TWRadio - Omröstning

Vad för GENRE vill du höra i TWRadion?

  • Techno/Trance

    Röster: 48 27,9%
  • Hiphop

    Röster: 24 14,0%
  • Pop

    Röster: 21 12,2%
  • Opera

    Röster: 5 2,9%
  • Punk

    Röster: 2 1,2%
  • Emo

    Röster: 1 0,6%
  • Rock

    Röster: 36 20,9%
  • Metal

    Röster: 19 11,0%
  • Death Metal

    Röster: 2 1,2%
  • Övrig Musik Genre

    Röster: 14 8,1%

  • Totalt antal röstare
    172
Reaktionspoäng
0
Klassisk, Jazz och Blues skulle vara trevligt, fick bli Opera för mig då de andra genrerna känns alltför breda enligt mitt musiktycke.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
haha tycker faktiskt av de lilla jag lyssnat att låtarna har varit helt ok.
Är ju omöjligt att man gillar allt eftersom folk har så olika smak så de måste ju spela blandat.
Därför lyssnar jag hellre på min egen musik men gillar hela iden med radio skulle lyssnat på live sändningen med missade den tyvärr :/

Jag bråkade iaf inte men mitt inlägg verkar ha tagits bort så diskussionen bör sluta nu tror jag.

Vill bara säga det att jag faktist gillar så gott som all music, vissa låtar gillar jag ju inte men alla genrer funkar för mig. Undantagen är typ björnvrål som verkar klassas som death metal och sen alla justin bieber låtar som jag tycker borde ha en kategori för sig självt.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte vad du lyssnar på för reggae men den jag lyssnar på brukar iaf inte vara så dunkig ;)
 

DeletedUser

Guest
HipHop ligger 3:a.. jagn tycker ni ska spela mer hiphop för ni gör inte det så mycket knappt aldrig vad jag har hört och endå så lyssnar jag på radion 5-6 timmar per dag :)

Så mer HipHop snälla :)
 
Topp