UT vs all?

DeletedUser

Guest
Hmm ni får jo läsa på lite!

Mer än hälften av stammerna har inte ens haft er som fiende och absolut inte krigat mot er i ens en vecka nu!! så eran statistik är jo inte riktigt riktig eller :confused:

Och sen vart det väl inte KENO som drog igång nån allians, även där får ni kolla lite bättre:rolleyes:


Kanske dax att skaffa nya spioner :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, lite nya spioner får ni nog skaffa er, för jag kan garantera er att KENO som stam inte ränt runt efter hjälp
 

DeletedUser

Guest
Bevis på att ni är desperata kommer här. Ni anar inte hur mycket brev ja som ledare i virus får av er... som jag har sagt innan skiter i eran allians. tänker köra ett eget race med lr utan urbanT anfall mot oss. det ni gör berör ikke mig för fem öre.

men hoppas iaf att urbanT vinner mot er alla då dom är ensama mot hur många stammar som helst.

A*ara*thi*e på 03.09. kl 03:45
Godkväll

**Till McTor: Detta mailet har skickats ut till flera stammar så att öppningsfrasen som jag tyckte lät bra passar inte riktigt in på er situation, men som ni säkerligen också kan tänka er så kommer UrbanT inom kort se åt ert håll också, så detta är även till er.

Jag vet inte om ni har sett detta än, men under kvällen så har stammen UrbanT förklarat krig emot er och även oss i WoB samt många andra stammar.
Jag som ledare och diplomat i WoB skriver runt till stammar som blir direkt och indirekt effekterade av detta för att försöka få ihop ett gemensamt försvar och samarbete mellan alla stammar.

Ja UrbanT är en ofantligt stor stam, men tillsammans så kan även vi bli farliga. Gemensamma forum för försvar och liknande är ett måste i ett sådant här samarbete mellan förhoppningsvis en stor del stammar.

Jag skriver nu kort till er för att se vart ni ställer er i detta, samt om ni kan vara intresserade av ett stort gemensamt motstånd mot denna "svulst" i värld 8.

Dom kallar detta "Tuff tuff tåget" då dom säger att de kommer köra över oss alla, låt oss visa dom hur fel dom kan ha.

Mvh
Am*ra*thi*e
WoB
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra där nskenny!

Att du vågar köra ditt eget och skita i vad andra stammar säger!

Mycket är ju bara skitsnack helt enkelt och man vi försöker på alla möjliga sätt övertala varann och hetsa upp andra att kriga trots att de egentligen inte vill från början.

Det är starkt att man vågar ta sitt eget beslut och inte låta andra göra det!
 

DeletedUser

Guest
Ja, det märks att ni i Virus är väldigt själviska och bara tänker på att försöka hamna på andra-platsen så att alla kan komma ihåg er som tvåan i v8.

Vi andra försöker påverka situationen genom att gå ihop mot denna "obesegrade" och "odödliga" fiende. :)

Det ligger inte i vårt blod att lägga oss på rygg och bara låta fienden ta våra byar.

UrbanT förklarade krig mot en massa småstammar, nu har dessa småstammar fått en gemensam fiende och försöker göra sitt bästa för att göra ett avtryck på historien. Jag tror inte ens att ni i UrbanT vill att vi ska lägga oss och bara låta er adla våra byar.

Jag förstår ärligt talat inte varför ni gnäller. Ni förklarade krig mot oss, vi gick samman för att göra det lite jämnare, och då börjar ni gnälla i externa forumet och försöker få oss att framstå som patetiska förlorare. Vi hade inte 104 miljoner poäng och var världsetta när ni förklarade kriget... Är det så konstigt att några 2-6-miljonerstammar försöker få hjälp?

Sluta gnäll och börja kriga istället. Ni tjänar inga bonuspoäng på att försöka få oss att ge upp som Virus.

Edit:
Dessutom har inte Keno bett oss i WoB om hjälp iallafall, och jag betvivlar att de har bett någon annan om hjälp heller för den delen.

Zonic:
"Mycket är ju bara skitsnack helt enkelt och man vi försöker på alla möjliga sätt övertala varann och hetsa upp andra att kriga trots att de egentligen inte vill från början.

Det är starkt att man vågar ta sitt eget beslut och inte låta andra göra det!"

Ungefär lika starkt som att skapa en fake-användare på Externa forumet och skapa en falsk krigsförklaring? Är det att låta en stam ta ett beslut utan påverkan från andra?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ungefär lika starkt som att skapa en fake-användare på Externa forumet och skapa en falsk krigsförklaring? Är det att låta en stam ta ett beslut utan påverkan från andra?


Du ska inte säga nånting om du inte vet vad du snackar om! Sitta där yrar i nattmössan, bra jobbat!

Ta reda på fakta innan du säger något! Jag har inte skapat nån fejk-acc för att göra krigsförklaring :S

Finns nåt som heter IP och det kan kollas upp om det skulle behövas!

Om du inte vet vad IP betyder så kan du kolla upp den här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/IP-adress

Det är snarare KENO som var så desperata att de hetsade upp krig mellan NS och UrbanT genom att skapa fejkkrigsförklaringen.

Och du ska inte tro att du är något, det är någon som börjar få lite luft här.

Kom ner till jorden min vän.
 

DeletedUser

Guest
Om någon i KENO gjort detta (vilket jag betvivlar) så blir jag arg :mad:

För övrigt, Nskenny, det där var ett brev mellan dig och WoB, sen när för WoB talan för KENO?
 

DeletedUser

Guest
Du ska inte säga nånting om du inte vet vad du snackar om! Sitta där yrar i nattmössan, bra jobbat!

Ta reda på fakta innan du säger något! Jag har inte skapat nån fejk-acc för att göra krigsförklaring :S

Finns nåt som heter IP och det kan kollas upp om det skulle behövas!

Om du inte vet vad IP betyder så kan du kolla upp den här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/IP-adress

Det är snarare KENO som var så desperata att de hetsade upp krig mellan NS och UrbanT genom att skapa fejkkrigsförklaringen.

Och du ska inte tro att du är något, det är någon som börjar få lite luft här.

Kom ner till jorden min vän.

Jag vet mycket väl vad IP är, och hur man kan förändra sitt IP. Du bekräftar härmed officiellt från din position som moderator och som förespråkare för Inogames här i V8-forumet att det var KENO som skapade det kontot och skapade krigsförklaringen?
 

DeletedUser

Guest
Men kom igen nu, sluta vara överseriösa o lira bara..

För mig får ni gärna plocka in hur många skitstammar ni vill, blir bara sämre o sämre motstånd ändå
 

DeletedUser

Guest
16 stammar mot 1!! Det här borde bli ett ärende för jämställdhetsombudsmannen!!! Förstår inte hur så många personer kan ha hjärta o ge sig på 34 stackars ynkliga personer :( Skäms på er!!!

Om du inte ser ironin i det här och uppfattar det som gnäll är det illa tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser ironin, men rätt ska vara rätt.

Postaren får det att låta som att vi har gått ihop och gangbangat UT för att vi vill eller för att vi är "elaka" när det i själva verket är tvärtom. UT har förklarat krig mot de stammar som finns på plats 2-10 (Kanske lägre ner också). Dessa stammar skulle ensamma bli uppätna på några dagar om de lirade var för sig. Därför gick vi ihop.

Sedan när några spelare kallar detta för fegt, patetiskt, desperat osv. så är det ju klart att vi reagerar.

Vi försöker påverka v8 på något sätt. Förhoppningsvis lyckas vi göra något avtryck iallafall.

Jag hoppas att vi alla kan sitta här när världen stänger och säga "Jävlar vad det där världskriget var skoj!!".

För helt ärligt så tror jag att detta saknar motsvarighet på resten av TW.se.

Edit:
Dessutom så sitter ni och hittar på saker såsom att "KENO desperat har försökt få med så många byar som möjligt i alliansen." av någon anledning. Detta sänker bara er egen integritet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Giddorah..

Jag tror dem flesta skiter i vad du tycker/skriver/tänker, sluta tjabba och kriga istället.

Detta är fan ingen politisk debatt om FN eller vad ni nu snackar om hemma hos dig, här gör vi upp med trupperna.

Eller kanske med poängen på byarna, det återstår att se, bevisa att jag har fel.
 

DeletedUser

Guest
Giddorah..

Jag tror dem flesta skiter i vad du tycker/skriver/tänker, sluta tjabba och kriga istället.

Detta är fan ingen politisk debatt om FN eller vad ni nu snackar om hemma hos dig, här gör vi upp med trupperna.

Eller kanske med poängen på byarna, det återstår att se, bevisa att jag har fel.

Bra sagt. Stop Q.Q and fight!!
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det är bättre att tagga incs och ducka adels än att sitta här och skriva :D Ett litet tips till Alliansen :)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet mycket väl vad IP är, och hur man kan förändra sitt IP. Du bekräftar härmed officiellt från din position som moderator och som förespråkare för Inogames här i V8-forumet att det var KENO som skapade det kontot och skapade krigsförklaringen?

Zonic är inte moderator på TW.se och för alltså inte Innogames talan , vilket varken han eller jag skulle göra i detta forum ändå. Även medlemmar i TW-crew måste ha tillåtelse att agera som spelare, inte sant ?
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för konstigt med att en hel värld skulle gå på en överlägsen bully? Det är ju bara gött att få chansen och sätta den kaxiga storebrodern på plats.

Tycker det är idiotiskt av alla stammar som står utanför det här. Inte minst för att det är roligt. Har varit så mkt merge och kvasikrig på v8 tidigare så det är uppfriskande när det brakar loss.
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för konstigt med att en hel värld skulle gå på en överlägsen bully? Det är ju bara gött att få chansen och sätta den kaxiga storebrodern på plats.

Tycker det är idiotiskt av alla stammar som står utanför det här. Inte minst för att det är roligt. Har varit så mkt merge och kvasikrig på v8 tidigare så det är uppfriskande när det brakar loss.


Fan va mycket ni i "alliansen" snackar :S

Era munnar går mer än vad era krigsmän gör!

Bla bla bla....

Och sen påstår ni att ni INTE är desperata men det är ni ju visst! Att ena stunden sitter och säga:

"Nej, vi är inte desperata, vi fixar detta fint! Vilka är CGW?? Vi känner inte dem! Vi står inte för det de säger! Vi har inget med dem att göra!"

Och andra stunden säger:

"Tycker det är idiotiskt av alla stammar som står utanför det här, HJÄLP JAG KLARAR INTE AV DETTA!!!!1111 ONE ONE ONE"

Dubbelmoral FTW?


Skulle inte förvåna mig om nån från "alliansen" fortsätter och spamma på: "Tillsammans blir vi starka" medan de inte ens självt vet hur man krigar och bara sitta här och snacka massa skit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Asså, fattar inte vad "Alliansen" är för något?
Enligt mig är det bara alla noob stammar som urban går in å leker med iaf..

Det är vi i Urban som startat krig mot istortsett alla små skitstammar som nu tror dem gjort något..

Allt ni gjort är att packa ihop alla stammar som var dåliga nog, så vi förklarade krig mot dem + 10 lika dåliga till
 

DeletedUser

Guest
Förlåt för att vi försöker göra motstånd. Glömde bort att ni vill simcity-vinna denna värld genom att ta oss en och en istället. Tar det i v10 istället.
 
Topp