Urbant

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
hej jag är inte så insat i denna värld men vilka krigar Urbant mot igentligen?


//Thunders
 

DeletedUser

Guest
Vi krigar inte mot nån. Det är alla andra som krigar mot oss :( Fy fasen slå på dom som redan ligger :(

Vårat motto är att vi ska ta kål på alla inaktiva och sluka alla barbarians :) Minimerar risken att få nåt motstånd då :p
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Urban har väl mergat med de flesta stammar. sen krigas de mot de inaktiva, sedan skrivs de enormt mycket i forumet om hur bra urbanT är :awsm:

sen är de väl fler spelare på samma konto, så dom har väl fler timmar o spela än de flesta. Ändå skryter dem, wow GG trash
 

DeletedUser

Guest
Urban har väl mergat med de flesta stammar.
Enda stam vi mergat med var E-K och det var väl mer än halvt år sen tror jag. Sen är det väl inte konstigt att folk tröttnar på sina inaktiva stammar och kanske söker sig till oss som har bättre aktivitet än dom andra.

På mitt konto finns det bara 1 person bakom spakarna åtminstone ;) Fast ibland önskar jag ja hade avlastning :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Enda stam vi mergat med var E-K och det var väl mer än halvt år sen tror jag. Sen är det väl inte konstigt att folk tröttnar på sina inaktiva stammar och kanske söker sig till oss som har bättre aktivitet än dom andra.

På mitt konto finns det bara 1 person bakom spakarna åtminstone ;) Fast ibland önskar jag ja hade avlastning :)

Ursäkta, trodde du skulle förstå va ja menade med merg. En spelar från keno till urbanT anser ja är en merg i sitt sätt, visst ni kanske vill kalla de rekrytering. Men tar du den största spelaren är de enbart en merg till er stam, ni tar fiendens bästa spelare till er egen fördel och då har fiendestammen förlorat... dvs ni mergade ihop er istället för o köttat ihop er.

Finns inge värre än o skryta när man mergar 24/7. blir intressant hur många från virus ni tar, ja gissar på top 3.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Henke du ska nog inte snacka så mycket om UrbanT. Dem har lyckats grymt bra. Kom tillbaka när du lyckas lika bra med en stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har i princip inte haft en enda nyrekrytering sen vi merga med E-K. Malladrin var en av dom få i så fall. Men han finns ju inte ens kvar längre. Jag kommer inte på någon annan riktigt spelare vi har rekryterat efter det?
Så den rekrytering vi gjorde nu var den första på väldigt länge. Så ta reda på fakta innan du uttalar dig istället ;)

Och angånde VIRUS så lär du nog inte behöva oroa dig för att se några övergångar ;)
 

per b3rg

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo vi har rekryterat en hel del stora spelare, kan ses som fegt men om man ser till aktiviteten på servern och i stammen så har vi varit tvungna att göra någonting för att dö inaktivitetsdöden, vårat mål med rekryteringarna är enbart att ta hem världen så snabbt som möjligt.

Sen om det är fegt eller ej får var och en ha sina egna åsikter, jag förstår båda sidorna.

Sen vill jag bara påpeka att många av värvningarna har varit klara i flera månader och det har ingått i vår taktik att ta in ;)
 

DeletedUser

Guest
Men jisses vilken tjurig en!

Kan bara hålla med ovanstående "per b3rg" ;)
 

DeletedUser

Guest
Per berg.... Så hette min stamledare när jag började spela detta spel. På värld 3 eller 4. knight oarund the rund table eller nåt sånt hette stammen tror jag tkotr... minns inte så väl :(
 

DeletedUser

Guest
Hmm... har för mig det var 3:an jag började på :) Men men har aldrig påstått att allt funkar som det ska där uppe :p
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Per berg.... Så hette min stamledare när jag började spela detta spel. På värld 3 eller 4. knight oarund the rund table eller nåt sånt hette stammen tror jag tkotr... minns inte så väl :(

HAHAHAHAHAHAH.
Var tvungen att skratta åt detta :D ..

UT tar hem denna världen, enkelt :D
 

DeletedUser

Guest
henrik sluta whina så jävla mycket om att urban mergat till sig segern! samma sak på v4 när du snacka skit om ecalos. visa vad du själv går för någon gång! jag slutar för ja inte har tid blablabla visa någon gång vad du går för!! i mina ögon är du det störst tardet på .se värre än tilly!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jo vi har rekryterat en hel del stora spelare, kan ses som fegt men om man ser till aktiviteten på servern och i stammen så har vi varit tvungna att göra någonting för att dö inaktivitetsdöden, vårat mål med rekryteringarna är enbart att ta hem världen så snabbt som möjligt.

Sen om det är fegt eller ej får var och en ha sina egna åsikter, jag förstår båda sidorna.

Sen vill jag bara påpeka att många av värvningarna har varit klara i flera månader och det har ingått i vår taktik att ta in ;)

Tack. point made.
 
Topp