Trashcan är död!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jo jag håller på och försöker få ordning på mitt konto igen. Lyckades ta tillbaks det via Email. Men bara för att upptäcka att det var bannat :(
 

DeletedUser

Guest
Jag har läst vad du skrev. Och det visar ju hur mogen du är. Men jag tänker inte sjunka till din nivå. Så ha en bra dag ;)
 

DeletedUser

Guest
Hejdå Trach, har alltid sett dig som en förebild med din summa poäng + No premium skills, men blev lite besviken när man såg dig sjunka, men det är spelets gång, upp och ner?

Lycka till IRL finns på skype om du vill babbla lite.
 

DeletedUser

Guest
Men denna tråden borde väl vara låst för ett tag sen? då han tog tillbaka sitt konto........

Beror helt och hållet på vad Trashcan73 beslutar att göra.

Fortsätta? Avsluta? Vad kommer hända? Who knows, så länge tråden är aktuell så låser vi ju inte den. ;)
 

DeletedUser

Guest
detta är beviset gaffel att du bör låsa tråden :)

Få ordning på det för att avsluta det?

Få ordning på det för att återuppta spelandet?

Få ordning på det för att... vet du?

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är oerhört spännande att få veta vad TribalWars.ses största spelare beslutar att göra i frågan.
Särskilt nu när det är hög aktuellt för världar att vinnas och stängas till höger och vänster.
 

DeletedUser

Guest
ha de gött irl trash! spelade på v8 under namnet MonopolBilen som du kanske kommer ihåg för länge länge sen :p

mvh Fox
 

DeletedUser

Guest
Få ordning på det för att avsluta det?

Få ordning på det för att återuppta spelandet?

Få ordning på det för att... vet du?

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är oerhört spännande att få veta vad TribalWars.ses största spelare beslutar att göra i frågan.
Särskilt nu när det är hög aktuellt för världar att vinnas och stängas till höger och vänster.

Ja du jag skulle gärna vill gå vidare och kämpa. Men när man får sån respons från sin egen stam som du mycket väl sett här o även tagit bort så tror jag du förstår om man inte får den största glöden till att gå vidare med dom igen. Men det känns tråkigt om mitt konto ska få sitt slut genom att någon fick det bannat. Då vill jag hellre få chansen att avsluta det själv.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan 100% förstå dig i alla hänseenden, har själva en dotter som åker in och ut av sjukhus (+2 förhållandevist friska) ett förhållande som är kört helt i botten, självklart väljar man sina barn och den människan som man valt att skaffa dom med före något annat.

Dom som inte kan rspektera och förstå det har antingen stora problem med att visa empati (vilket man kan gå i terapi för att lära sig) eller har inte själva fått lov att uppleva dom känslorna som är förknippade med ovannämnda.

Oavsett om du är kvar eller inte, så har du iaf min respekt båda som spelare och människa/pappa.


Mvh
1HUNTER
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja du jag skulle gärna vill gå vidare och kämpa. Men när man får sån respons från sin egen stam som du mycket väl sett här o även tagit bort så tror jag du förstår om man inte får den största glöden till att gå vidare med dom igen. Men det känns tråkigt om mitt konto ska få sitt slut genom att någon fick det bannat. Då vill jag hellre få chansen att avsluta det själv.

Sänd alla off på den du tkr minst om i Urban och avsluta? :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp