med i en stam, men du tar med mig för att jag är en skön kille
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Hela england röstar just nu om värld 50s inställningar så den är ju inte helt färdig än, så några veckor till tar det säkert

Och om du Mr Brightside går med oss vore det riktigt trevligt. Du har ju gjort dej ett rätt stort namn här i sverige så något brev kräver jag inte från dej.. Jag har mött dej in-game och vet att du kan dina saker :)
Du skrev att om den börjar i juni kanske du är med,, och sen skrev du att du skulle vara med.

Så vad gör du? Går du med när den än kommer, eller är du bara med om den inte kommer förrens juni?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
har själv också röstat och jag tycker det ser ut att bli ganska bra settings enligt mig. däremott är risken att det kommer bli en kyrka mycket liten.

Yes 2364 23.27%

No 7796 76.73%

ser det ut nu på den frågan. vill ni veta mer om hur det ser ut just nu säg bara till.
 

DeletedUser

Guest
Hela england röstar just nu om värld 50s inställningar så den är ju inte helt färdig än, så några veckor till tar det säkert

Och om du Mr Brightside går med oss vore det riktigt trevligt. Du har ju gjort dej ett rätt stort namn här i sverige så något brev kräver jag inte från dej.. Jag har mött dej in-game och vet att du kan dina saker :)
Du skrev att om den börjar i juni kanske du är med,, och sen skrev du att du skulle vara med.

Så vad gör du? Går du med när den än kommer, eller är du bara med om den inte kommer förrens juni?

USA röstar*
 
Topp