UT vs all?

DeletedUser

Guest
HJÄLP JAG KLARAR INTE AV DETTA!!!!1111 ONE ONE ONE[/COLOR][/SIZE]

Vanligtvis är den största stammen starkare en mot en. Förstår inte vad det är ni tycker är konstigt? Jag tycker bara att det hade varit naturligt om andra stammar lade ner sin gräl och gick på den som ligger etta och kaxar på allmänna. Kommer ni ihåg .XI.?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara att det hade varit naturligt om andra stammar lade ner sin gräl och gick på den som ligger etta och kaxar på allmänna.

Tycker det mer är ni som kaxar och hela tiden försöker ragga mer hjälp till kriget! Den stammen som verkar mest nojjig i den här striden verkar vara KENO. Normalt borde det ju vara småstammarna som borde vara nervösa.
Jag tror många av dom mindre knappt har nåt intresse i ett stort krig heller. För oftast hamnar såna spelare i dom mindre stammarna som inte söker efter krig. Det finns ju faktiskt en ganska stor skara som gillar att spela det här spelet på en ganska soft level.
 

DeletedUser

Guest
Det finns ju faktiskt en ganska stor skara som gillar att spela det här spelet på en ganska soft level.

Iofs. finns det sådana. Jag hoppas jag inte framstår som nojjig eller nervös. Är varkendera, lite krig sätter piff tillvaron. Men var ligger felet i att gå ihop mot en större fiende? Med den mentaliteten borde det ju vara fel att vara med i en stam överhuvudtaget, själv är bäster dräng.
 

DeletedUser

Guest
Tror Keno hade varit den stam som gjort bäst ifrån sig ifall GTG o GoW inte slutat :)
 

DeletedUser

Guest
GoW är ju inte direkt GoW längre ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det har det ju inte varit sen henke slutade...:rolleyes:
vilket ar tur for urbant :)
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för KENO och mitt gamla konto? :p Låter inte som det går speciellt bra :p Men vad jag ser av TW-stats verkar stammen inte gå så fett mycket minus :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heh, den gamle ägaren till GTG gjorde vad jag vet inget som helst motstånd mot Urbans attacker. Men vi har koll på kontot nu...
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags för lite stats ? :)

Vene om jag missat någon, men det är dessa jag sett i den här tråden. De kallar sig för "alliansen".

Side 1:
Tribes: -ST2- BurN CFW CGW HHG KENO Legio N.G N.G-A SVAR W.A.W WoB C.a.C SQS
Players:

Side 2:
Tribes: UrbanT
Players:

Timeframe: 01/09/2009 00:00:00 till 11/09/2009 17:52:42

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 559
Sida 2: 770
Skillnad: 211

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,949,786
Sida 2: 6,823,150
Skillnad: 1,873,364

image.php
 

DeletedUser

Guest
hänger inte riktigt med här på v8 men kör inte Virus mot St2?? Eller dem kanske kör tsm? :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm.... börjar bli stiltje här på forumet igen :( Nån som är sugen på o kasta upp statistik på UrbanT vs KENO ?? Eller UT vs alliansen? Jag vet tyvärr inte hur man gör :( <---- noob :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: -ST2- BurN CFW CGW HHG KENO Legio N.G N.G-A SVAR W.A.W WoB C.a.C SQS
Players:

Timeframe: 01/09/2009 00:00:00till17/09/2009 19:28:45


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,215
Sida 2: 762
Skillnad: 453

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,998,296
Sida 2: 6,752,003
Skillnad: 4,246,293

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: KENO
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 867
Sida 2: 114
Skillnad: 753

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 292
Sida 2: 57
Skillnad: 235

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 8,015,732
Sida 2: 1,061,746
Skillnad: 6,953,986

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,785,537
Sida 2: 544,150
Skillnad: 2,241,387

image.php
 
Topp