Värld 13 - Diskussion.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kanske dags för en liten återkomst igen =) De drar i mina fingrar.... mmmmmmmm intressant =)
 

DeletedUser

Guest
Detta tror jag kommer bli roligt, då även dom sämre spelarna får en liten större chans att komma in i spelet och va med. Tycker de är lite mycket gnäll på denna värld, tänk om alla världar skulle va lika? Skulle de va skoj då? Nä de är bra med omväxling! ;)

MvH War
 

DeletedUser

Guest
F*n vad tråkigt. Men det är ändå bra för då får man ett jämnare spel.
 

DeletedUser

Guest
Som Gaffel skrev "Vi mjukstartar hösten med en nybörjarvänlig värld" det är för att alla inte sitter och nördar på nätterna. Inte jämnlik, mindre fair gaming tycker jag dock. Just p.g.a. att nattspelare förlorar sin fördel i spelet, när det just gäller av att attackera andra spelare under natten inte farmingen :)

När jag tänkt efter med settings blir denna värld bra kombination med HP'n, blir lir för mig :)
 

DeletedUser

Guest
kommer ju dock sluta på samma sätt som alla andra världar :p
nybörjarna får endast lite längre tid att sitta å klicka här än i vanliga världar :)
 

DeletedUser

Guest
Blir trevligt med en nybörjarvärld tycker jag!

Men det är synd att jag måste lämna spelet efter 10 dagar:crybaby:
Hinner nog inte hitta en framtida stam som kan vara KÖ:thinking:?
 

DeletedUser

Guest
nattbonus = underbart. för jag ska iaf gå i skolan underdagarna och behöver så nån timme här och där för att kalra det.

när kontona blir större så är det inte så värst irriterande iheller, då har du alltid nån annan full offby som man kan timma in

enhets och server speeden : perfekt då man helt enkelt in klarar mer i det långa loppet

så enligt mig en fin värld

kommer ju dock sluta på samma sätt som alla andra världar :p
nybörjarna får endast lite längre tid att sitta å klicka här än i vanliga världar :)

skillnaden är att dom får längre tid på sig att visa att dom är villiga att lära = större chans att fler kommer in i stora halvpro stammar = fler aktiva spelare
 
Senast redigerad av en moderator:

challe801

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tyckte att alla inställningar va bra förutom natt bonusen.
De blir jobbigt med mina arbetstider.
Sen när man har fått några hundra off byar, hur jobbigt blir inte de att sitta och försöka att tajma dom då vid en stor offensiv.:thinking:
Lagringar tycker jag är mycket enklare och bättre än mynt så fler sådana värdar.

Så de blir nog ett paus från TW när v2 blir stängd för mig.
 

DeletedUser

Guest
Känns som om det är dags för en ny värld, I will be there:cool:
 

DeletedUser

Guest
Sådär ja, då går vi över till Värld 13 forumet och fortsätter där. :)

Må bästa spelare & stam vinna! Lycka till!

Thread Closed.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp