Utvecklingen på v1

DeletedUser

Guest
Då var bilderna uppdaterade med den översta bilden i var postningen mellan 090118-0301 och den undre bilden i var postning mellan 090208-0301.
 

DeletedUser

Guest
Någon från R.E ser ut att Emigrera till K38... :)

Annan förändring som syns är ODENS F. Totala poäng. dom hoppar omkring (upp) bland placeringarna som bara den.
 

DeletedUser

Guest
och där har odens bevisat att dom inte är en liten skit stam längre?
 

DeletedUser

Guest
självklart är dom ingen liten skitstam, men hur koordinerad är dom när dom har sina vingar eller akademier eller vad det är att styra och kontrollera?

EDIT: glöm min fråga. kommer ändå inte argumentera nånting.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Koordinationen funkar hur bra som helst då edarna i från både ODENS och från akademin pratar dagligen med varandra sen så har vi även en chatt där vi alla håller oss uppdaterade om vad som hännder i båda stammarna. Så koordinationen är det inget fel på...
 

DeletedUser

Guest
Någon från R.E ser ut att Emigrera till K38... :)

Annan förändring som syns är ODENS F. Totala poäng. dom hoppar omkring (upp) bland placeringarna som bara den.

kvinnan är ilomants, har lämnat R.E antagligen för att kunna försvinna...
 

DeletedUser

Guest

Okej, därför jag drog ner på hastigheten denna gången mot förra uppdateringen. ;)
Ändå som är synd att den byter färg på stammarna efter vilken poäng stammen har och inte håller samma färg hela tiden. :(
 

DeletedUser

Guest
Koordinationen funkar hur bra som helst då edarna i från både ODENS och från akademin pratar dagligen med varandra sen så har vi även en chatt där vi alla håller oss uppdaterade om vad som hännder i båda stammarna. Så koordinationen är det inget fel på...

Japp, det är en mycket trevlig och läsvärd chat, så de har ni gjort bra.
 

DeletedUser

Guest
DÅ var kartorna uppdaterade igen för dom som är intresserade. ;)
 

DeletedUser

Guest
För mycket fritid för lite att göra! Snyggt jobbat iallafall! :p
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
undrar även jag vill se k95!
tror familjen leder där

namnlsg.jpg
 
Topp