Urbant

DeletedUser

Guest
finn inget bra svar på det o vet inte hur jag ska svara på det.. har kört alla världar väldigt länge förutom just v10 så vette fan vad jag ska svara på det.
 

DeletedUser

Guest
ja i sommar? vet dessutom inte vad det har med detta o göra? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är bra om det finns en tråd där folk kan gnälla på UrbanT tycker jag :)
 

DeletedUser

Guest
Känner mig tvungen att skriva ett nytt inlägg, mina förra fick inte riktigt fram vad jag tycker tydligen :)

UrbanT är värda att leda den här världen och troligen vinna den också, annars måste det komma en jäkla bra stam snart.
UrbanT har en otroligt bra diplomati, ledning och även spelarna är bra.
Det jag försökte få fram är att jag av vad jag fick på mig inte märkte att ni var de duktigaste spelarna krigsmässigt. En anledning till det kan dock vara att man inte behöver anstränga sig längre när man väl är så överlägset stor :awsm:

Det jag vill säga är att det som egentligen avgör en stams öde är framförallt hur bra ledningen är och inte framförallt spelarna.
Om XI elr ID hade haft samma ledning som Urban och Urban hade haft deras istället tror jag att ID respektive XI hade tagit hem segern. Inte för att snacka skit om Urban, så skulle det vart i många världar, v9 är ju ett lysande exempel. Sprits spelare var garanterat inte av den klassen att de enkelt skulle vara störst från mer eller mindre första månaden, utan Jägers ledning hade de nog aldrig varit rankade 1a.

Bara några tankar. Hoppas man inte får skit för det här också :awsm:

/ Jooni



Jag måste faktiskt hålla med dig Jooni!

Jag säger inte detta bara för att jag är en UrbanT-spelare UTAN för att:


Jag är ursprungligen en .XI.-spelare från allra första dagen då V8 startades och ja, eftersom jag har varit med i .XI. och har även varit med i ledningen för .XI. så kan jag jämföra stammarna sinsemellan.

I .XI. var det i princip bara Ic3 som skötte allt, när Ic3 senare blev bannad, då sjönk också .XI. med i havet....


Ledningen för ID funkade inte heller så bra efter mergen mellan ID och Ink, de bråkade konstant, så ja, man kan säga: Utan en bra ledning och bra spelare kommer man ingenstans!

Och UrbanT har både en uuuunderbar ledning och sköna lirare och jag säger detta från en helt vanlig spelare, dvs: o-partisk.



Så hur mycket man än gnäller på UrbanT så har ju UrbanT ändå kämpat för detta, ledningen har varit aktiv, spelarna också för den delen, hungriga spelare som har viljan!



Samma sak på V9 just nu där alla klagar på ledande stammen: Sprit!


Utan deras grymma ledning som de har iform av Jäger hade inte Sprit nåt så där långt, det är imponerande hur mycket Jäger & Co lagt ner för Sprit!

Jag som lirat för Sprit vet självt hur mycket jobb som ligger bakom varje seger på slagfältet för stammen: Det är nästan deltidsjobb för ledarna....


Samma sak på V4 där alla klagar på Ecalos för att de leder och har totaldominans, det måste ändå varit slit och sömnlösa nätter som leder till det de har idag. Det är lättare att klaga än att förstå hur många sömnlösa nätter som ligger bakom deras framgång.

TW är deras jobb!
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
detta blir intressant, vem fick jag pisk av för jag vet själv inte vem det var?? :)

Du fick väl pisk av "IRL" om du inte fick pisk av någon spelare eftersom du inte finns kvar på denna värld. Aktivitet är det viktigaste i detta spel och är du inte aktiv så är du heller inte bra.
En spelare kan vara hur duktig som helst på att dodga, tajma o.s.v. men är spelaren inte aktiv så kommer den aktive alltid att vinna.

Du finns inte kvar på denna värld men det gör UrbanT alltså är UrbanT bättre än dig. Enkel matematik.
 

DeletedUser

Guest
Denna världen ser ju precis ut som när jag lämnade den, känns riktigt underbart haha :)

urbanT !
 

DeletedUser

Guest
Synd att det så några på detta forumet nu för tiden:p Urbanerna har adlat upp alla som körde på v8, så är helt öde här på forumet;)
 

DeletedUser

Guest
Jepp det är bra tråkigt med ett dött forum :( Roligast är när det är skitkastning mellan varann :)
 

DeletedUser

Guest
Beslutet ligger trots allt på oss... Om vi vill hålla ett forum aktivt så skriver vi men om vi inte vill det så skiter vi i det...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp