Uppdatering v. 6.4 Diskussion

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
[Ny function] PK: Spelare kan lägga till anteckningar till varje separat by.
[Ny function] Katapultmål visas i kommandon.

Typ det bästa som hänt på länge. Hur länge har inte alla väntat på det? Awesome.

[Ny function] Möjlighet att göra ignorerade attacker synliga igen (”o-ignorera”).

Att man inte kunde göra det innan gjorde ju att man till slut inte vågade ignorera p.g.a. risken att man inte skulle få någon rapport (vilket iofs också är en bugg som bör fixas).

[Förbättring] PK: Översikt: Visning av antalet byar har ändrats från 200 till 1000.

Mhm, också skönt!

Sen måste jag säga att det är lite lame attityd på forumet. När förra uppdateringen kom med jQuery introduceringen och vi fick reda på att en massa script skulle sluta fungera, då var det ett massa kackel och snack om uppdateringen. Men när det för första gången på länge kommer en i stort sett perfekt och felfri uppdatering, då är det ingen som uppskattar den. Lite tråkigt, men men, tack för en fin uppdatering iaf Nino :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Absolut en av se bästa uppdateringarna på länge nu :D
 

DeletedUser

Guest
Gillar dessa uppdateringar. Tummen upp från mitt håll :awsm:
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Att kunna lägga till anteckningar vid varje by måste ju vara den bästa på länge!
Jag hoppas verkligen att den går att använda på ALLA byar :awsm:
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Tror jag borde gå ;) Ser nog mer att själva anteckningen till byn kanske blir lite begränsad däremot. Men har ej testat så vet inte xD
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tror jag borde gå ;) Ser nog mer att själva anteckningen till byn kanske blir lite begränsad däremot. Men har ej testat så vet inte xD

Det är simpla anteckningar för nu. Om vi ser att användandet är bra, sa kommer vi lägga i fler funktioner, sa som popup för kartan och sa.
 

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
[Förbättring] Byöversikt: Visar enbart pilar när möjlighet att byta by finns.

vad menas med de?:confused:

och en fråga till kommer dessa uppdateringar att vara för alltid eller bara mellan14.00 och 16.00?
 
Senast ändrad:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
vad menas med de?:confused:

och en fråga till kommer dessa uppdateringar att vara för alltid eller bara mellan14.00 och 16.00?

Det betyder att när du har premium kan du bara byta by med pilarna om du är i rätt grupp. Eller ah, jo men typ så.

Och hahah, de kommer vara för alltid x)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp