UT vs all?

DeletedUser

Guest
Kan jag få en kort översikt vilka UT krigar mot? Tittar jag på alla dessa krigsförklaringar så blir jag bara "offside" och blandar ihop allt och alla. Sen kan vi slänga upp stats här så det inte blir ifrån tråd till tråd, bara jobbigt då.
 

DeletedUser

Guest
fan vad alla tror Urban var grymma, ni krigar bara mot noobs typ
 

DeletedUser

Guest
nej men alla verkar tro ni är skit modiga som gör detta^^
 

DeletedUser

Guest
haha, nu kommer jag och kaxar igen, men noobs? Varför det ordet?

Vuxna män kan väll skriva nybörjare? Men det kanske är coolare att skriva noob?
 

DeletedUser

Guest
Vem har sagt att det är vuxna människor som skriver här..? :)

Det enda med åldersgräns är TW-teamet. Och det är 16, jag skulle inte kalla en 16-åring för vuxen.
 

DeletedUser

Guest
fan vad alla tror Urban var grymma, ni krigar bara mot noobs typ

Vem tror DU att DU är då? Gud eller?

Kom ner på jorden min vän....

Om du kallar andra för noobs, vad är du då? Bäst eller? Vad fick du plötsligt allt luft ifrån? Bra att du kallar dina gamla stambröder för noobs, härligt.
 

DeletedUser

Guest
Vem tror DU att DU är då? Gud eller?

Kom ner på jorden min vän....

Om du kallar andra för noobs, vad är du då? Bäst eller? Vad fick du plötsligt allt luft ifrån? Bra att du kallar dina gamla stambröder för noobs, härligt.

han kallar sig själv noob ju :)

*edit: om han spelar fortfarande
 

DeletedUser

Guest
Men ändå, vet att UT såklart vill visa v8 att de kan kriga ensamma :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att GOW syftade mer på att ni inte gör en så jättestor insats när ni kör över alla 10 stammar som finns kvar och att ni inte borde göra så stor sak av det hela(jag syftar på alla trådar ni öppnat med krigsförklaringar).

Å andra sidan så var det mer än rolig grej för er i stammen och ni är väl glada för att ni har vunnit v.8(okej då, för tidigt att säga. 98%chans då :) Dessuto så har ni ju inte direkt så stor val mer än att kriga mot alla ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att GOW syftade mer på att ni inte gör en så jättestor insats när ni kör över alla 10 stammar som finns kvar och att ni inte borde göra så stor sak av det hela(jag syftar på alla trådar ni öppnat med krigsförklaringar).

Å andra sidan så var det mer än rolig grej för er i stammen och ni är väl glada för att ni har vunnit v.8(okej då, för tidigt att säga. 98%chans då :) Dessuto så har ni ju inte direkt så stor val mer än att kriga mot alla ^^

spelar du inte v8 behöver du inte titta här
Vi håller på o göra detta till ett internt forum till urbant, så stay back!
 

DeletedUser

Guest
Lol, men snart är det bara ni kvar , så då kan ni göra detta till ert stam forum;)
 
Topp