Utvecklingen på v1

DeletedUser

Guest
jag är ett forum troll dyker upp lite då och då!
väntar fortfarande på mer besök av er

haha, narren kommer snart på besök igen min gode lilla giftsnok... det dröjer nog inte länge innan vi har befriat dig från detta beroendeframkallande spel. :D

och fått bort dina fåninga kommentarer i detta forum. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mycket off-topic i den här tråden ser det ut som.

Vill inte dela ut varningar men om ni fortsätter spamma med off-topic så kommer jag att bli tvungen.

Så håll er till ämnet tack! Sista gången jag behöver säga detta hoppas jag.

/Zonic
 

DeletedUser

Guest
att VFB kommer gå under är väl knappast off-topic. det hör väl till "Utvecklingen på v1", eller?
 

DeletedUser

Guest
Det var inte just det inlägget jag syftade på, skulle kanske använda citat men återigen: tillbaka till det tråden handlar om så vi får en rödtråd genom det hela. Annars kommer det bara att fortsätta att flöda.


/Zonic
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
haha, narren kommer snart på besök igen min gode lilla giftsnok... det dröjer nog inte länge innan vi har befriat dig från detta beroendeframkallande spel. :D

och fått bort dina fåninga kommentarer i detta forum. :rolleyes:

ja e ett troll vi är lite sega av oss!
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Carlzen sa att man kunde bjuda på fika när attackerna anländer, så nu undrar jag hur:confused: :D

Min stam växer :eek:
 

DeletedUser

Guest
skenet från de fladdrande ljusen lekte mot stenväggen i gushers mörka kammare. i skuggorna hördes en hes röst: "mäster, vi förlorade ytterligare en by idag!"
en kort stunds tystnad följdes av ett illmarigt skratt: "HAHAHA, jag vet min vän, jag vet." gushers onda flin fick honom att må illa. "men mäster, vi kan ej stå emot denna helvetets härd!"
gusher fattade sitt bredsvärd och svingade det över huvudet! "ack, du klentrogne. ministeriets heder står på spel och skall jag dö skall jag göra det med fiendens blod på mitt svärd!"
nere på borggården hördes skriket från 15.000 män redo för strid och för att följa narren och ministeriet ända in i döden!
 

DeletedUser

Guest
Hellz borde försöka ge sig på nån i sin egen liga. varför de hjälper en stam med gamla vikinga-flyktingar är det ingen som vet. men för all del... ni har verkligen en god koordination och ett gott samarbete i er krigsföring, men att bryta en pakt bara för att "hjälpa" era allierade i deras krig mot MOF??? det slutade ju med att TO-A och Honour bara tackade och tog emot och stod och såg på när ni fick göra allt skitgöra. vad är det för allians??? jag bara undrar? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Men du kanske ta dig en funderare på vilka stammar det e du pratar om. Vad förväntade du dig egentligen:)
 

DeletedUser

Guest
Hellz borde försöka ge sig på nån i sin egen liga. varför de hjälper en stam med gamla vikinga-flyktingar är det ingen som vet. men för all del... ni har verkligen en god koordination och ett gott samarbete i er krigsföring, men att bryta en pakt bara för att "hjälpa" era allierade i deras krig mot MOF??? det slutade ju med att TO-A och Honour bara tackade och tog emot och stod och såg på när ni fick göra allt skitgöra. vad är det för allians??? jag bara undrar? :confused:

Istället för å whina (och sprida rykten om att Honour & Hellz skall gå på -Sk-, we've heard..), så kanske ni skall slipa svärden och försvara er istället? Jisses, detta pladder.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Istället för å whina (och sprida rykten om att Honour & Hellz skall gå på -Sk-, we've heard..), så kanske ni skall slipa svärden och försvara er istället? Jisses, detta pladder.

instämmer storligen! -10 k bara för någon stund sedan inte ens en spjutman!
är ju sämre än hästen
 

DeletedUser

Guest
mina OBF har ju ökat med 1 miljon den senaste veckan. och jag håller hellre svärklingorna lite slöa och rostiga...
dem åsamkar mer smärta på det sättet :D
 
Topp