Trashcan är död!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
skulle bli grått på kartan då...snöbolls krig?

men men, hur länge överlever kontot nu när det är bannat? om det inte löser sig?...räkna bort med adlingar m.m.
 

DeletedUser

Guest
Jag valde att sluta pga av stora problem i verkliga livet. Och mitt val var att ge mitt konto till stammen(UrbanT). Mycket för att mina poäng gör en väldigt skillnad till vinst eller förlust. Och jag vill ju så klart att UrbanT ska ta hem segern på denna värld. Hur det än är så ligger mitt hjärta till den stammen. Och jag gör fel om jag dömer hela stammen efter vad några har klämt ur sig. Man ska inte dra alla över samma kant så att säga.

Men tyvärr så har någon(spelare inte nån roll vem) tydligen missbrukat mitt konto så det blivit bannat :( Så sista veckorna är det inte jag som suttit på mitt konto utan andra i UrbanT. Men jag hoppas självklart banningsproblemet kan lösas. Så att antingen jag eller någon annan som kan sköta det seriöst kan fortsätta spela på mitt konto. Vore verkligen synd att se ett sådant konto bara förkastas :(

Edit: Kan säga som så att det var situation med min dotter som fick mig att verkligen skita i allt annat.

Bra sagt där Trash! :)

Så vi får klar för oss vad som egentligen hänt =) Annars kan det bli mycket missförstånd osv

Men hoppas det ordnat sig med din dotter! IRL är såklart att prioritera om det hänt nåt liknande i familjen!

/Zonic
 

DeletedUser

Guest
Tråden kan låsas då vissa saker har förändrats. Sen får tiden visa vad som kommer ske :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp