Urbant

DeletedUser

Guest
Men varför ska det anses fegt att rekrytera större spelare? Var stams önskan är väl att få bra och aktiva spelare till sig. Så vem skulle inte ta chansen att göra det om det var möjligt? Och sagt är ju målet att försöka ta över världen och då behövs ju framförallt aktiva spelare :)

Så nä det är inte fegt. Det handlar om strategi!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men varför ska det anses fegt att rekrytera större spelare? Var stams önskan är väl att få bra och aktiva spelare till sig. Så vem skulle inte ta chansen att göra det om det var möjligt? Och sagt är ju målet att försöka ta över världen och då behövs ju framförallt aktiva spelare :)

Så nä det är inte fegt. Det handlar om strategi!

ja, de är korrekt de du säger. Men hur kul är det och aldrig få kriga? /plz säg inte att ni krigat förstå va ja menar istället.
 

DeletedUser

Guest
ja, de är korrekt de du säger. Men hur kul är det och aldrig få kriga? /plz säg inte att ni krigat förstå va ja menar istället.

Jodå jag förstår vad du menar. Men varje gång vi inleder ett krig så trasas vår huvudmotståndare sönder :(
 

DeletedUser

Guest
urban har bara varit så överlägsna pga att dem är den enda stammen som varit aktiv på v8 helt enkelt, om dem hade krigat ensamma mot t.ex. ID, .XI. o dem stammarna var aktiva osv hade dem inte haft en chans :D
 

DeletedUser

Guest
hahah henke338.
Säg mig en stam som inte rekryterar bra spelare, idiot.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
urban har bara varit så överlägsna pga att dem är den enda stammen som varit aktiv på v8 helt enkelt, om dem hade krigat ensamma mot t.ex. ID, .XI. o dem stammarna var aktiva osv hade dem inte haft en chans :D

Vilket jäkla skitprat!

ID XI torskade på att deras spelare var så uppkäftiga och retade upp folk på forum och i spelet. Detta kallas diplomati och är en väldigt viktig ingridiens i detta spel. Visst i ett krig mellan enbart dessa stammar skulle det vara jämt, men nu var det så att spelarna i XI och ID var så jäkla dåliga på diplomati så de fick hela världen mot sig. Därför finns idag UrbanT kvar på V8 men varken ID eller XI.


Bara för att varken du eller Henke har lyckats med något i TW-världarna som någon annan kommer ihåg eller vill prata om på forum så smutskasta inte stammar/spelare som lyckas med något.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
hahah henke338.
Säg mig en stam som inte rekryterar bra spelare, idiot.

Hmm kanske gjort mig missförståd eller något.

Visst alla rekryterar, men av sina fiender? ja menar lägg av. ni tar ju grädden och tar noobsen, kom då inte o säg att ni är så jäkla bra. Hade vart mer imponerad om ni krigat ner dem istället.

Men de är ni som spelar, inte jag /tack och lov.
 

DeletedUser

Guest
men av sina fiender? ja menar lägg av. ni tar ju grädden och tar noobsen, kom då inte o säg att ni är så jäkla bra.
Förhoppningsvis kan varje spelare göra sitt val själva. Det är ju oftast så att dom kommer till oss. Inte vi som kommer till dom och släpar iväg dom i håret och tvingar dom gå med oss. Så är det nån du ska gnälla på i så fall är det väl dom som vi rekryterat. Som det sagts tidigare att ingen stam tackar väl nej till en bra spelare om behovet finns! Vi behövde få fart på aktiviteten och det fanns dom som var intresserade.

Och är det så att du inte ens spelar här förstår jag inte varför du är här och gnäller?

Och inte så bra säger du? Nästan hela top 20 består av UrbanT. Och på nåt sätt har ju alla dessa spelara nåt sin höga nivå. Och det är ju inte för att dom är dåliga. Ok du kan säga att stammen är dålig. Men påstå att spelarna var för sig är dålig talar ju emot allt sunt förnuft! Och själv anser jag ju om alla spelare i en stam är bra bör ju även stammen vara ganska bra ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vilket jäkla skitprat!

ID XI torskade på att deras spelare var så uppkäftiga och retade upp folk på forum och i spelet. Detta kallas diplomati och är en väldigt viktig ingridiens i detta spel. Visst i ett krig mellan enbart dessa stammar skulle det vara jämt, men nu var det så att spelarna i XI och ID var så jäkla dåliga på diplomati så de fick hela världen mot sig. Därför finns idag UrbanT kvar på V8 men varken ID eller XI.


Bara för att varken du eller Henke har lyckats med något i TW-världarna som någon annan kommer ihåg eller vill prata om på forum så smutskasta inte stammar/spelare som lyckas med något.

omg skaffa dig ett liv.. trodde nån brydde sig om vem du va... WOOOW en kille vid namn vrål-åke på tribalwars har 25 mille han är min stora idol i livet, HAHAHA^^
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säg att jag aldrig blev särskilt imponerad av er, och att ligga top 20 i denna värld är verkligen inte en särskild stor bedrivt.
Låg rankad 7a på 6mille och slöspelade typ stora delar av tiden:awsm:

Tillslut fick ni ner mig ja, stort grattis till er. Ni ger er på den näst största spelaren som inte är med i Urban med i stort sett hela stammmen jag hade över 2,5k inkommande nukes, hade sågott som 0 fejks och över 2,7k inkommande i flera dagar...
Innan dess och även under en del av denna period gick jag i ett rätt stort plus mot er, sen orakde jag inte mer, finns andra saker i livet också :awsm:

Anledningen till att ni vinner är väl rätt skickligt utspelad diplomati ända sen början, men att påstå att ni är skickliga spelare skulle jag kalla starkt överdrivet, ni är aktiva, måste i alla fall vart det och ni har fortsatt hela tiden. Menvad märkt så kan ni i alla fall inte kriga. Alla adels jag fick på mig från er hade minst 5 sek mellan första och sista, rensarna var inte tajmade nånstans, för att inte ens snacka om att ni inte tjamade in deff efter :awsm:
ledningen kan man dock inte klaga på, om ni vill vinna världen utan att ha det minsta kul i alla fall, för ni rekryterar ju verkligen till er allt och alla, mergar eller internadlar :awsm:

stort gratiz/ Clan
 

per b3rg

New Member
Reaktionspoäng
0
Omg jooni, du gick plus några dagar och vi ansåg att det var lika bra att kötta dig, du stod emot en hel eftermiddag sen var det fritt fall.

Du kan gärna förklara för mig varför man skulle behöva tima adels och rens som på andra världar när man kan bygga upp adelsmännen gratis och skickar dem med fulla off.

Du motsäger dig själv rätt rejält när du påstår att vi suger samtidigt som du gav upp på ett par timmar, de flesta spelare i UrbanT besitter stora konton på andra världar, då måste de världarna vara lika dåliga eftersom vi suger.
Klart är iaf att .SE håller en pinsamt låg nivå många gånger.
 

DeletedUser

Guest
Omg jooni, du gick plus några dagar och vi ansåg att det var lika bra att kötta dig, du stod emot en hel eftermiddag sen var det fritt fall.

Du kan gärna förklara för mig varför man skulle behöva tima adels och rens som på andra världar när man kan bygga upp adelsmännen gratis och skickar dem med fulla off.

Du motsäger dig själv rätt rejält när du påstår att vi suger samtidigt som du gav upp på ett par timmar, de flesta spelare i UrbanT besitter stora konton på andra världar, då måste de världarna vara lika dåliga eftersom vi suger.
Klart är iaf att .SE håller en pinsamt låg nivå många gånger.

Jag gav upp efter 1 kväll ja :)

Jag säger dock inte emot mig nånstans, att jag slutade berodde på att vissa har irl till en sån mån att de inte orkar sitta framför tw 24/7 för att ducka ca 3k incs på en värld som i stort sätt redan är avgjord:p
och om du anser att en stam är jätte bra för att de orkar skicka 3 k incs på en liten spelare för att de ska lyckas knäcka han så är det ju bara synd om dig:awsm:

det som står på min profil, "quantity above quality" har ju ett visst ursprung (no names):awsm:

hoppas ni inte blir ledsna nu pojkar :(
 

DeletedUser

Guest
UrbanT är grymma, finns inget att säga om saken. Dom har dominerat sitt område sen starten!
 

DeletedUser

Guest
tror han m,enar att han hade bättre saker för sig än att ducka 3k incs.. =)

men han klarar av att adla 185 byar på en vecka? sen att det va ska ha varit hela urbant är också skitsnack, var max 8-9 spelare med i offensiven
 
Topp