Värld 50

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Någon som tänkt lira på engelska jubileums världen som snart bör komma ut, värld 50?
Jag själv tänkte spela där och ville höra ifall några andra hade tänkt spela där så man kan samarbeta?

Eller ifall vi kan bli så många att vi kan fixa en helsvensk stam på engelska värld 50. Skulle vara omöjligt för engelsmännen att spionera på oss men vi skulle klarat ganska lätt...

Men som sagt, Vilka, eller har någon, Tänkt spela på .net's värld 50? :)


Update;
Vi kommer köra nu på fredag. Vi börjar kl 18:00 i syd-ost. Vill du vara med så skriv ett PM till mej.
Vi är än sålänge 11 spelare men hoppas bli fler. Vårt namn kommer vara 'Stolta Svenskar' (Svensk) i början men sedan röstar vi fram ett nytt namn.
Inga titlar kommer utges förrens vi är där. Men vi kommer vara starkt demokratiska och därför kommer inte många prvilegier utges.

Spelarna som är anmälda:

Seconade
Efra
MÄSK
Unkas
Warer
GayBertNr1
Dannewhy
Genitalius1
Draco96
Michelandio
Gabe96
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag ska köra men kan du förklara mer om stammen


btw mitt namn där är swewarer
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ska köra men kan du förklara mer om stammen


btw mitt namn där är swewarer


vad finns att förklara om stammen? Om vi får ihop 10 spelare eller mer så kan vi köra en svensk köttar stam och visa de snobbiga engelsmännen vilka som bestämmer. Jag kan vara ledare om ingen annan har lust att ställa upp. Men ledaren måste ha erfarenheter :)

Vi startar 2 dagar efter det att världen startat så vi inte hamnar mitt i mitten utan en liten bit ut så vi kan slå inåt istället för att bli omringade på en gång. Vi börjar klockan 18:00 svensk tid, allihop på en gång.

Stamnamn kommer vi på tillsammans när vi väl är inne i stammen. Till dess heter den bara: Glada Svenskar.

När vi ser vilka mer stammar som klarar av att vara i toppen så blir vi starkt allierad med en av dom och sen köttar vi ner resten av världen :)


Självklart kör vi en demokratisk stam där hela stammen bestämmer om dom viktiga besluten om vi inte blir för många(mer än 25 pers). Blir vi mer kör vi med ett råd på 5 pers som stammen tillsammans röstar fram. Men det allra viktigaste kommer självklart fortfarande hela stammen få bestämma om :rolleyes:

Mer finns väl inte att säga. Fråga om ni undrar något. Och som sagt, det är inte säkert jag är huvudledare senare om vi får in någon mer lämpad ledare :)
Men tills det att stammen startat och alla är inne håller jag den positionen.

Är ni sugna på att spela så skriv ett PM till mej med ert engelska namn(blivande engelska namn ) och även ert svenska TW namn så skriver jag upp er på en lista. Sedan meddelar jag 2 dagar innan värld starten om det blir något av detta eller inte.

Mvh/Seconade

Ps. Precis som man vill att fotbollslag ska göra så kommer vi spela med en grymt offensiv spelstil.
Men självklart kommer vi deffa varann också.
Men viktigast av allt. Vi ska stå upp med raka ryggar vem som än kommer emot oss!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
tare lungt. det är ingen rasistiskt med det där. calm down and come back to earth. varför skulle han vara rasist mott sitt eget land?...
-------------------------------------------------------
uk eller net eller? jag är nog intreserad av deta.
 

DeletedUser

Guest
Inte ens tillåtet att diskutera stammens namn? Nej då ska nån admin komma och radera alla inlägg!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Inte ens tillåtet att diskutera stammens namn? Nej då ska nån admin komma och radera alla inlägg!

Du diskuterade inte stammens namn. Utan hurvida det var rasistiskt att kalla någon (i detta fallet något; stammen) svenne.

Inte mer än rätt att skiten togs bort imao :)
 

DeletedUser

Guest
blir det något så blir det en .net prem

för många svenska premades failar hårt
 

DeletedUser

Guest
om jag får så är jag med XD kontakta mig på v1,v10 eller v11 för mer info
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer lira i w50 då det måste va awesome settings denna gång.

Om jag ska va med i en av .se's ''random pro stammar'' har jag ej bestämt mig
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
99% säker på att stammen failar ^^

Jag kommer lira i w50 då det måste va awesome settings denna gång.

Om jag ska va med i en av .se's ''random pro stammar'' har jag ej bestämt mig

Random pro stam... Hur pro den kommer vara är helt upp till prosen på .se om dom vill stå upp för sitt kära sverige och visa att vi inte bara står i gruvorna och bryter malm utan att vi också håller internationell TW status!

Men jag tar inte heller in vilka som helst så värdelösa kommer vi inte vara :)
 
Senast ändrad:

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Vi är några nu, men behöver fortfarande många fler!

Finns det inga som vill stå upp för sitt land och visa att sverige tillhör dom starkare TW nationerna?
 
Topp