Utvecklingen på v1

DeletedUser

Guest
Hatten av Gusher, du vet vad en deffby är.

Hur var det med de rykten ni spridit om oss vs. Hellz+Honour nu då? Den biten bet du tungan på, medvetet?

Men detta är offtopic, bekymmer över vad ni ställt till med, kan ni ta igm med mig om det berör -SK-.
 

DeletedUser

Guest
Hatten av Gusher, du vet vad en deffby är.

Hur var det med de rykten ni spridit om oss vs. Hellz+Honour nu då? Den biten bet du tungan på, medvetet?

Men detta är offtopic, bekymmer över vad ni ställt till med, kan ni ta igm med mig om det berör -SK-.

nu förstår jag inte :confused:
har vi spridit rykten om att ni skall kriga med Hellz? vad fick du det ifrån?
jag sprider endast sanna rykten :p
 

DeletedUser

Guest
Bättre att veta en sak än att vara vilse om två.. hmms.. VFb.. hooost...


Förövrigt så kommer utvecklingen på V1 ändras drastiskt inom den närmsta tiden, uppskatta att kartan ser helt annorlunda ut om 2 månader.. många nya färger att måla om hit och dit för alla möjliga stammar ;) känn på den...
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Bättre att veta en sak än att vara vilse om två.. hmms.. VFb.. hooost...


Förövrigt så kommer utvecklingen på V1 ändras drastiskt inom den närmsta tiden, uppskatta att kartan ser helt annorlunda ut om 2 månader.. många nya färger att måla om hit och dit för alla möjliga stammar ;) känn på den...

den satt fint vid skolstart! får väll göra vad jag kan för att det inte skall hända då
 

DeletedUser

Guest
saknat dig gunsher! synd att jag drar mig tillbaka för ett tag!
deff vet MOF vad det är men inte off

jag har iaf inte saknat dig, men det hör väl inte hit. om du inte visste det taipan9 så har MOF redan från begynnelsen varit en fredlig stam och inte startat några konflikter. men de som gått mot oss har fått betala dyrt.

våra narrar trivs bäst med stora banketter framför den stora bålen på ministeriets borggårdar, med mycket sprit (hellzt röd), sång och skratt. jag tror ärligt talat att det är rödspriten som tar kål på de flesta av våra "fiender". :rolleyes:

men jag ser det mest som en komplimang när tre stora stammar måste samarbeta för att få bort oss från K84. "gusher, den uslingen börjar bli farlig. vi måste få bort honom innan hans spritvanor sprider sig som morgondimman in i våra egna byar!"

btw, det måste kännas jobbigt med alla tomma off-byar. ;)

och när skall du lära dig att stava mitt namn, min väsande lilla vän!
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
jag vara en orm jag vara seger!
vi hörs är påväg till centralhögkvarteret fr att mönstra styrkor för att stoppa AAK oxh SK´s framfart med alla medel
 

DeletedUser

Guest
Det lyckas du väl helt lysande med.. men som sagt.. läget på kartan förändras, Vfb tynar bort.. Vad händer borta i Öst mån tro? ;) sug på den karamellen så länge..
 

DeletedUser

Guest
Då var det uppdaterat igen.
Sedan försök låta bli att gå off-topic i denna tråden så den inte blir låst, utan håll er till att skriva om förändringarna på v1 istället.
 

DeletedUser

Guest
Dessvärre är det precis det vi gör, min vi ger oss inte utan en fight!
Så lite till får ni kämpa för byarna ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu har kartorna blivit uppdaterade så man nästan kan se ett års utveckling på värld 1.
 

DeletedUser

Guest
Hade varit fint och man hade fått någon notis om när kartorna började om :)

+ hade även tyckt om ifall det fanns en länk till alla bilder :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hade varit fint och man hade fått någon notis om när kartorna började om :)

+ hade även tyckt om ifall det fanns en länk till alla bilder :awsm:

1. Det är väl typ samma som datumet på inlägget? (gissar nu då jag inte kollat på 1:a inlägget på länge :p)

2. Högerklicka -> Visa bild -> Adressfält = länk till bild :) Edit: Du kan även utnyttja "citera" då får du länkarna (såg att "visa bild" inte var tillgängligt)
 

DeletedUser

Guest
2. Högerklicka -> Visa bild -> Adressfält = länk till bild :) Edit: Du kan även utnyttja "citera" då får du länkarna (såg att "visa bild" inte var tillgängligt)

Vilka skulle det vara för nu när jag kollade precis så fanns alla bilderna där.

Sedan som Twilight skrev så är perioderna utskrivna ovanför var bild som dom är tagna ifrån salkin2, så om du menar något annat så får du gärna förklara bättre vad du menade.
 

DeletedUser

Guest
Med en lite varning/påminnelse om att kartarn börjar om fanns i form a datum längst ner på bilden såg jag :p

Sedan så menade jag att en länk till var bild i gif:en/En länk där alla bilder fanns samlad men kom på att man kan ladda ner dem och kolla alla bilder i valfritt tempo =)

Förövrigt bra intativ av dig Silke och göra dessa kartor, kul och kunna se före och efter krig :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Förövrigt bra intativ av dig Silke och göra dessa kartor, kul och kunna se före och efter krig :awsm:

Tackar, tyckte när jag kom på iden att det kunde vara roligt för alla som spelade att också kunna se utvecklingen på värld 1 när det finns perfekta kartar att hämta från den andra länken med kartor som uppdateras dagligen. :D
 
Topp