Trashcan är död!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vet inte om folk vet men jag har valt att sluta spela. Trubbel i RL samt att jag totalt tappat gnistan för TW. Roliga är att jag ger mitt konto till UrbanT. Som tack blir jag utslängd från alla Urbanchattar på Skype :D Ångrar att jag inte gjorde mig till barbar istället :(

Så det är inte den riktiga Trashcan längre på mitt konto.

Tack o hej!
 

DeletedUser

Guest
Kass e du, lägger ner mitt under ett krig och tror du ska få sitta kvar o leka i chatterna?

Visst du var duktig på att vara aktiv, det var allt
 

DeletedUser

Guest
lol, IRL går alltid före :D.

Men han har tid till o sitta o chatta? Han har också haft tid till att spela 100% aktivt i ett år.

Visst kan det ha hänt något IRL som gör att han måste sluta, men vad ska han göra i chatten då?
 

DeletedUser

Guest
Kass? Började med en dotter som var sjuk sen ett förhållande som måste räddas. Och det arbetar jag för fullt på ännu. Men du kanske hellre skulle ägna din tid åt TW medans ditt barn ligger på sjukhuset och ditt förhållande håller på att totalt rasa samman? Jag vet inte men jag tror inte det valet är så jävla svårt hos en normal funtad människa!
 

DeletedUser

Guest
Men han har tid till o sitta o chatta? Han har också haft tid till att spela 100% aktivt i ett år.

Visst kan det ha hänt något IRL som gör att han måste sluta, men vad ska han göra i chatten då?
Idag var första gången sen min dotter blev sjuk som jag var inne på skype.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Trash visar sina riktiga skills mot ryssen, urbant gjorde rätt.

Lycka till irl trashcan, du kommer alltid vara nr1 på .se poängmässigt.
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att det ordnar sig IRL, men jag kan inte förstå hur du kan bli upprörd över att du hade försvunnit från skypechatterna - det är väl rätt brukligt att de som slutar kickas från chatten? (jo, vi har varit dåliga på det ibland, men iom att det var "lite mer krig" nu, så gjordes en hård rensning, alla som inte var aktiva försvann

Som sagt - lycka till i livet :)
 

DeletedUser

Guest
Tjena Trash!

Jag hoppas att din Dotter blir frisk och att ditt förhållande kommer att blomstra igen!

Ha en bra sommar!
 

DeletedUser

Guest
Om jag hade valt att gå över till en annan stam eller nåt så hade det väl kunnat vara helt sunt att kicka ut mig. Men jag vet nu att tongångarna från folket i urban inte var så vänliga för att jag valde lägga ner. Men tydligen är inte såna skitsaker som hänt mig acceptabla hos folket i Urban. Då är man tydligen en jävla svikare för att man väljer att koncentrera sig på sin familj istället. Så mitt försök att gå in på skypen och bara prata socialt var tydligen inte nån bra ide.

Men skit samma mitt konto är ju tydligen bannat så det kommer väl bli barbar ändå nu :) TRåkigt jag som alltid gillat alla i Urban :(
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att din Dotter blir frisk och att ditt förhållande kommer att blomstra igen!

Min dotter är frisk nu. Men hon fick problem med magen vilket gjorde att vi fick ligga en vecka på Barnsjukhuset i Eskilstuna med dropp o sondmatning för hon fick inte behålla nån mat. Vet fortfarande inte vad detta berodde på. Men det sista jag hade i mina tankar då var TW. Men tydligen så är man en skit för att man väljer att oroa sig för något sådant löjligt när man bör spela TW istället enligt vissa i Urban :(
 

DeletedUser

Guest
men snälla nån... det hade väl bara varit att be någon av oss att bjuda in dig till chatten igen om du hade velat ha lite socialt snack... nu känns det bara som om du försöker hitta någon anledning att kasta skit på oss "in public"

och det har väl inte varit någon som varit ovänlig för att du valde att lägga ner - eller??
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår dig fullt ut där du vet ju hur aktiv jag var när min Dotter var dålig som tur var så hade jag dig som kö då:)

TW-träff Norrköping 31/7?
 

DeletedUser

Guest
MEN GE FAN TRACH !

Du är nuvarande störst :OOOOOO

och kan bli historiens största spelare .
 

DeletedUser

Guest
men snälla nån... det hade väl bara varit att be någon av oss att bjuda in dig till chatten igen om du hade velat ha lite socialt snack... nu känns det bara som om du försöker hitta någon anledning att kasta skit på oss "in public"

och det har väl inte varit någon som varit ovänlig för att du valde att lägga ner - eller??

Kan jag i u för sig inte säga med säkerhet. Men folk säger det till mig att det har inte vart några vänliga tongångar mot mig pga att jag valde att lägga ner.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om folk vet men jag har valt att sluta spela. Trubbel i RL samt att jag totalt tappat gnistan för TW. Roliga är att jag ger mitt konto till UrbanT. Som tack blir jag utslängd från alla Urbanchattar på Skype :D Ångrar att jag inte gjorde mig till barbar istället :(

Så det är inte den riktiga Trashcan längre på mitt konto.

Tack o hej!


Hoppas jag skriver till den riktiga Trashcan73 nu. Vill säga ett par ord.


Jag bugar och bockar för din tid, och önskar dig all lycka till i världen.

Hoppas från mitt hjärta att allt löser sig och att du i framtiden hittar tillbaka hit igen.


ps. Se noggrant till så att ditt konto kommer i rätta händer. ds.

ps2. Har ni inget snällt att skriva, låt bli att skriva. Låt det hållas snyggt. ds2.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp